от плочката ли е ??
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
от плочката ли е ??
мотора е М51 тдс преди 5000 км пуснахме повече гориво на помпата и в началото всичко беше ок ,но от месец насам като е запала и докато загрее тресе яко и като загрее спира да тресе ,но като карам на 4 с 60-70 и на 5 с 80-90 пак претриса и се пъне, даже днес като карам с 120 на 5 и като подам газ и придърпва все едно буксува съединитела.Та плочката тоталка ли е или е аматйорска настройката на плочката 

Re: от плочката ли е ??
Колега и аз това го бях направил и абсолютно същите симптоми докато загрее 15-20 мин. в движение и се оправя иначе е грозна картинка. Да ти кажа мойто управление е аут ама се натискам и не го сменям , че ми е дошло до гуша и сега като стана по-хладно си намалих пак горивото ама едва го мръднах ( само с болтовете развих и завих по обратен порядък ) и заспа. Преди две години , когато все още ми беше ок плочката са ми я мърдали и ги късах по светофарите ( голям кеф
) и нямаше претрисане та затова си мисля , че може би твойта е тръгнала . Сипи масло в резервоара докато е време и ако се опреви прави го по-често това ( хак да е по-скъпо ) щото горивата са ни отвратителни ,ама много са в г..а . Това е мое мнение щото много съм си патил от тея помпи и продължавам ( дотук за 5год. трета електроника и втора помпа пък лятото е мъка та затова бутвам горивото да не гасне ). Само пример точно преди 2 години заминах на разходка 10-на дена из Европа та като стигнах Германия и с тяхната нафта
о-о-о чудо
мотора стана по-тих и спокоен , спря да мени обороти и зпочна да пали малко по-лесно топла. А и разход 6.4
, а с клима трима човека и багажника ( комби) фул до горе - 7.1 л/100км.
Тва беше когато тук нафтата беше скочила и скъпата на OMV беше 2.80лв. там беше 1.4евро и айде някой да ми каже ,че им било по-скъпо горивото.





- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: от плочката ли е ??
значе няма смисъл от втора употреба пак са на тва положение.Ама ако върна малко горивото няма ли да почне да ми гасне и да играят оборотите.А това с маслото(атф) може ли постояно да се налива или не е много препорачително
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: от плочката ли е ??
Bogdan_Nikolov написа:значе няма смисъл от втора употреба пак са на тва положение.Ама ако върна малко горивото няма ли да почне да ми гасне и да играят оборотите.А това с маслото(атф) може ли постояно да се налива или не е много препорачително
Постоянно не. Пробвай с 1л на 1 резервоар.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: от плочката ли е ??
Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: от плочката ли е ??
vladobate написа:Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.
Масло колега да, но безпепелно за двутактови мотори. 1л. на 1 резервоар, а не АТФ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: от плочката ли е ??
дайте да разрешим спора ,кое по добре да слага атф или двутактово ,кое има по добри свойства и за нагара ,че много различни мнения.Дали атф-фа трябва да се сипва през определ пробег а,двутактовот може постоянно
Re: от плочката ли е ??
Zubcho написа:vladobate написа:Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.
Масло колега да, но безпепелно за двутактови мотори. 1л. на 1 резервоар, а не АТФ.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани