от плочката ли е ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

от плочката ли е ??

Мнение от Bogdan_Nikolov » 12 Сеп 2010, 22:21

мотора е М51 тдс преди 5000 км пуснахме повече гориво на помпата и в началото всичко беше ок ,но от месец насам като е запала и докато загрее тресе яко и като загрее спира да тресе ,но като карам на 4 с 60-70 и на 5 с 80-90 пак претриса и се пъне, даже днес като карам с 120 на 5 и като подам газ и придърпва все едно буксува съединитела.Та плочката тоталка ли е или е аматйорска настройката на плочката :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: от плочката ли е ??

Мнение от vladobate » 13 Сеп 2010, 0:00

Колега и аз това го бях направил и абсолютно същите симптоми докато загрее 15-20 мин. в движение и се оправя иначе е грозна картинка. Да ти кажа мойто управление е аут ама се натискам и не го сменям , че ми е дошло до гуша и сега като стана по-хладно си намалих пак горивото ама едва го мръднах ( само с болтовете развих и завих по обратен порядък ) и заспа. Преди две години , когато все още ми беше ок плочката са ми я мърдали и ги късах по светофарите ( голям кеф :yes: ) и нямаше претрисане та затова си мисля , че може би твойта е тръгнала . Сипи масло в резервоара докато е време и ако се опреви прави го по-често това ( хак да е по-скъпо ) щото горивата са ни отвратителни ,ама много са в г..а . Това е мое мнение щото много съм си патил от тея помпи и продължавам ( дотук за 5год. трета електроника и втора помпа пък лятото е мъка та затова бутвам горивото да не гасне ). Само пример точно преди 2 години заминах на разходка 10-на дена из Европа та като стигнах Германия и с тяхната нафта :bowdown: о-о-о чудо :bowdown: мотора стана по-тих и спокоен , спря да мени обороти и зпочна да пали малко по-лесно топла. А и разход 6.4 :yes: , а с клима трима човека и багажника ( комби) фул до горе - 7.1 л/100км. :yes: Тва беше когато тук нафтата беше скочила и скъпата на OMV беше 2.80лв. там беше 1.4евро и айде някой да ми каже ,че им било по-скъпо горивото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: от плочката ли е ??

Мнение от Bogdan_Nikolov » 13 Сеп 2010, 6:43

значе няма смисъл от втора употреба пак са на тва положение.Ама ако върна малко горивото няма ли да почне да ми гасне и да играят оборотите.А това с маслото(атф) може ли постояно да се налива или не е много препорачително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: от плочката ли е ??

Мнение от Zubcho » 13 Сеп 2010, 10:29

Bogdan_Nikolov написа:значе няма смисъл от втора употреба пак са на тва положение.Ама ако върна малко горивото няма ли да почне да ми гасне и да играят оборотите.А това с маслото(атф) може ли постояно да се налива или не е много препорачително


Постоянно не. Пробвай с 1л на 1 резервоар.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: от плочката ли е ??

Мнение от vladobate » 14 Сеп 2010, 3:56

Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: от плочката ли е ??

Мнение от Zubcho » 14 Сеп 2010, 11:11

vladobate написа:Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.


Масло колега да, но безпепелно за двутактови мотори. 1л. на 1 резервоар, а не АТФ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: от плочката ли е ??

Мнение от Bogdan_Nikolov » 14 Сеп 2010, 20:01

дайте да разрешим спора ,кое по добре да слага атф или двутактово ,кое има по добри свойства и за нагара ,че много различни мнения.Дали атф-фа трябва да се сипва през определ пробег а,двутактовот може постоянно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: от плочката ли е ??

Мнение от vladobate » 15 Сеп 2010, 22:42

Zubcho написа:
vladobate написа:Може и постоянно да си слагаш по малко щото нафтата ни е с лоши мазилни свойства и прецаква помпата. Четох скоро много стара теме по този въпрос и мнение на bat Jeko беше че такива проблеми се отчитат от страни като България и Русия ( това е заключението му от форумите и чужди ) и единични случаи в Испания . Та това не е случайно и наистина горивата са ни много лоши , затова е хубаво масълце по малко докато не са се износили пистите много и да започне мененето на обороти и гаснене при въртене на волан и пускане на климата.


Масло колега да, но безпепелно за двутактови мотори. 1л. на 1 резервоар, а не АТФ.

:yes: Абсолютно прав е колегата, пропуснах да уточня но и аз за такова знам. За АТФ също съм чувал , но по-добре както уточни Zubcho и не е панацея ( мое мнение ) , а по-скоро за профилактика но докато не е късно още ( т.е. не е много голямо износването). Успех.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook