Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Днес ми се случи следното: колата зе да заглява от средата отиде повече към червеното
,аз пуснах парното на 6 и стрелката зе да се връща
. Веднага обарнах и трагнах да се пребирам. На паркинга датчика показваше повече към средното положение и изведнаш се спука(направо гръмна) радиатора на парното и сичко истече на секундата . Загасих колата(в паниката) след около 30 мин. купих 3 кранчета и изолирах радиатора(изцяло)-налях една туба топлавода от чешмата и слад около час запалих колата - загря нормално маслото си е черно водата бяла(така де)и я понастъпих ,оставих да работи намясто около 15 мин. Всичко нормално.
вапроса ми е следния : Какво да следя и какво да проверя.
Какво може да е станало.


вапроса ми е следния : Какво да следя и какво да проверя.
Какво може да е станало.
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Най-вероятно не е отворил термостата 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Трябва да провериш дали налягането на охладителната течност е в норми. В какво състояние са водна помпа термостат виско и радиаторите дали са чисти.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
за да гръмне радиатора - не ти е отворила капачката - тя има клапан за високо налягане, после проверяваш термостат, макар че блокират в отворено положение... после водна помпа дали са и витлата на място, че някой са пластмасарки - провери си и виско, електрическата перка - тя трябва да включва при висока температура и да помага на охлаждането.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
skylord написа:за да гръмне радиатора - не ти е отворила капачката - тя има клапан за високо налягане, после проверяваш термостат, макар че блокират в отворено положение... после водна помпа дали са и витлата на място, че някой са пластмасарки - провери си и виско, електрическата перка - тя трябва да включва при висока температура и да помага на охлаждането.
за да гръмне радиатора не трябва задължително капачката да е прецакана,просто радиатора е стар и изпечен(дошло му е времето).моя радиатор за охлаждането също гръмна като бомба,просто беше стар и опечен

- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Всичко е проверено и е наред. Проблема е бил в онази система дето затваря радиатора когато колата е стъдена(едни щорички на самия радиатор) болкирала е в затворено положение.
Всичко е наред за момента, имам само едно питане? Колата придостигане на 3500 оборота и нагоре започва едно прекъсване се едно ней стига горивото(както когато ти сварши гаста ,ама аз сам на дизел) правиго 3-4 пати над тези обороти до кам 4500 а понякога неиска да се форсира над 4(забива моцуната). така е от далго време но е на периоди.
Също така ми се случва да гасне в движение и да пали трудно(и топла и студена) акая загасиш и верднага запалиш пали от четварт ,но ако остане 10 мин пали като москвич.
някои ми каза че имало някакъв клапан дето даржал налягането на нафтата и тои се ебавал.-възможно ли е?
Всички вакуми и обратни нафти са сменени.
Всичко е наред за момента, имам само едно питане? Колата придостигане на 3500 оборота и нагоре започва едно прекъсване се едно ней стига горивото(както когато ти сварши гаста ,ама аз сам на дизел) правиго 3-4 пати над тези обороти до кам 4500 а понякога неиска да се форсира над 4(забива моцуната). така е от далго време но е на периоди.
Също така ми се случва да гасне в движение и да пали трудно(и топла и студена) акая загасиш и верднага запалиш пали от четварт ,но ако остане 10 мин пали като москвич.
някои ми каза че имало някакъв клапан дето даржал налягането на нафтата и тои се ебавал.-възможно ли е?
Всички вакуми и обратни нафти са сменени.
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Dormikym написа:Всичко е проверено и е наред. Проблема е бил в онази система дето затваря радиатора когато колата е стъдена(едни щорички на самия радиатор) болкирала е в затворено положение.
Всичко е наред за момента, имам само едно питане? Колата придостигане на 3500 оборота и нагоре започва едно прекъсване се едно ней стига горивото(както когато ти сварши гаста ,ама аз сам на дизел) правиго 3-4 пати над тези обороти до кам 4500 а понякога неиска да се форсира над 4(забива моцуната). така е от далго време но е на периоди.
Също така ми се случва да гасне в движение и да пали трудно(и топла и студена) акая загасиш и верднага запалиш пали от четварт ,но ако остане 10 мин пали като москвич.
някои ми каза че имало някакъв клапан дето даржал налягането на нафтата и тои се ебавал.-възможно ли е?
Всички вакуми и обратни нафти са сменени.
Братчед ти да не си рода на Дизелбой...



- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Не него познавам ако е нещо свързано с правописа ,извинямам се труднопревключвам от ЧАТИЦА
.
Независимо от това проблемите много ме притисняват!!!

Независимо от това проблемите много ме притисняват!!!
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Dormikym написа:Всичко е проверено и е наред. Проблема е бил в онази система дето затваря радиатора когато колата е стъдена(едни щорички на самия радиатор) болкирала е в затворено положение.
Я кажи малко повече за тази система ?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Здравей, за проблема ти свързан с оборотите - смени си нафтовия филтър! За гасненето в движение - погледни си умната дюза. А при палене с продължително въртене обикновенно е веригата, ама пробвай първо с нафтовия филтър.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
Pavlinius написа:Dormikym написа:Всичко е проверено и е наред. Проблема е бил в онази система дето затваря радиатора когато колата е стъдена(едни щорички на самия радиатор) болкирала е в затворено положение.
Я кажи малко повече за тази система ?
една щора, на която и викат жалюзи - също както едно време слагаха балатум на решетката на ладата. С цел по бързо загряване се затваря и отваря вече като е достигнал работна темп. двигателя.


- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
rottweiler написа:Pavlinius написа:Dormikym написа:Всичко е проверено и е наред. Проблема е бил в онази система дето затваря радиатора когато колата е стъдена(едни щорички на самия радиатор) болкирала е в затворено положение.
Я кажи малко повече за тази система ?
една щора, на която и викат жалюзи - също както едно време слагаха балатум на решетката на ладата. С цел по бързо загряване се затваря и отваря вече като е достигнал работна темп. двигателя.
Да. Обаче моята беше постоянно затворена.

TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
KPETEH написа:Здравей, за проблема ти свързан с оборотите - смени си нафтовия филтър! За гасненето в движение - погледни си умната дюза. А при палене с продължително въртене обикновенно е веригата, ама пробвай първо с нафтовия филтър.
Ами филтара е нов, а за веригата нито тропа ,нито е мардана помпата и го прави и когато е студена и когато е топла.
Един сафоромник(сасед)сподели,че е имал аналогични проблеми ,когато помпата в резервоара се е скапала.
Утре ще проверя този проблем,че днес бях разглобил полвината табло за да извадя радиатора на парното(нали от там изби водата).
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ С ВСИЧКИ КОЛЕГИ!!!
Всичката гадост ,която ми правеше колата ,днес изчезна след смяна на ПОДКАЧВАЩАТА ПОМПА В РЕЗЕРВОАРА с нова и оригинална ЦЕДКА.
Дано това ми мнение баде полезно на някои.
Всичката гадост ,която ми правеше колата ,днес изчезна след смяна на ПОДКАЧВАЩАТА ПОМПА В РЕЗЕРВОАРА с нова и оригинална ЦЕДКА.
Дано това ми мнение баде полезно на някои.
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Имали ли шанс да сам си прецакал колата !?!?!??? F1
еваля колега радвам се,че си открил проблема 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани