проблем с паленето на е34 2.5 тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.07.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e34 2.5 tds
Мечтае да кара: bmw 7 seriq

проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от DonAxel » 25 Юли 2010, 14:24

колеги моля за помощ скоро си земах пак 5ца но имам малак проблем с паленето като вратна и таман запалии огасне траа като запали и давам газ но не винаги го прави имам чувство че все едно не и достига нафта пак има нафта моля дайте ми савет поздрави

--------------------------
Колега добре дошъл и успех във форума :driving:

Пиши по-разбираемо.
В това изречение от три реда ми се струва, че ще се загубиш и ти който си го писал ...

tsb_bg

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от mirtko » 25 Юли 2010, 16:27

Най лесното е да пробваш с възвратен клапан преди или след горивния филтър,въпрос на избор.По-трудното е да се заровиш в търсачката и да търсиш отговори там

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.07.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e34 2.5 tds
Мечтае да кара: bmw 7 seriq

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от DonAxel » 25 Юли 2010, 17:25

mirtko написа:Най лесното е да пробваш с възвратен клапан преди или след горивния филтър,въпрос на избор.По-трудното е да се заровиш в търсачката и да търсиш отговори там

колега нищо не разбирам от това което ми казваш може ли малко по простичко дами го обясниш щото не разбирам много от коли а това палене много ме тревожи пали когато си иска сега напоследак още по трудно пали сутрин някои път пали от 1 път някои път дори и не пали да не е да смучи въздух или не знам и аз.Поздрави :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от Пресиян Василев » 25 Юли 2010, 18:35

DonAxel написа:
mirtko написа:Най лесното е да пробваш с възвратен клапан преди или след горивния филтър,въпрос на избор.По-трудното е да се заровиш в търсачката и да търсиш отговори там

колега нищо не разбирам от това което ми казваш може ли малко по простичко дами го обясниш щото не разбирам много от коли а това палене много ме тревожи пали когато си иска сега напоследак още по трудно пали сутрин някои път пали от 1 път някои път дори и не пали да не е да смучи въздух или не знам и аз.Поздрави :)

Колега,проверете подгряването,включително и релето.
Постави прозрачен участьк в захранването кьм ГНП(ако няма) и виж сутрин какво се случва,имали гориво нямали.
Поставянето на невьзвратен клапан след филтьра сьщо помага а и бива да има заради остарелите врьзки и маркучи.
Ако не си в час пиши от кьде си и някои колега от твоя регион да помага.
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.07.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e34 2.5 tds
Мечтае да кара: bmw 7 seriq

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от DonAxel » 25 Юли 2010, 19:04

presko79 написа:
DonAxel написа:
mirtko написа:Най лесното е да пробваш с възвратен клапан преди или след горивния филтър,въпрос на избор.По-трудното е да се заровиш в търсачката и да търсиш отговори там

колега нищо не разбирам от това което ми казваш може ли малко по простичко дами го обясниш щото не разбирам много от коли а това палене много ме тревожи пали когато си иска сега напоследак още по трудно пали сутрин някои път пали от 1 път някои път дори и не пали да не е да смучи въздух или не знам и аз.Поздрави :)

Колега,проверете подгряването,включително и релето.
Постави прозрачен участьк в захранването кьм ГНП(ако няма) и виж сутрин какво се случва,имали гориво нямали.
Поставянето на невьзвратен клапан след филтьра сьщо помага а и бива да има заради остарелите врьзки и маркучи.
Ако не си в час пиши от кьде си и някои колега от твоя регион да помага.
Поздрави

колега не сам час ама хич от Ловеч съм някои ако може да помага иначе сам голям фен на БМВ Поздрави

------------------------------

Колега прочети правилата :!:

::: Основни правила :::

:arrow: Общи правила

14. Не ни губете трафика и времето - придържайте се към благоразумието, не цитирайте дълги пасажи, когато само откъс върши работа. Не допускайте вмъкнати цитати (цитат в цитат).

tsb_bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2010, 19:16

Палиш колата. Отиваш в Габрово при Преско79 и той ти гледа колата. Проблема ти е решен.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от golov_bg » 25 Юли 2010, 19:50

като казваш че не разбираш от автомобили иди най добре при някой който горе долу ги вдява нещата,иначе и аз си мисля че проблема идва от подгряването..
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от arr0gance » 26 Юли 2010, 13:22

Най-добре ходи до преско,първо да видиш как стават нещата,пък после сам,че така на обяснение надали ще разбереш.Иначе на горивния филтър който е до дясното бомбе,примерно сутрин преди да запалиш свали скобата и виж дали в маркуча има нафта,ако и това не разбереш, по-добре си направи една ваканция до габрово :yes:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: проблем с паленето на е34 2.5 тдс

Мнение от Penchev » 26 Юли 2010, 16:40

В Ловеч няма как да не знаеш за Румен Тонков.Сервиза му е в ДАП-а , отиваш там и свършваш работа.Другия вариант е в Габрово при колегата Преско.

Аз си мисля ,че ако влезеш в търсачката и отделиш малко време да прочетеш стари теми ще намериш следа за проблема :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook