Проблем с вакуумите.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.02.2010
Местоположение: Пловдив; Тракия
Пол: Мъж
Кара: E34 518
Мечтае да кара: E34 518 turbo
Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983

Проблем с вакуумите.

Мнение от Dormikym » 01 Юни 2010, 2:15

Колеги тарся някои с е34 2.5тдс 1991г., който да ми снима точно как са варзани вакомите на колата щото я взех от един пич дето нещо ги е местил . 1-во имам висящи маркучи и мапа(наи-ниския щъцер от 5-те, е варзан за колекторите.) 2-ро има една реика с вакоми по нея дето е дод колекторите кой-каде отива. :dunno:

Няколко снимки 6те ми помогнат много .
TURBO --- The Fun Starts Here !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от NikiNikolov » 01 Юни 2010, 15:47

Свържи се с този колега, той е от Пловдив ако не се лъжа http://www.bmwpower-bg.net/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5102

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от TD » 05 Юни 2010, 19:00

Искам да се включа в тази тема, защото и аз имам някакви проблеми с вакуумите. Смених вакуум маркучетата, но при свалянето на едно от тях се счупи един от разклонените изводи от вакуумната магистрала. Тези изходи предполагам са на някакъв клапан. Колата си върви и не знам всъщност какво съм прецакъл. Някой може ли да ми обясни вакуум помпата какви процеси управлява. Знам ,че управлява АГР клапана, но него съм го изолирал и не би следвало да имам някакви проблеми. Все пак кави проблеми да очаквам с този счупен извод.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от Sasho.85 » 05 Юни 2010, 22:28

Вакуум помпата ти прави и вакуум в серво апарата на спирачките

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от TD » 20 Юни 2010, 20:47

Извинявам се, че дълго време не писах, но исках да видя дали все пак нещо ще се появи като проблем, след като ми се отчупи накрайника, който излиза от някакъв клапан на вакуум помпата, и се свързва с вакуум-маркуче за АГР - клапана. До този момент нищо не се е повредило. Колегата Sasho.85 беше писал, че вакуум помпата "захранва" и сервото за спирачките, но за сега нямам промяна в поведението на спирачната система. Единствено, докато маркучето, което отива към управлението на АГР - клапана, беше свободно и незатапено имах рязък спад в мощността, но след като го запуших с болче всичко се оправи. Все пак остава въпроса какъв е този клапан с разклонителни тръбички и ако губя вакуум как ми се управляват клапите на парното - така и не успях да затапя отчупеното място. Все пак за сега не осещам някакъв проблем. Ако има някой, който разбира от тези неща да отговори и да пише как точно става управлението и дали няма да имам проблем със спирачките след време. Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от Zubcho » 21 Юни 2010, 9:52

На дупката навии рапидка, но не много дебела и около нея с някякво лепило тип смола да запечаташ. Аз имах същия проблем и така го реших. АГР като не работи е по-добре :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от TD » 21 Юни 2010, 19:03

Слагах лепило, но в последствие от температурата на двигателя се разтече и нищо не се получи. Мислех си за рапидка, но от счупения участък излиза нещо като игличка от вентил и не може да се навие рапидката. Пробвах и с изолирбанд, но той се пробиваще от игличката, а от температурата също се размекваше. Чудя се какво друго да сложа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от rottweiler » 21 Юни 2010, 20:29

на моята в маркуча за управляването на агр е натикано нещо като метална клечка ли е, нз кво с цел да не стига налягане до клапана. Няма вадене, деа тия селяни... И затова си ми виси маркуча
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от Zubcho » 21 Юни 2010, 20:37

rottweiler написа:на моята в маркуча за управляването на агр е натикано нещо като метална клечка ли е, нз кво с цел да не стига налягане до клапана. Няма вадене, деа тия селяни... И затова си ми виси маркуча


И по-добре ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от jogr » 22 Юни 2010, 15:02

TD написа:Слагах лепило, но в последствие от температурата на двигателя се разтече и нищо не се получи. Мислех си за рапидка, но от счупения участък излиза нещо като игличка от вентил и не може да се навие рапидката. Пробвах и с изолирбанд, но той се пробиваще от игличката, а от температурата също се размекваше. Чудя се какво друго да сложа.


Преди да навиеш рапидката я намажи добре със силикон на Виктор Рейнц - той е високотемпературен и няма да имаш проблеми!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от vladobate » 29 Юни 2010, 1:34

Към колегата Dormikym : мапа не мери подналягане и неговият маркуч е свързан със щуцер на колектора, единиат маркуч отива към АГР и командва кога да отвори а другият към едно устройство до мапа с черно-бяла приставка под него ( и аз незнам за какво служи :oops: ).
Към колегата TD : важно е маркуча на мапа да е вързан ( и чист от масло и отлагания ) към колектора защото той и един темп. датчик на въздуха в колектора играят роля на дебитомер и правилната им работа обуславят добра мощност на мотора, а свободни ( или счупени ) щуцери от вакуум маркуча трябва да се запушат да не се губи вакуум ( става най-добре според мен с епоксидна смола ). Мисля че клапите за парното са електрически управлявани все пак трябва двупосочност ( отваряне и затваряне ) което с вакуум не би могло да се изпълни. Живи и здрави ! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: Варна
Кара: F10 530 xDrive '13

Re: Проблем с вакуумите.

Мнение от piNky » 21 Юли 2010, 10:41

Dormikym написа:Колеги тарся някои с е34 2.5тдс 1991г., който да ми снима точно как са варзани вакомите на колата щото я взех от един пич дето нещо ги е местил . 1-во имам висящи маркучи и мапа(наи-ниския щъцер от 5-те, е варзан за колекторите.) 2-ро има една реика с вакоми по нея дето е дод колекторите кой-каде отива. :dunno:

Няколко снимки 6те ми помогнат много .

И аз искам да помоля за снимките, защото днес в сервиза не вързаха всичко, защото не занели точно как са. В момента колата върви много добре, но си мисля, че не е лоша идея вакуумите да са си по местата

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook