Перката за климатроника се включва постоянно
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Термостата го пробвах още преди да го сложа,мисля че беше на 88градуса или нещо подобно,отваря си перфектно
Сигурно тая помпа Бугати е с по малка турбинка /дебит/,незнам дали става и за по-малките мотори,но ако става работата е ясна.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
dinozab продава 1 чисто нова водна помпа за ТДС за 30лв. Вземи я нея ако искаш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Zubcho написа:dinozab продава 1 чисто нова водна помпа за ТДС за 30лв. Вземи я нея ако искаш.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
При мен, а също така и при Владо имаше такъв проблем, но при нас беше от запушен радиатор.... на моя само 5 тръбички пускаха течност... Между впрочем доста време се чудих дали да сменям и като виях какво е... направо ми щтръкна косата.... При тази ситуация виското не включва, защото няма температура, която да го включи и се получава 101 градуса в главата и 50-60 градуса в радиатора и може да прегрее... ааа, забравих, може и да е от запушен път за обезвъздушаване... прави въздушен дйоб в радиатора и не върти водата в големия кръг...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
След смяната на запушения радиатор ядох и недостатъчния дебит на помпата...
... със същите симптоми
... със същите симптоми
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Vlados написа:След смяната на запушения радиатор ядох и недостатъчния дебит на помпата...
... със същите симптоми
Адаш като ти грееше колато мърдаше ли и стрелката на темературата .Мойта не мърда ,но стои на 12.01 винаги,не си спомням преди така ли беше мамка му.И към колегата PREDEL как разбра ,че ти работят само 3-4 ламела и отпушвали останалите или смени радиятора?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Стрелката стоеше на 12.00 ч. и в задръстване или по баир мърдаше до 12.01-12.02 ч. при което се включваше защита и губеше мощност, докато не се върне на 12 ч.
При мен запушения радиатор го хванах, като няколко пъти при загряла кола пипах долната му част (където излиза водата) и си беше не по-топъл от около 40 градуса (на пипане), маркуча към термостата също. След като го свалих се опитах да го отпуша. Металната шина (дебела 1 мм) не можеше да влезе в ламелите до край, толкова гад се беше събрала. http://picbg.net/pic.php?u=21924DHF2C&i=278982
При мен запушения радиатор го хванах, като няколко пъти при загряла кола пипах долната му част (където излиза водата) и си беше не по-топъл от около 40 градуса (на пипане), маркуча към термостата също. След като го свалих се опитах да го отпуша. Металната шина (дебела 1 мм) не можеше да влезе в ламелите до край, толкова гад се беше събрала. http://picbg.net/pic.php?u=21924DHF2C&i=278982
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Vlados написа:Стрелката стоеше на 12.00 ч. и в задръстване или по баир мърдаше до 12.01-12.02 ч. при което се включваше защита и губеше мощност, докато не се върне на 12 ч.
При мен запушения радиатор го хванах, като няколко пъти при загряла кола пипах долната му част (където излиза водата) и си беше не по-топъл от около 40 градуса (на пипане), маркуча към термостата също. След като го свалих се опитах да го отпуша. Металната шина (дебела 1 мм) не можеше да влезе в ламелите до край, толкова гад се беше събрала. http://picbg.net/pic.php?u=21924DHF2C&i=278982
Че ти отворили го ,че го чистиш така или аз немога да схвана.Просто снимката е много от близо и неми стана ясно каде точно човъркаш с шината

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Да, отворил го е.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Това от металните скоби нали,но после как се пасва че да не прокапе нали и налягане си има.Със силикон или нещо др.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Отворих го и го пробах... опитах се да го "шомполирам" ма нестава... много са тесни пустите тръбички, ламел от фуражка не може да мине през тях.... а иначе на 101 градуса стрелката не мърда почва да мърда чак към 110... ама там вече е "майко моя какво става....?" Датчика на 525 е последния на главата откъм купето (предното стъкло) и там действително първо почва да дига температурата..... ако ти е "топъл" радиатора в долния край търси повреда в охлаждането. Топъл долу и горещ горе.... това са "гадни" признаци на "осиране" на охлаждането... причините могат да са много, но не са безкрайни.... Просто всичко, което спира охлаждащата течност да се движи нормално: Помпа, термостат, запушване на път - слаб дебит или образуване на въздушна възглавница и невъзможност да се обезвъздуши и.... май това е.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Отворих го, но после пластмасите се оказа, че не пасват особено добре... не можах да го отпуша като хората и затова... нов радиатор
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Първо мисля да сменя помпата/много ме съмнява тоя дебит на тая/ и ако пак е така, шибаното радияторче
Пък ако не се оправи и тогава
,направо едно 330 D






- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Защо не пробваш направо с 530Д... качиш ли се един път на 5-чка няма да слезеш 

44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани