Перката за климатроника се включва постоянно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 04 Юни 2010, 22:06

Термостата го пробвах още преди да го сложа,мисля че беше на 88градуса или нещо подобно,отваря си перфектно :!: Сигурно тая помпа Бугати е с по малка турбинка /дебит/,незнам дали става и за по-малките мотори,но ако става работата е ясна.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Zubcho » 04 Юни 2010, 22:58

dinozab продава 1 чисто нова водна помпа за ТДС за 30лв. Вземи я нея ако искаш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 04 Юни 2010, 23:24

Zubcho написа:dinozab продава 1 чисто нова водна помпа за ТДС за 30лв. Вземи я нея ако искаш.

:yes: Ще го видя тоя оцетник
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от predel » 05 Юни 2010, 22:21

При мен, а също така и при Владо имаше такъв проблем, но при нас беше от запушен радиатор.... на моя само 5 тръбички пускаха течност... Между впрочем доста време се чудих дали да сменям и като виях какво е... направо ми щтръкна косата.... При тази ситуация виското не включва, защото няма температура, която да го включи и се получава 101 градуса в главата и 50-60 градуса в радиатора и може да прегрее... ааа, забравих, може и да е от запушен път за обезвъздушаване... прави въздушен дйоб в радиатора и не върти водата в големия кръг...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Vlados » 05 Юни 2010, 23:30

След смяната на запушения радиатор ядох и недостатъчния дебит на помпата...
... със същите симптоми
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 06 Юни 2010, 9:51

Vlados написа:След смяната на запушения радиатор ядох и недостатъчния дебит на помпата...
... със същите симптоми

Адаш като ти грееше колато мърдаше ли и стрелката на темературата .Мойта не мърда ,но стои на 12.01 винаги,не си спомням преди така ли беше мамка му.И към колегата PREDEL как разбра ,че ти работят само 3-4 ламела и отпушвали останалите или смени радиятора?
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Vlados » 06 Юни 2010, 12:09

Стрелката стоеше на 12.00 ч. и в задръстване или по баир мърдаше до 12.01-12.02 ч. при което се включваше защита и губеше мощност, докато не се върне на 12 ч.
При мен запушения радиатор го хванах, като няколко пъти при загряла кола пипах долната му част (където излиза водата) и си беше не по-топъл от около 40 градуса (на пипане), маркуча към термостата също. След като го свалих се опитах да го отпуша. Металната шина (дебела 1 мм) не можеше да влезе в ламелите до край, толкова гад се беше събрала. http://picbg.net/pic.php?u=21924DHF2C&i=278982
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 06 Юни 2010, 15:57

Vlados написа:Стрелката стоеше на 12.00 ч. и в задръстване или по баир мърдаше до 12.01-12.02 ч. при което се включваше защита и губеше мощност, докато не се върне на 12 ч.
При мен запушения радиатор го хванах, като няколко пъти при загряла кола пипах долната му част (където излиза водата) и си беше не по-топъл от около 40 градуса (на пипане), маркуча към термостата също. След като го свалих се опитах да го отпуша. Металната шина (дебела 1 мм) не можеше да влезе в ламелите до край, толкова гад се беше събрала. http://picbg.net/pic.php?u=21924DHF2C&i=278982

Че ти отворили го ,че го чистиш така или аз немога да схвана.Просто снимката е много от близо и неми стана ясно каде точно човъркаш с шината :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Ненко Вранков » 06 Юни 2010, 20:48

Да, отворил го е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 06 Юни 2010, 21:10

Това от металните скоби нали,но после как се пасва че да не прокапе нали и налягане си има.Със силикон или нещо др.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от predel » 07 Юни 2010, 10:07

Отворих го и го пробах... опитах се да го "шомполирам" ма нестава... много са тесни пустите тръбички, ламел от фуражка не може да мине през тях.... а иначе на 101 градуса стрелката не мърда почва да мърда чак към 110... ама там вече е "майко моя какво става....?" Датчика на 525 е последния на главата откъм купето (предното стъкло) и там действително първо почва да дига температурата..... ако ти е "топъл" радиатора в долния край търси повреда в охлаждането. Топъл долу и горещ горе.... това са "гадни" признаци на "осиране" на охлаждането... причините могат да са много, но не са безкрайни.... Просто всичко, което спира охлаждащата течност да се движи нормално: Помпа, термостат, запушване на път - слаб дебит или образуване на въздушна възглавница и невъзможност да се обезвъздуши и.... май това е.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Vlados » 07 Юни 2010, 15:22

Отворих го, но после пластмасите се оказа, че не пасват особено добре... не можах да го отпуша като хората и затова... нов радиатор
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 07 Юни 2010, 21:15

Първо мисля да сменя помпата/много ме съмнява тоя дебит на тая/ и ако пак е така, шибаното радияторче :yes: Пък ако не се оправи и тогава :idea: ,направо едно 330 D :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Vlados » 08 Юни 2010, 17:44

Защо не пробваш направо с 530Д... качиш ли се един път на 5-чка няма да слезеш ;)
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook