525tds загуби мощност ,спря да пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 04 Фев 2008, 15:56

Здраве да е
Това кои ти го каза 4е ти е преско4ил зъб на веригата????
Good luck

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 04 Фев 2008, 18:14

Нали написах, че Баварката палеше без проблем, и една сутрин просто спря да пали. Само дето предишната вечер след като тръгнах, един от моите хора явно я е пробвал как лети, и не е бил запознат, че тая кола трябва малко да позагрее преди да покаже какво може. А тоя пич на студено я подкара. Та ако беше казал, че я е пипал имаше и такова предположение, но аз до последно не съм и мислел, че е от подобно каране. Намерих ключа от Баварката на друго място на сутринта когато не запалих, ноне съм и предполагал, че може да направи тоя номер.
Извод: Не оставям вече ключ :mhihi: където и да е :mhihi:
УМРИ, НО В BMW БЪДИ!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 04 Фев 2008, 18:18

Тая верига е вече оки, и съм много доволен. :D
Ще я снимам тия дни,и ще кача някоя снимка :D
УМРИ, НО В BMW БЪДИ!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Фев 2008, 14:03

BMW- Мания написа:След толкова много проверки и нерви се оказа че е прескочил зъб на верига. Така че съм отново по пътя и Баварката мърка. :D
:shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 06 Фев 2008, 15:40

Здраве да е
Иска ми се да ти повярвам ама не мога.
Даи некое по интересно обяснение моля те? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И кое зъб4е преско4и?
:idea: :idea: :idea:
Good luck


bay the way
За мен като 4етох и си мислех :mhihi: диагнозата бе сензор на колянов вал(не работи по някаква при4ина) от там 4_ та дюза ти дава инфо за на4алото на горивоподаването и респективно положението на коляновия вал,т.н Мотор4ето си минава в авариина характеристика и в този ред(това са само мисли :idea: )
Нещо не ми се вързва вси4ко, нищо ли4но.(Може и да греша :mhihi: )
Хаиде със здраве , и да пишеш 4 е е интересно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 10 Фев 2008, 1:01

аз скоро сменявах вериги---като гледам какви са зъби :mhihi: ама хич не ми се вярва да е прескочила зъб ....ама хич


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Фев 2008, 18:52

klintan66 написа:аз скоро сменявах вериги---като гледам какви са зъби :mhihi: ама хич не ми се вярва да е прескочила зъб ....ама хич
Колега варианта за преска4ане на зъб при тдс-а го има,само 4е демфера трябва да е много зле=ситуацията е следната-скапана демферна шаиба,мн.износени вериги тези две неща са достатъ4ни,като се има предвид,4е оптега4а е маслен.При момента на гасене износения демфер връща назад,оптега4а в този слу4аи освобождава и в последствие от разтегане за момент веригата остава свободна и връща зъб назад,но това за мене е едно на милион,на теория е възможно,но на практика :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 23 Юли 2008, 23:22

BMW- Мания написа:Здравейте всички,

Проблема с моето БМВ си остава нерешен. Не иска и не иска да пали. Днес го запалих отново на скорост и същата работа. Чува се чукане на мотора, а колата няма мощност.
Продухах целият горивопровод, след помпата в резервоара ми дава добър дебит - 200 гр, за 15 секунди, но след горивният филтър дебита е едва 100-тина грама гориво.
Възможно ли е помпата от резервоара да не подава достатъчно гориво към ГНП и оттам към дюзите и това да е причината мотора да чука и да се форсира трудно в движение/т.е. отбеднена горивна смес/.
Ако да, то някой би ли ми дал схема за разглобяване на помпата в резервоара, за да мога да я извадя, да почистя цедката, или евентуално да я сменя.
Възможно ли е също така авансатора на ГНП да е сдал багажа/защото разбрах от вас, чеможе да променя количеството на впръскваното гориво/ и кое е по-точно това чудо?
Възможно ли е центровката на ГНП да се е променила сама?
Възможно ли е веригата да е прескочила зъб на стартер и оттам да е избягала центровката на колата/има ли белези на колянов, разпределителен вал и бензинова помпа/?

Благодаря предварително за помоща колеги.
На трупчета съм :idea:


И аз да попитама каква роля изпулнява тоя авансарор каде се намира и какви са признаците като се скапе

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 24 Юли 2008, 18:42

:arrow:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Юли 2008, 20:16

stefan_bmw7 написа::arrow:
Най-простия признак е като запалиш сутрин колата ,оборотите са малко по-високи,а като позагрее падат
Ако не е така си за авансатор
какво го мислиш-той е най здравата електроника в тдс-а
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София, Княжево
Пол: Мъж
Кара: E39 520i, E70 3.0D

Re: 525tds загуби мощност ,спря да пали

Мнение от sali_k » 03 Май 2010, 23:13

Колеги и при мен се почви същия проблем:
колата си работеше като часовник, и отведнъж спря да пали или ако въобще запали започва да пуши, трака, прекъсва, въобще все едно работи на 2 цилиндъра.
Това се случи на 100 км от най-близкия сервиз и се наложи в това състояние да я закарам до там.
След диагностика диагнозага е прескочил зъб на една от веригите. Налага се да сменя всичко (вериги, обтегач, банани, около 500 лв), както си му е реда, но се питам дали е възможно клапаните да са ударили буталото и да се налага ремонт на главата. Нека запознатите колеги да дадът мнение.
Благодаря!
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Re: 525tds загуби мощност ,спря да пали

Мнение от dupeto » 05 Май 2010, 17:59

kолеги, моля ви даите по подробна информация за авансатора. как се сменя, от къде да се здобия с тази част. според колегата Иван, до колкото разбрах, на студен мотор би трябвало да ти завиши оборотите, в последствие като загрее да ги свали, при мене тоя филм го няма. и на лично бях попитал, но останах без отговор. моля ви помогнете, че не мога да я накарам колата да трагне както би трябвало. бих се разходил до вашия край, че да я види специалист колата, но ми идва далечко, а и сезона пак започна. въпроса ми е единствено към авансатора и подмяната му, общо взето само тая част ми е тамна индия и последна непроверена по целия мотор. Благодаря предварително на отзовалите се.... те знаят кои са и аз ги знам вещите по дизелите :bowdown:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: 525tds загуби мощност ,спря да пали

Мнение от dinozab » 05 Май 2010, 21:13

dupeto написа:kолеги, моля ви даите по подробна информация за авансатора. как се сменя, от къде да се здобия с тази част. според колегата Иван, до колкото разбрах, на студен мотор би трябвало да ти завиши оборотите, в последствие като загрее да ги свали, при мене тоя филм го няма. и на лично бях попитал, но останах без отговор. моля ви помогнете, че не мога да я накарам колата да трагне както би трябвало. бих се разходил до вашия край, че да я види специалист колата, но ми идва далечко, а и сезона пак започна. въпроса ми е единствено към авансатора и подмяната му, общо взето само тая част ми е тамна индия и последна непроверена по целия мотор. Благодаря предварително на отзовалите се.... те знаят кои са и аз ги знам вещите по дизелите :bowdown:

Колега сега при тия температури малко трудно да ти държи по-високи обороти като е студена колата.Какви са симтомите и какво те притеснява във вървенето на колата и като е студена прави ли някакви мизерии :?:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook