запалването невъзможно
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
запалването невъзможно
Е34 1.8 i - 91г. бензин да, дюзи почистени, налягането от бензиновата помпа в нормите. Ето какво се получава на практика, завъртам на стартер, искра само на 4-ти цилиндър, високоволтови кабели здрави, свалям дистибуторната капачка, и меря с мултицет, централен кабел към бобина с кокс, веднъж има съпротивление, втори път не , съответно и на другите дупки за кабелите, само на 4-ти цилиндър съпротивление, на 1-ви, 2-ри , и 3-ти веднъж има втори път не.
Та да Ви попитам колеги, моля за мненето Ви !
Та да Ви попитам колеги, моля за мненето Ви !

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: запалването невъзможно
Май си с М40, смени си кабелите и провере капачката с палеца в какво състояние са. ако си от Сф мога да услужа за проба с кабели. голяма гад е моя М40 неще и неще да блокира
, смърди на гума и само въри и харчи квот му сипеш.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: запалването невъзможно
Здравейте колеги,
Нали има един т.н. пулс генератор дето всъщност дава сигнал за управление на запалването... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Та, ако той се скапал има логика да бягат импулсите...
А, пък относно другото...
Ники, какво да му стане на 4 цилиндров бензинов мотор на БМВ?!? Еми, той ще ни надживее, бе и нас и много след нас. И като почне да гори масло повече от бензин му сменяш сегментите и още 30 години
. После лагери, млагери и пак
Поздрави,
Д
Нали има един т.н. пулс генератор дето всъщност дава сигнал за управление на запалването... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Та, ако той се скапал има логика да бягат импулсите...

А, пък относно другото...
Ники, какво да му стане на 4 цилиндров бензинов мотор на БМВ?!? Еми, той ще ни надживее, бе и нас и много след нас. И като почне да гори масло повече от бензин му сменяш сегментите и още 30 години


Поздрави,
Д

Re: запалването невъзможно
Та колеги този пулс генератор, е на коляновия вал, CKP тъй наречения, електромагнитен датчик по който в системата за впръскване на гориво се извършва синхронизация на работата на горивните дюзи и системата за запалване, но както споменах по-горе, бензин пръска, и има искра само на 4-ти цилиндър, та някой ако е патил по същия параграф или някой ако има някаква по-задълбочена мисъл нека сподели . Утре или в другиден ще сменя проклетата капачка па да видим 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани