Турбото
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Турбото
колеги видях, че около турбинката ми е омаслено и почнах да разглобявам. Въздухопровода, който влиза в турбинката не трябва ли да има скобичка или нещо щото си влиза и излиза супер лесно, може ли от там да ми масли и да губи мощност. Освен това като махах кутията на възд. филтър скъсах едно оплатнение, дето влиза в мотора(сигурно да излизат некви изпарения ли е не знам), че мога ли да карам до утре без него , щото сега няма от каде да го търся. А тръбата м/у филтъра и турбината също беше бая омаслена. Не ми казвайте, че ми е умряла турбинката.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Турбото
D_U_D_E_ написа:колеги видях, че около турбинката ми е омаслено и почнах да разглобявам. Въздухопровода, който влиза в турбинката не трябва ли да има скобичка или нещо щото си влиза и излиза супер лесно, може ли от там да ми масли и да губи мощност. Освен това като махах кутията на възд. филтър скъсах едно оплатнение, дето влиза в мотора(сигурно да излизат некви изпарения ли е не знам), че мога ли да карам до утре без него , щото сега няма от каде да го търся. А тръбата м/у филтъра и турбината също беше бая омаслена. Не ми казвайте, че ми е умряла турбинката.
Това дето си скъсал е от вентилацията на картера-между другото много тъпо решение на BMW,отгоре на всичко няма и филтър и цялата ти мърсотия от картера отива през турбото до смукателният колектор,като не пропуска да напълни с гняз и кулера-така ,че спокойно.На въздухопроводите може да сложиш скоби.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Турбото
Виждал сьм вентилация изведена надолу,не цапа ама пуши като жигулка.
За да не цапа много ,бива често да се почиства мрежестия филтьр в капака на клапаните
За да не цапа много ,бива често да се почиства мрежестия филтьр в капака на клапаните
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Турбото
И двата въздуховода-за и от турбината трябва да имат скоби,и то стегнати.За да има ефект турбината де! 

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Турбото
е да ама тея о-пръстени нищо не правят, щото тръбата си ходи както си иска. сложих сега скоба и там и май е по-добре. От тея картерни изпарения бая си пуши, като скъсах упатнението пмислих, че нещо се е запалило. От там ли е тялата помия в кулера, щото ако е от това ще мисля нещо.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Турбото
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани