проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: bmw е34 RB25DET
Мечтае да кара: e39м5
Детайли за колата: krasiva s perni6ka registraciq

проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от Орлин Е34 » 30 Мар 2010, 3:43

проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател. колеги помагаите при студена кола недава завърти и пали загрее ли и стартера върти като побъркан и чак на 15 20 секунда една такава изтормозена се едно е задавена пали

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от Lenco » 30 Мар 2010, 10:11

Датчика за температурата на компа, или се е откачил, или се е предал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от cod-cdbp » 30 Мар 2010, 10:42

Lenco написа:Датчика за температурата на компа, или се е откачил, или се е предал.


По скоро се е предал. М20 е много чуствителен за този датчик. Ако колегата има желание може да му услужа с един за проба.
М-у другото някъде мернах информация че в по късните години се слага допълнително съпротивление на датчика.
Някой може ли да метне едно око в Аутодата да каже колко ома или килоома трябва да е то.
По принцип се отнася за М30 но мисля че и М20 е в кюпа.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от BULL3T » 30 Мар 2010, 13:26

Аз имам аутодата и ме интересува това,ама не съм вкъщи довечера ще ти кажа Стояне.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от Lenco » 30 Мар 2010, 13:44

Това което съм виждал при м20 е, че при откачен датчик даже и след няколко часа не пали, а след като запали известно време работи ня по-малко цилиндри, и е яко удавен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от Sasho.85 » 30 Мар 2010, 21:39

Стойности на съпротивлението на температусния датчик
2,3-2,7 килоома =17С-23С
0,3-0,36 килоома =77С-83С
8,2-8,5 килоома=-7С- -13С

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: bmw е34 RB25DET
Мечтае да кара: e39м5
Детайли за колата: krasiva s perni6ka registraciq

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от Орлин Е34 » 31 Мар 2010, 1:33

момчета не е от датчика имам един куп работешти даже от другата ми е34ка свалих и не а на диагностика ништо не показва на последния датчик които слагах само първото въртене си запали от раз и посла пак не изка буксата е наред кабелите съшто просто си върти по 2 часа докато се сети че трябва да запали накрая ше я закарам в сервиза на НАДИН :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател

Мнение от zvetiko » 31 Мар 2010, 14:14

bmw e28 2.5 написа:проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател. колеги помагаите при студена кола недава завърти и пали загрее ли и стартера върти като побъркан и чак на 15 20 секунда една такава изтормозена се едно е задавена пали


Колега виж дали не смуче паразитен въздух от някъде-като е студен двигателя се подава много гориво и това го компенсира,когато е топъл....Направи пробата с рязко натискане на дроселовата клапа-ако поеме веднага може да се предположи ,че е наред.Огледай всички гумени маркучи по всмукването.Може да направиш и проба с бензин-на всички връзки и съмнителни места сипваш по малко бензин и гледаш дали няма да се вдигнат оборотите.Да знаеш ,че ти завиждам за тоя двигател-имам към 900К безпроблемни километри с него и всичкото това съчетано с една чудесна динамика. ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook