проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Орлин Е34
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е34 RB25DET
- Мечтае да кара: e39м5
- Детайли за колата: krasiva s perni6ka registraciq
проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател. колеги помагаите при студена кола недава завърти и пали загрее ли и стартера върти като побъркан и чак на 15 20 секунда една такава изтормозена се едно е задавена пали
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Датчика за температурата на компа, или се е откачил, или се е предал.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Lenco написа:Датчика за температурата на компа, или се е откачил, или се е предал.
По скоро се е предал. М20 е много чуствителен за този датчик. Ако колегата има желание може да му услужа с един за проба.
М-у другото някъде мернах информация че в по късните години се слага допълнително съпротивление на датчика.
Някой може ли да метне едно око в Аутодата да каже колко ома или килоома трябва да е то.
По принцип се отнася за М30 но мисля че и М20 е в кюпа.

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Аз имам аутодата и ме интересува това,ама не съм вкъщи довечера ще ти кажа Стояне.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Това което съм виждал при м20 е, че при откачен датчик даже и след няколко часа не пали, а след като запали известно време работи ня по-малко цилиндри, и е яко удавен.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
Стойности на съпротивлението на температусния датчик
2,3-2,7 килоома =17С-23С
0,3-0,36 килоома =77С-83С
8,2-8,5 килоома=-7С- -13С
2,3-2,7 килоома =17С-23С
0,3-0,36 килоома =77С-83С
8,2-8,5 килоома=-7С- -13С
- Орлин Е34
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е34 RB25DET
- Мечтае да кара: e39м5
- Детайли за колата: krasiva s perni6ka registraciq
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
момчета не е от датчика имам един куп работешти даже от другата ми е34ка свалих и не а на диагностика ништо не показва на последния датчик които слагах само първото въртене си запали от раз и посла пак не изка буксата е наред кабелите съшто просто си върти по 2 часа докато се сети че трябва да запали накрая ше я закарам в сервиза на НАДИН



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател
bmw e28 2.5 написа:проблем с е34 м20б25 трудно пали при загрял двигател. колеги помагаите при студена кола недава завърти и пали загрее ли и стартера върти като побъркан и чак на 15 20 секунда една такава изтормозена се едно е задавена пали
Колега виж дали не смуче паразитен въздух от някъде-като е студен двигателя се подава много гориво и това го компенсира,когато е топъл....Направи пробата с рязко натискане на дроселовата клапа-ако поеме веднага може да се предположи ,че е наред.Огледай всички гумени маркучи по всмукването.Може да направиш и проба с бензин-на всички връзки и съмнителни места сипваш по малко бензин и гледаш дали няма да се вдигнат оборотите.Да знаеш ,че ти завиждам за тоя двигател-имам към 900К безпроблемни километри с него и всичкото това съчетано с една чудесна динамика.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани