проблем със загряването
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: проблем със загряването
Незнам защо е така при тебе Пенчев, но ще ти кажа случка от днес - Току що ходих да взимам малкия от детска близо до Окръжна болница и колата от Младост до там беше минала чертата преди средата. След още 5 мин. седене отпред се закова на средата - вътре климатроника който беше на 26 почна да пуска студен въздух, което значи, че в купето е станало 26 градуса. Говорим за преход 2-3 км. Лично аз съм много доволен от парното на Е34, няма да се запотява нищо, вътре почва да вее хладко 2-3 мин след като запалиш. 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: проблем със загряването
Не казвам, че не е така... но ми е трудно да го повярвам за е34 и 2-3км (ако няма голямо задръстване докато се изминат де
) да загрее до толкова, че да постигне и 26 градуса в купето
... ще взема да го сменя този термостат най-накрая, но много ме притеснява че нещата ще останат същите... а дори може и по-зле ако уцеля менте...
Иначе може баня при -15, ама първо трябва да е загряла добре колата... минимум 5-6 км (най-добре 10км) за моята и без падане под 2500-3000 оборота... при тези студове и студена кола избягвам да я държа над 4000rpm. При мен все пак и редуктора за газта отнема от топлината и то точно преди ел. помпата...
Най ме е яд, че фиатчето го паля на този студ, потеглям и когато спра на светофара при нас (500-600м) вече духа леко топло на духалките и след 2-3км вече ми става зле вътре, докато на прибиране от Боровец със скорост 80-100км/ч едва поддържаше температура колата да духа хладко вътре ... да не повдигам въпроса за силата на духане на топлото от предните духалки, които при фиата ми греят чак хората отзад (не защото е малък
- вътре е по-широко от бмв-то) и все пак не си оставям лимозината... ще мръзна, ама да ми вози меко и да тегли...


Иначе може баня при -15, ама първо трябва да е загряла добре колата... минимум 5-6 км (най-добре 10км) за моята и без падане под 2500-3000 оборота... при тези студове и студена кола избягвам да я държа над 4000rpm. При мен все пак и редуктора за газта отнема от топлината и то точно преди ел. помпата...
Най ме е яд, че фиатчето го паля на този студ, потеглям и когато спра на светофара при нас (500-600м) вече духа леко топло на духалките и след 2-3км вече ми става зле вътре, докато на прибиране от Боровец със скорост 80-100км/ч едва поддържаше температура колата да духа хладко вътре ... да не повдигам въпроса за силата на духане на топлото от предните духалки, които при фиата ми греят чак хората отзад (не защото е малък

- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: проблем със загряването
dokie написа:... ще мръзна, ама да ми вози меко и да тегли...
Колега недей мръзни ми си смени термостата да видиш какво значи парно. Направо ще се родиш. Аз в най-големите студове ходих до Враца и при 100 км/ч на 5-та (около 2500 оборота) при минус 10 (по показания на компа) вътре в колата беше много топло - вентилатора го държа на малко преди 1. Ако карам по-бързо отнякъде почва да влиза студен въздух и го пускам на 3 да ми духа в краката...
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: проблем със загряването
skylord написа:Незнам защо е така при тебе Пенчев, но ще ти кажа случка от днес - Току що ходих да взимам малкия от детска близо до Окръжна болница и колата от Младост до там беше минала чертата преди средата. След още 5 мин. седене отпред се закова на средата - вътре климатроника който беше на 26 почна да пуска студен въздух, което значи, че в купето е станало 26 градуса. Говорим за преход 2-3 км. Лично аз съм много доволен от парното на Е34, няма да се запотява нищо, вътре почва да вее хладко 2-3 мин след като запалиш.
Ами термостат ,водна помпа съм ги сменял преди 2 години , нови и оригинални клапани на парното миналата година и съм доволен защото дори на дълги спускания в режим на моторна спирачка ,не ми мръдва от средата стрелката на уреда за температура на охлаждащата течност (края на миналата работна седмица ходих до Варна и пътувах в доста сериозен студ рано сутринта) ,праното си духа много добре топло (поне 26 градуса в купето) ,но бързината с която затопля в купето при -10 и надолу в рамките на до 5 км просто за М50 не мога да си представя

Георги Пенчев
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: проблем със загряването
ела да те повозя 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани