Въпрос относно компресията на М20В20
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Въпрос относно компресията на М20В20
Колеги имам Е34 с двигател М20В20, 129 коня на 280000 км. Днес в сервиза ми замериха компресията и се оказа 9,5. Проверих спецификацията на двигателя и разбрах, че нормата е между 10-11. Клапаните потракват и имат нужда от регулиране. Харчи ми около 1 литър масло на 10000 км. Въпросът ми е дали 9,5 е отчайващо ниско и двигателя е за основен ремонт или има още живот? Освен това ако регулирам луфта на клапаните дали компресията ще се повиши? Може ли това да е единствената причина или съм си за смяна на сегменти?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Въпрос относно компресията на М20В20
След първото замерване на компресията се сипва малко масло в цилиндъра, за да уплътни хлабините в буталната група и се прави повторно замерване. Ако тогава ти покаже същите стойностти или близки до тях-проблема е в газоразпределителния механизъм.
Има вероятност да ти се повиши компресията при регулиране на клапаните, но поради факта, че на всички цилиндри показва горе долу еднакви стойностти, проблема не е там.
Има вероятност да ти се повиши компресията при регулиране на клапаните, но поради факта, че на всички цилиндри показва горе долу еднакви стойностти, проблема не е там.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос относно компресията на М20В20
неможе всички клапани да се скапят едновременно,ако дава почти равна компресия на всички цилиндри и е ниска,значи мотора е зле.дори и клапаните да не са регулирани няма да окаже влиание при мерене на компресията.ако случайно има издухан клапан компресията ще е 0 или 1,2,3 бара максимум.това че компресията ти е ниска не пречи да си караш колата,важното е да не се разминава драстично между отделните цилиндри.карал съм м20 със 8,5 компресия около 50 000км,после го продадох и новия собственик го кара няколко години след мен преди да я разглоби за части след като я удари.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Въпрос относно компресията на М20В20
Благодаря на колегите Sasho.85 и kirililiev, бяхте доста изчерпателни. Надявах се повече хора да споделят личен опит, но явно няма интерес към темата.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани