Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Модератор: Технически модератори
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
и понеже темата много се разводни:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
ако цифрата не е проблем - бих отишъл да взема тази направо
а който и да е майстор едва ли ще се справи перфектно така че да ти хареса, защото това значи да загуби поне 2 месеца. Освен ако не
му платиш на него поне едно 5000 - 6000 лв колкото струва труда + ползване на инструменти / обурудване
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
ако цифрата не е проблем - бих отишъл да взема тази направо
а който и да е майстор едва ли ще се справи перфектно така че да ти хареса, защото това значи да загуби поне 2 месеца. Освен ако не
му платиш на него поне едно 5000 - 6000 лв колкото струва труда + ползване на инструменти / обурудване
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
аз до колкото разбрах колегата си харесва точно тази Е34-ка която има в момента. Дразни го само тава че е дизел.
според вас какъв е проблема да смени мотора, кутията и дифа със задният мост, без да сменя инсталацията на купето при положение че не държи да има М-ковите екстри?
според вас какъв е проблема да смени мотора, кутията и дифа със задният мост, без да сменя инсталацията на купето при положение че не държи да има М-ковите екстри?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Така темата приключва до тук има промяна в цената и то много на горе + неопределен срок за действие
Да живее TDS възкликнал Цезар
Почва да се мисли евентуална покупка на втора кола, минаваме и на М3.
Благодаря за добрия тон в темата....


Благодаря за добрия тон в темата....

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа:Така темата приключва до тук има промяна в цената и то много на горе + неопределен срок за действиеДа живее TDS възкликнал Цезар
Почва да се мисли евентуална покупка на втора кола, минаваме и на М3.
Благодаря за добрия тон в темата....
Мамуууу..... ти ма уби бре човек, каква М3-ка ти се "върти" в главата, я си земи 7-ма серия с голям двигател и се вози като бял човек. Мен да ме биеш няма да ме вкараш в такава лагерна количка








Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bai Oleg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 10.05.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа: ... Да живее TDS възкликнал ЦезарПочва да се мисли ...
Петьо, прочетох с интерес цялата тема, има много интересни мнения относно този проект. Аз съм виждал твоя TDS и смело мога да кажа, че е уникат.




Кой каквото и да говори - става дума за пари!!!
0885 20 30 32
0885 20 30 32
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
bai Oleg написа:Peter Angelov написа: ... Да живее TDS възкликнал ЦезарПочва да се мисли ...
Петьо, прочетох с интерес цялата тема, има много интересни мнения относно този проект. Аз съм виждал твоя TDS и смело мога да кажа, че е уникат.![]()
![]()
Все едно е излязла вчера от завода, а не преди години. Мое мнение е, че това бижу трябва да си остане такова завинаги. Техническата част на проекта няма да коментирам, не съм специалист. Но ми се ще да насоча твоето внимание в една друга посока. Явно си решил да инвестираш. Няма ли да е по-добре в този момент да инвестираш в един "актив", отколкото в един "пасив" и да изчакаш. Рано или късно ще настъпи момента, в който този "актив" сам ще ти донесе мечтаната М5, без да се налага да се дерзаеш дали ще стане смяната на един мотор с друг, дали ще стане "майсторски" или не и т.н. Аз вече инвестирах в "активи" и ми остава само да чакам
Оооо кой се появи







P.S. От 400 км. мога да кажа че това момче май е банкер

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Здрасти, колега, преди време си бяхме писали относно акцизите и т.н. както и да е... Тях вече ги няма.
Та макар и вече взел решение, ще ти кажа какво мисля.
Караш един уникален автомобил, доколкото разбирам по твоите писания и на колеги.
Уникален не само като състояние, екстри и т.н, но дори и с това, че е ТДС, всяка друга външна намеса от такъв тип - смяна на мотор ще доведе до това той никога да не бъде абсолютно същият какъвто е бил. Защото при смяна на мотор и то от М51 към С38 сигурно няма да остане и квадратен сантиметър от колата ти непокътнат. От там следва и другото, като се съгласявам с един колега, който каза "не си ли я правиш ти, по-добре да не се прави изобщо" за жалост в БГ до голяма степен важи поговорката, ако искаш нещо да бъде свършено както трябва, то трябва да си го направиш сам, това го казвам с оглед на 99% от майсторите, които, както и да го мислиш няма да направят колата ти, както ти я искаш и няма да я направят ако щеш с чувството и мерака, с който ти би си я направил.
И макар да няма по-сладка награда от тази да се возиш в колата, която си си направил сам, все пак става дума за М5 ръчно сглобен, и насладата, която ще изпиташ от това да караш автомобил разработен от топ немски инжинери и направен от тях, няма да бъде по-малка от тази да си го направиш сам.
Изхождайки от това за немските инжинери, който и да ти прави колата в БГ, сигурно са ЕДИНИЦИ хората тук, които могат да се доближат максимално до заводското изпълнение и все пак, няма да бъде такова.
Относно изобра ти за М3, си е твоя работа, незнам вследствие от какво си се разубедил, защото поне според мен Е36 и Е34 са доста различни автомобили, като идеология и т.н. но Е34ката е класика, макар да съм на 20 и да е логично да ме влече повече към Е36 купе, е просто няма как да се случи, не че не ми харесва, напротив, но ... нямаше да пост-вам снимки, но не се сдържах.
Ако ще двуврато има Е30, E24...


Та макар и вече взел решение, ще ти кажа какво мисля.
Караш един уникален автомобил, доколкото разбирам по твоите писания и на колеги.
Уникален не само като състояние, екстри и т.н, но дори и с това, че е ТДС, всяка друга външна намеса от такъв тип - смяна на мотор ще доведе до това той никога да не бъде абсолютно същият какъвто е бил. Защото при смяна на мотор и то от М51 към С38 сигурно няма да остане и квадратен сантиметър от колата ти непокътнат. От там следва и другото, като се съгласявам с един колега, който каза "не си ли я правиш ти, по-добре да не се прави изобщо" за жалост в БГ до голяма степен важи поговорката, ако искаш нещо да бъде свършено както трябва, то трябва да си го направиш сам, това го казвам с оглед на 99% от майсторите, които, както и да го мислиш няма да направят колата ти, както ти я искаш и няма да я направят ако щеш с чувството и мерака, с който ти би си я направил.
И макар да няма по-сладка награда от тази да се возиш в колата, която си си направил сам, все пак става дума за М5 ръчно сглобен, и насладата, която ще изпиташ от това да караш автомобил разработен от топ немски инжинери и направен от тях, няма да бъде по-малка от тази да си го направиш сам.
Изхождайки от това за немските инжинери, който и да ти прави колата в БГ, сигурно са ЕДИНИЦИ хората тук, които могат да се доближат максимално до заводското изпълнение и все пак, няма да бъде такова.
Относно изобра ти за М3, си е твоя работа, незнам вследствие от какво си се разубедил, защото поне според мен Е36 и Е34 са доста различни автомобили, като идеология и т.н. но Е34ката е класика, макар да съм на 20 и да е логично да ме влече повече към Е36 купе, е просто няма как да се случи, не че не ми харесва, напротив, но ... нямаше да пост-вам снимки, но не се сдържах.
Ако ще двуврато има Е30, E24...



E34, E38
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Да така е колага, говорих с доста приятели мои и от форума и всички са на това мнение.Също цената
която получих е все едно да си взема втора кола, така че любимимата ми кола остава оригинал,
ще получи още няколко добри екстри в следващите няколко месеца
Моя приятел Валери ме насочи към един друг модел на който най много се радва Стоян, ще видим какво
ще ми донесе новата 2010 г.
Благодаря отново на всички
която получих е все едно да си взема втора кола, така че любимимата ми кола остава оригинал,
ще получи още няколко добри екстри в следващите няколко месеца

Моя приятел Валери ме насочи към един друг модел на който най много се радва Стоян, ще видим какво
ще ми донесе новата 2010 г.
Благодаря отново на всички
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Петре в такъв случай имам едно предложение на което се съмнявам да откажеш.
ще ти споделя по скайп.
ще ти споделя по скайп.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
разумното решение взе според мен Пешо
Тази кола трябва по ВИН да си излиза това което си е в момента.Изключително ценен екземпляр е , състоянието й е без коментар ! Тук излиза въпроса : прагматизма над емоциите и радоста от това да имаш част от историята или обратното. Пешо ,ти си си човек-счетоводител в най-добрия смисъл го казвам разбира се и вероятно ще трябва малко да се бориш със себе си
каквото и решение да вземеш вярвам ,че ще е точно. Няколко думи за това аз какво мисля за мен да направя - на 14 Юли живот и здраве ще ставам на 30 години.Много години мечтая за ///М5 и тази година до любилея мисля да си осъщяствя мечтата, това е нещото което ще ми е най-големия и чакан подарък. Наясно съм ,че ще ми станат две коли ,че ще се натоваря финансово , но и аз като теб не мога да посегна да правя каквото и да било с комбито ми а особенно да го продавам ! То ми е неимоверно верен другар през годините , все още се радвам като си се возя така както и в началото.Някои хора викат слагай мотор ,слагай това - онова , но аз няма да посегна защото тази кола ще ми е връзката с Европа , три пъти са ми гледали номера на шаси и на двигател (на влизане от Италия в Словения 2 пъти и веднъж на влизане от Сърбия в Унгария).Това ще ми е всекидневната кола. Другата , за която мечтая много истински и вече сън не ме хваща от падането на акцизите ще седи в гаража и ще си я изкарвам когато ми е кеф ,но в никакъв алучай няма да я карам през деня в отвратително опасното движение , в снегове и пр. Ще си плащам близо 400 лв данък и сигурно два пъти повече гражданска отговорност ,но какво да направя като това ми е голяма мечта и нещо което ще ме разтрепери за доста дълго време
Ще търся много добър екземпляр , докъдето ми стигат финансите ще вложа всичко в покупката на автомобила , ще искам подробна сервизна история , оригинален вид и възможно най-безупречно състояние.Сега естествено изключвам онова комби на 19 000 км дето се продаваше за 44 000 ЕВРО , една от последните коли произведни от серията
Мисля си ,че тук тази година в Е34 форума би трябвало да се появят още квалитетни мощни 34-ки.Има хора от тук които бленуват 4 литрови луксозни 5-ци, други ///М5 ,вече таван няма и тук е момента да пожелая на всеки един от вас да сбъдне мечтата си още тази година за да можем по сбирки да се събираме с изключителни екземпляри , не само гледани дизелови и слаби бензинови автомобили , дай-боже върхово оборудвани екземпляри от "тавана" на е34 моделната серия
Понеже стана въпрос и за ///М3 ,сега знам какво ще се случи , как ще се напълним с Е36-ци и Е46-ци.Вчера обачче имах възможноста да покарам на Виктор Газара Е30 ///М3 215 к.с. и направо ми напълни душата тая кола ,направо нямам думи вече 24 години след официалното й пускане в продажба и поне 25 от проектирането й по какъв начин този автомобил се движи на пътя ,как се води ,каква обратна връзка дава до мозъка на водача , как въпреки далеч по-мощните двигатели в съвременните аналози тези машини радват душата на водача , колеги нямам думи разберете ме
За съжаление такива екземпляри въпреки облекченията които настъпиха след новата година няма да има много ,защото вече цените са им високи , толкова ,че човек може да си купи Е46 ///М3 и много от по-комерсиално настроените хора гледащи само сухите цифри и това да карат по-модерни автомобили не биха купили такова "злато". Аз нямам пък изобщо финансите да имам три коли ,иначе третата ще ми е такава 100/100.Пешо Ангелов не харесва Е30-ските ,но все пак ако има идване насам бих искал да го запозная с Виктор , да седне малко да я покара и да се замисли ако не е ///М5 а иска ///М3-ка 
Георги Пенчев







Георги Пенчев
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
kirililiev написа:http://www.mobile.bg/11262072063396596
с малко пазарлък може да я дадът на хубава цена
В обявата е спестена малка подробност,колата е била с дясна дирекция,къде е обръщана не е споменато

Който има интерес да поиска VIN-а от продавача!
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
tahsinov написа:kirililiev написа:http://www.mobile.bg/11262072063396596
с малко пазарлък може да я дадът на хубава цена
В обявата е спестена малка подробност,колата е била с дясна дирекция,къде е обръщана не е споменато
Който има интерес да поиска VIN-а от продавача!
тая кола беше пусната да се продава първо с дясна дирекция

сега я има пак в продава с БГ номера, и това че е с обръщана дирекция не е сериозен
проблем стига да е направено читаво де
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани