Бутон за циркулация на въздух в купето?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Бутон за циркулация на въздух в купето?
Здравейте.Сигурно е коментирано,но нещо не намирам темата,за което се извинявам предварително.
Та въпроса ми е като се натисне въпросния бутон с нарисувани стрелки в кръг,клапите се затварят и инсталацията преминава в автоматичен режим ли?
Тоест стреми се да поддържа зададената температура от намиращите се врътки по-вдясно?
Най-много ме интересува вкл. ли се климатика при това полужение?
Мерси предварително.
Та въпроса ми е като се натисне въпросния бутон с нарисувани стрелки в кръг,клапите се затварят и инсталацията преминава в автоматичен режим ли?
Тоест стреми се да поддържа зададената температура от намиращите се врътки по-вдясно?
Най-много ме интересува вкл. ли се климатика при това полужение?
Мерси предварително.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
включва се климатика в икономичен режим и циркулира вътре въздуха 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
Здравей колега,
Това копче е за циркулация на въздуха в купето без да се пуска нов въздух отвън.
Значи навън е 0 градуса.
Ти задаваш в купето да бъде 21 градуса с врътките.
Радиатора на парното си е винаги еднакво горещ.
Клапите се наместват така, че да смесват затоплен въздух от парното и студен въздух от вън за да направят температурата в купето каквато си я задал.
Когато затвориш притокът на въздух от вън, единственият начин да се достави студен въздух за да се поддържа зададената температура е той да се охлажда. Ето тук се включва климатикът.
Това е то цялата кондика.
Поздрави,
Д
Това копче е за циркулация на въздуха в купето без да се пуска нов въздух отвън.
Значи навън е 0 градуса.
Ти задаваш в купето да бъде 21 градуса с врътките.
Радиатора на парното си е винаги еднакво горещ.
Клапите се наместват така, че да смесват затоплен въздух от парното и студен въздух от вън за да направят температурата в купето каквато си я задал.
Когато затвориш притокът на въздух от вън, единственият начин да се достави студен въздух за да се поддържа зададената температура е той да се охлажда. Ето тук се включва климатикът.
Това е то цялата кондика.
Поздрави,
Д

- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
ddddk написа:Здравей колега,
Това копче е за циркулация на въздуха в купето без да се пуска нов въздух отвън.
Значи навън е 0 градуса.
Ти задаваш в купето да бъде 21 градуса с врътките.
Радиатора на парното си е винаги еднакво горещ.
Клапите се наместват така, че да смесват затоплен въздух от парното и студен въздух от вън за да направят температурата в купето каквато си я задал.
Когато затвориш притокът на въздух от вън, единственият начин да се достави студен въздух за да се поддържа зададената температура е той да се охлажда. Ето тук се включва климатикът.
Това е то цялата кондика.
Поздрави,
Д
Добре де, ама когато колата е студена и съответно въздухът в купето също е студен, пак ли се пуска климатикът? Според мен климатикът се включва, когато температурата на въздуха в купето без да се пуска нов въздух отвън достигне по-високи градуси от зададени с врътката. Даже си мисля, че ако врътките са пуснати докрай на топло климатикът не се включва изобщо. Ще проверя при първа възможност...
Аз поне го използвам това копче, за да си стопля / охладя купето по-бързо, защото си мисля че като върти един и същ въздух по бързо се стопля / охлажда. Ако греша моля да ме поправите...
Забелязъл съм, че при по-продължително включване на копчето, стъклата на се запотяват. Това ме е карало да си мисля, че климатикът не се включва, защото както знаем, включеният климатик изсушава стъклата мигновенно

Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
Diavollo написа: ...
Е, аз точно това исках да напиша, ама явно не съм намерил верните думи.

Поздрави,
Д

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
Мерси колеги.
Но ако някой има упътването на български от книгата на колата и го прати ще е супер.
Но ако някой има упътването на български от книгата на колата и го прати ще е супер.

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
ама няма такива филми включва изключва
щом е цъкнато климатика работи, а на колегата дето се е запотило това е от студа дето духа към стъклото... случвало ми се е няколко пъти когато разликата е голяма между външната и вътрешната температура.. 


- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Бутон за циркулация на въздух в купето?
руския ми е зле, ама поне английски разбирам

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани