Сменен съединител-проблем!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 30.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 touring
Мечтае да кара: М5

Сменен съединител-проблем!

Мнение от Николай Занчев » 08 Дек 2009, 15:03

Здравейте,колеги :) Сега друг проблем се появи педала на съединителя не оказва никакъв натиск на долната помпа,есе едно педала ми е откачен,обезвъздушихме го но при обезвъздушаването изкара няколко пъти и това беше и пак никаква промяна в педала пак си е все едно съм го откачил. :help: даваите съвети
Колата е Е34 комби,бензин и ръчни скорости!
Последна промяна Николай Занчев на 28 Дек 2009, 20:49, променена общо 1 път
Изображение
Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.Руски форум:питаш нещо и теб те питат.Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Сменен съединител-проблем!

Мнение от Lenco » 08 Дек 2009, 15:41

Ако като си го сменял за "по-лесно" си разкачил долната помпа, трябва да обезвъздушаваш, иначе НЕ, ама тогава лошо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Сменен съединител-проблем!

Мнение от tsb_bg » 08 Дек 2009, 19:18

Щом при запален двигател не може да се включи на скорост най-общо причината е, че съединителя не отделя напълно
Причините за това може да са:
1. Необезвъздушена система (би трябвало да се усеща на педала)
2. Неправилно монтирана вилка и/или аксиален лагер
3. Неправилно монтиран феродов диск (заяжда в шлиците)
4. Неподходящ (по-дебел) феродов диск (и при максимално натисната вилка притискателния диск няма ход да се отдели напълно)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 30.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 touring
Мечтае да кара: М5

Re: Сменен съединител-проблем!

Мнение от Николай Занчев » 28 Дек 2009, 20:57

Колеги даите съвет за този проблем който се появи сега в първото мнение съм обяснил какво стана сега :help: :help:
Изображение
Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.Руски форум:питаш нещо и теб те питат.Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 28.03.2005
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е34 525ix touring
Мечтае да кара: м5

Re: Сменен съединител-проблем!

Мнение от martyn » 29 Дек 2009, 18:58

напълни с-мата и само помпане му е майката,понякога с пускане на въздух не става колега.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: Valchi Dol
Пол: Мъж
Кара: BMW 520 E34 M20B20
Мечтае да кара: BMW X5...

Re: Сменен съединител-проблем!

Мнение от pRo_4_LiFe » 30 Дек 2009, 14:54

Здравеи колега миналата година имах проблем със същите симптоми след подмяна на долната помпичка не можах да обезвъздушя съединителшя и се наложи да разглобя горната помпа оказа се 4е едната гуми4ка е омекнала и леко се е разяширила и запушва отвора кам казан4ето и не може да засму4е масло подмених я с друга втора употреба/25лв/ и мнго лесно обезвъздуших и няма ядове Давам ти този савет защото дори да си объркал нещо при зглобяването на самия саединител ако нямаш проблем с помпита ще можеш да обезвъздушиш системата Бесели празници и касмет
Не гледай умно а мисли и действай умно!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook