кутия за релета
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
кутия за релета
хора интересува ме в кутията за релетата (тая дето е в левия заден ъгъл на коша) при 525 с м50 вътре има 2 платки който при 520 ги няма
та някой знае ли за какво са те и по-специално тази която е от към калника (не тази която има 2 куплунга ами която е с много кръгли крачета) и ако някой може да ми даде etc на нея ще му бъда много благодарен !

та някой знае ли за какво са те и по-специално тази която е от към калника (не тази която има 2 куплунга ами която е с много кръгли крачета) и ако някой може да ми даде etc на нея ще му бъда много благодарен !



http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... al/LKM.htm
тук намерих отговора но ще помоля някой който знае англииски да преведе зашото аз разбирам само откъсляци
става дума за този LKM модул ... за какво точно служи
какво ще рече headlights ?
Functional details of the LKM-B:
In standby (low beams off), there are 9.8V at the fuse. If you remove the fuse or the bulb, the on-board computer alerts failure.
The 9.8V looks like some kind of current limiting circuit (current not checked).
When the light is switched on, there are 12V at the fuse and of course at the bulb.
In case the relay (or the soldering point) is defective, there are 0V at the fuse and no (!) warning from the on-board computer.
мисля че в тея редове са отговорите на голяма част от въпросите ми

тук намерих отговора но ще помоля някой който знае англииски да преведе зашото аз разбирам само откъсляци
става дума за този LKM модул ... за какво точно служи
какво ще рече headlights ?
Functional details of the LKM-B:
In standby (low beams off), there are 9.8V at the fuse. If you remove the fuse or the bulb, the on-board computer alerts failure.
The 9.8V looks like some kind of current limiting circuit (current not checked).
When the light is switched on, there are 12V at the fuse and of course at the bulb.
In case the relay (or the soldering point) is defective, there are 0V at the fuse and no (!) warning from the on-board computer.
мисля че в тея редове са отговорите на голяма част от въпросите ми


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Plague написа:http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm
тук намерих отговора но ще помоля някой който знае англииски да преведе зашото аз разбирам само откъсляци
става дума за този LKM модул ... за какво точно служи
какво ще рече headlights ?
Functional details of the LKM-B:
In standby (low beams off), there are 9.8V at the fuse. If you remove the fuse or the bulb, the on-board computer alerts failure.
The 9.8V looks like some kind of current limiting circuit (current not checked).
When the light is switched on, there are 12V at the fuse and of course at the bulb.
In case the relay (or the soldering point) is defective, there are 0V at the fuse and no (!) warning from the on-board computer.
мисля че в тея редове са отговорите на голяма част от въпросите ми![]()
В режим на готовност (къси фарове изключени), има 9,8 волта на предпазителя. Ако махнеш предпазителя или крушката, Он-борд компютъра ще отчете грешка.
Когато светлините са включени, има 12 волта на предпазителя и разбира се на крушката.
В случай че релето (или точката на спойката) са дефектирали, има 0 волта на предпазителя и няма предупреждение от борд компютъра
това е Сашо литературан превод с мойте бегли познания по Английски второто изречение не съм го превел щото в него няма много смисъл обяснява се че това напрежение при загасени светлини било някакъв вид токо лимитиращо напрежение което не разбрах
Абе това е платката за Борда за светлините

Честито намери един от възловите компоненти на борд-а

Дилян Пенчев
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани