Търся си читава е34-ка :)
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Паркингите по поляните около пистата бяха "ад"
Тука в Z4-ката на Сашо излизаме на пистата а до нас е Дани с извънземната 8-ца
а пред него е Стани ,като с на Шаро ///М-ката ,който я бе обул в семисликове на Мишлен и къртеше прешлени по завоите и виражите
Ето една от многото Е30-ски ,които бяха като скрити лимонки - абсолютно семпли и сток външно ,но идеално подготвени за целта , режещи завоите като турпили
Ето го бяса , дето на пистата летеше много ама много мъжката
Малиии и звука на тоя мотор като го чух изтръпнах и ми дойде като ъпдейт за софтуера в мозъка
Сивушка е с 4 литров двигател а Чернушка с 3,8 и 6 степени
Колеги , погледнете я бе
Погледнете я ,ай мамоооууу
Ей тия 34-ки нямат остаряване мама му стара , хората си ги гледат и карат яката работа , до този екземпляр седях доста време , леле уникална кола
Малко от паркинга дето се излиза от пистата за почивка
А ?
"Стария джентълемен" дето където минеше за да излезе на пистата и всички се усмихваха и заглеждаха , а ?
Ей , ей , ей , ей
Май Z3-ката издиша масивно пред агресията на ///М5-цата
Много ярсот и много красота , един ден как ще "подскоча" от земята самоооо
Снимаха ме до класика
И номера му е готин ,вижте възхищението в на хората очите
Райска работа ей
Всички те бяха на нордшлайфето и пищяха във високите като за последно
Голяма красота , голямо чудо
Три поколения ///М3 в три най-характерни цветове
На oxam компресорната Z3 ///M coupe 3,2 litre , 460 к.с.
Голям добитък , направо нямаше удържане особенно след 5000 мин-1
Една снимка на чарджър-а за Явор Постман-а
Фирмата ASA е Немска , те си имат и отдел за цялостен тунинг на БМВ , небезизвестната G-POWER
Наричам я "колата свиня"
В уникално състояние е , най-големия матор с многото кубически инчове ... Казват ,че за да съумееш да даеш що-годе някакво прилично време на писта с това добиче трябва да си извънземния пилот , толкова много не завива
Типична Американска недомислица
Отново паркинг-а
Там по-вляво в дъното се вижда и едно легендарно червено Рено ,дето Жан Реноти навремето написа златните букви в историята на безкрайните победи на Рено в ралитата , абсолютна легенда - автомобил ,който аз лично уважавам безмерно много
Ето това си беше попадение , една класическа спортна кола , красива до господа , старата школа Италиянски дизайн - абсолютен разкош и отвън и от отвътре
Де Томасо Пантера , събра ми очите с това колко е ниска , все съм бил в някои музеи в Италия (Ферари, Пагани) ,все съм виждал с очите си наблизо други суперкар-и ,но това ми разби представите колко нисък автомобил е
Забележете изработката и масления охладител с фирмения надпис , автомобила е наистина ултра модерна класика
И няколко снимки на най-култовия Е30 екземпляр на пистата ,който направо ме побърка
Няма такова кабрио , не

Няма таква 3-ка просто ...

Ето го и големия красавец ,който засякох по 8-цата след Карлсруе
какво ще кажете , а ?
Леле боже , непреходни са тия автомобили , толкова елементарни а толкова вдъхновяващи
Георги Пенчев


Тука в Z4-ката на Сашо излизаме на пистата а до нас е Дани с извънземната 8-ца



Ето една от многото Е30-ски ,които бяха като скрити лимонки - абсолютно семпли и сток външно ,но идеално подготвени за целта , режещи завоите като турпили


Ето го бяса , дето на пистата летеше много ама много мъжката

Малиии и звука на тоя мотор като го чух изтръпнах и ми дойде като ъпдейт за софтуера в мозъка


Сивушка е с 4 литров двигател а Чернушка с 3,8 и 6 степени




Колеги , погледнете я бе



Ей тия 34-ки нямат остаряване мама му стара , хората си ги гледат и карат яката работа , до този екземпляр седях доста време , леле уникална кола


Малко от паркинга дето се излиза от пистата за почивка


А ?



Ей , ей , ей , ей






Снимаха ме до класика


И номера му е готин ,вижте възхищението в на хората очите







Три поколения ///М3 в три най-характерни цветове


На oxam компресорната Z3 ///M coupe 3,2 litre , 460 к.с.

Голям добитък , направо нямаше удържане особенно след 5000 мин-1


Една снимка на чарджър-а за Явор Постман-а



Наричам я "колата свиня"




Отново паркинг-а



Ето това си беше попадение , една класическа спортна кола , красива до господа , старата школа Италиянски дизайн - абсолютен разкош и отвън и от отвътре



Забележете изработката и масления охладител с фирмения надпис , автомобила е наистина ултра модерна класика


И няколко снимки на най-култовия Е30 екземпляр на пистата ,който направо ме побърка







Няма таква 3-ка просто ...




Ето го и големия красавец ,който засякох по 8-цата след Карлсруе

какво ще кажете , а ?

Леле боже , непреходни са тия автомобили , толкова елементарни а толкова вдъхновяващи


Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Преобладаващите автомобили в тези снимки са на възраст далееч над 10 години.Хората ги поддържат и им се радват.Нашите възможности са малко далеч от техните ,но все пак да не оставяме нашите автомобили до състояние на занемареност , вижте колко много тачени са те , казвам ви ,че едно такова ходене на ринг-а приповдига дух-а до адски висини ,човек си дава сметка ,че притежава нещо което вече е част от историята ,но същевременно се тачи много
Георги Пенчев

Георги Пенчев
Ти си нечовек.
!
А иначе по темата с поддръжката на е34 - мойта я взех страшно запазена, пазена и поддържана, за мн малко пари, с основните екстри - клима и темпомат + шпер. Другото са някви изгъзици според мен.
Смених й виско, водна помпа и термостат за около 300 лева (труда беше от мен и предимно от един страхотен човек - Стани а.к.а teao) и т'ва беше. Даже всъщност нямаше нужда, но за по-сигурно.
За 6 месеца съм направил около 4000км, м50б20, голям разход има на градско в София, но пък си е кеф отвсякъде.
Има за ремонт, ама когато ми дойде муза а.к.а пари, тогава. Обаче чувството, когато я паркираш, когато я погледнеш и знаеш, че тя ще те чака до следващия път, как грациозно се е изтегнала, като котка, е не, несравнимо е.
Като знам в каква красавица ще я превърна ако се видя в МНОГО пари, направо ме дострашава ; )
С две думи - поддръжката си зависи от това колко и как я караш тая кола. Горивото и то.
Иначе когато ме качи на 1000 метра надморска височина за 10км преход в 6 следобяд в горещ юлски ден без да прегрее, когато видях прекрасната гледка, осъзнах, че това е повече от кола. Това е страст.
!
А иначе по темата с поддръжката на е34 - мойта я взех страшно запазена, пазена и поддържана, за мн малко пари, с основните екстри - клима и темпомат + шпер. Другото са някви изгъзици според мен.
Смених й виско, водна помпа и термостат за около 300 лева (труда беше от мен и предимно от един страхотен човек - Стани а.к.а teao) и т'ва беше. Даже всъщност нямаше нужда, но за по-сигурно.
За 6 месеца съм направил около 4000км, м50б20, голям разход има на градско в София, но пък си е кеф отвсякъде.
Има за ремонт, ама когато ми дойде муза а.к.а пари, тогава. Обаче чувството, когато я паркираш, когато я погледнеш и знаеш, че тя ще те чака до следващия път, как грациозно се е изтегнала, като котка, е не, несравнимо е.
Като знам в каква красавица ще я превърна ако се видя в МНОГО пари, направо ме дострашава ; )
С две думи - поддръжката си зависи от това колко и как я караш тая кола. Горивото и то.
Иначе когато ме качи на 1000 метра надморска височина за 10км преход в 6 следобяд в горещ юлски ден без да прегрее, когато видях прекрасната гледка, осъзнах, че това е повече от кола. Това е страст.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Благодаря за уважението Жоре!
Само да те допълня по темата - ASA е собственост на Кристиян Щьобер, който освен фирмата за компресори доскоро имаше и паралелна фирма занимаваща се единствено с тунинг на БМВ (виждал съм тунинг предложения и за Крайслер Кросфайър, но това е друга тема). Та значи другата му фирма - Инфинитас (Infinitas GmBH) наскоро се сля с G-Power, но ASA си съществува като отделна фирма само за производство на компресори и освен на G-Power, продава още и на ALPINA, Active Autowerke и други фирми, които предлагат компресорни китове.
Как точно са се сляли Infinitas и G-Power нямам представа, но търговската марка остана G-Power и скоро след сливането се появи би-компресорния M5 Hurricane, за който толкова много се писа, включително и в нашия форум.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Търся си читава е34-ка :)
ghostrider205, съветвам те да не взимаш кола от България:
1.В българия има много хора, които си поддържат окачването перфектно, но другите са много повече, а в чужбина това е по-лесно, заради пътищата.
2.Изпусна се да кажеш, че би дал повече пари за читава и сега ще ти предлагат уникално запазени максимално олекотени откъм екстри е34-ки за много пари. Не се връзвай, е34-ките поефтиняха и можеш да си вземеш някоя с мноого екстри за нормални пари, стига да търсиш.
3. Не зависимо, че колите от Германия ръждясвали, апък италианците били палачори- избора е много по-голям.
Късметлия ще си ако намериш читава, натоварена с ексри е34 за реалните и пари в Бг, но все пак ти го пожелавам. Аз изкарах късмет и единствената е34-ка на Горубляне, която намерих при второто си ходене до София, беше точно такава каквато исках, за хиляда лева по-малко от предвидената сума.
Похвали се после
1.В българия има много хора, които си поддържат окачването перфектно, но другите са много повече, а в чужбина това е по-лесно, заради пътищата.
2.Изпусна се да кажеш, че би дал повече пари за читава и сега ще ти предлагат уникално запазени максимално олекотени откъм екстри е34-ки за много пари. Не се връзвай, е34-ките поефтиняха и можеш да си вземеш някоя с мноого екстри за нормални пари, стига да търсиш.
3. Не зависимо, че колите от Германия ръждясвали, апък италианците били палачори- избора е много по-голям.
Късметлия ще си ако намериш читава, натоварена с ексри е34 за реалните и пари в Бг, но все пак ти го пожелавам. Аз изкарах късмет и единствената е34-ка на Горубляне, която намерих при второто си ходене до София, беше точно такава каквато исках, за хиляда лева по-малко от предвидената сума.
Похвали се после


- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: Търся си читава е34-ка :)
Нека и аз да се включа.
Първо - добре дошъл на колегата!
Съвета който давам е - да си вземе кола от форума или нов внос от Италия. От Италия, защото от там почти няма ръждиви. Всичко се оправя, но почне ли я ръждата и е до там. Италианките се познават лесно - имат мигачи от страни на предните калници. Дай ако трябва 2000лв отгоре като купуваш, но те уверявам, че ще ти излезе петкратно по-евтино от колкото да правиш счупена кола. Основен ремонт на ходовата част ти е към 1500-2000 за аналог.
Моето първо БМВ беше е34 525тдс, много я обичах и се лишавах, печелих по 700-800лв на месец и пак съм прибягвал до помощ от родителите ми. На дизела потдръжката му е по-скъпичка, но идва доста по-икономичен. Сега карам бензин, харчи ми повече, да не говорим, че се и чупи. Има колеги които ще ме оборват, но факта е, че докато карах тдс-а винаги ми оставаха пари поне веднъж в месеца да мина едни 200-300 километра отгоре само за удоволствие! Освен това не знаех що е дебитомер, сонда, свещи, кабели, 1 куп датчици и тн... ТДС-а като го купих едвам палеше, стегнах го в рамките на 2 седмици за около 500лв. Всичко е въпрос на избор
Ще завърша с това, че БМВ е много честна марка, която иска "честна" потдръжка. Въпреки това следвай мечтите си, щом искаш БМВ взимай и карай. Ще ти се наложи да се лишаваш, да не я караш в моменти и тн (ако родителите ти имат кола, значи имаш и резервен вариант
). НО мое мнение е, че по-добре 3 дена в седмицата да си джиткам баварията и всички да се оглеждат в нея, все пак говорим за кола на 15 години, която грабва окото!!! от колкото да карам някакъв ръждив голф .
УСПЕХ!
Първо - добре дошъл на колегата!
Съвета който давам е - да си вземе кола от форума или нов внос от Италия. От Италия, защото от там почти няма ръждиви. Всичко се оправя, но почне ли я ръждата и е до там. Италианките се познават лесно - имат мигачи от страни на предните калници. Дай ако трябва 2000лв отгоре като купуваш, но те уверявам, че ще ти излезе петкратно по-евтино от колкото да правиш счупена кола. Основен ремонт на ходовата част ти е към 1500-2000 за аналог.
Моето първо БМВ беше е34 525тдс, много я обичах и се лишавах, печелих по 700-800лв на месец и пак съм прибягвал до помощ от родителите ми. На дизела потдръжката му е по-скъпичка, но идва доста по-икономичен. Сега карам бензин, харчи ми повече, да не говорим, че се и чупи. Има колеги които ще ме оборват, но факта е, че докато карах тдс-а винаги ми оставаха пари поне веднъж в месеца да мина едни 200-300 километра отгоре само за удоволствие! Освен това не знаех що е дебитомер, сонда, свещи, кабели, 1 куп датчици и тн... ТДС-а като го купих едвам палеше, стегнах го в рамките на 2 седмици за около 500лв. Всичко е въпрос на избор
Ще завърша с това, че БМВ е много честна марка, която иска "честна" потдръжка. Въпреки това следвай мечтите си, щом искаш БМВ взимай и карай. Ще ти се наложи да се лишаваш, да не я караш в моменти и тн (ако родителите ти имат кола, значи имаш и резервен вариант

УСПЕХ!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Re: Търся си читава е34-ка :)
ся както разбрах трябва да имаш средно за да вземеш книжка 


V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани