фейслифт е34????
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: фейслифт е34????
sniper74 написа:колега сметни само дали има смисъл, първо даваш 600 левчета за части, второ майстора или ти да ги сложиш, трето боята не винаги отговаря така че ще ти трябва и бояджия който безплатно не работи и като теглиш чертата ще се окаже че е по лесно ако ти се кара Е34 от 94 просто да продадеш твойта и да си вземеш 94 не мислиш ли
Едно уточнение,фейслифта на Е34 е от 1992г.,когато започват да се вграждат М60 моторите.

Re: фейслифт е34????
sniper74 написа:колега сметни само дали има смисъл, първо даваш 600 левчета за части, второ майстора или ти да ги сложиш, трето боята не винаги отговаря така че ще ти трябва и бояджия който безплатно не работи и като теглиш чертата ще се окаже че е по лесно ако ти се кара Е34 от 94 просто да продадеш твойта и да си вземеш 94 не мислиш ли
И що пък трябва да си продава колата и да купува друга само щото новата щяла да бъде след фейса?
Ako те послуша да не ди та ги спести тия 600 левчета? Дай да вземе някой котор и да прай двигател или окачване.
Re: фейслифт е34????
колеги реших да се напъна с кинтите и да отида до Англия на пролет да си купя е34ка с големия бъбрек/след 94/и от двете да сглобя една мн качествена машина/от 700 до 1000паунда са!!!/и това за парите е мн относително-гледни точки всякакви,но според мен за БМВспорта трябва да си готов на всичко стига да те удволетворяват получените резултати
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: фейслифт е34????
tisho_ написа:sniper74 написа:колега сметни само дали има смисъл, първо даваш 600 левчета за части, второ майстора или ти да ги сложиш, трето боята не винаги отговаря така че ще ти трябва и бояджия който безплатно не работи и като теглиш чертата ще се окаже че е по лесно ако ти се кара Е34 от 94 просто да продадеш твойта и да си вземеш 94 не мислиш ли
И що пък трябва да си продава колата и да купува друга само щото новата щяла да бъде след фейса?
Ako те послуша да не ди та ги спести тия 600 левчета? Дай да вземе някой котор и да прай двигател или окачване.[/quote
колега не четеш.
казахме 600 само за части
а иначе си е негова работа ако иска и рога да му сложи от пред това си е негова работа
неми се спори
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- крив кюнец
-
Re: фейслифт е34????
tahsinov написа:sniper74 написа:колега сметни само дали има смисъл, първо даваш 600 левчета за части, второ майстора или ти да ги сложиш, трето боята не винаги отговаря така че ще ти трябва и бояджия който безплатно не работи и като теглиш чертата ще се окаже че е по лесно ако ти се кара Е34 от 94 просто да продадеш твойта и да си вземеш 94 не мислиш ли
Едно уточнение,фейслифта на Е34 е от 1992г.,когато започват да се вграждат М60 моторите.
Контра уточнение: фейс(face) означава лице, външен вид... така че facelift се отнася само за външно подобряване (промяна), а не за двигатели, седалки и т.н.
Re: фейслифт е34????
marti_evropavto написа:колеги реших да се напъна с кинтите и да отида до Англия на пролет да си купя е34ка с големия бъбрек/след 94/и от двете да сглобя една мн качествена машина/от 700 до 1000паунда са!!!/и това за парите е мн относително-гледни точки всякакви,но според мен за БМВспорта трябва да си готов на всичко стига да те удволетворяват получените резултати

Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 17:23, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: фейслифт е34????
само не разбирам какво против фейса имат всички?
въпрос на вкус е в крайна сметка
при мен се получи прекрасно и съм свръх доволен
въпрос на вкус е в крайна сметка
при мен се получи прекрасно и съм свръх доволен

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: фейслифт е34????
крив кюнец написа:tahsinov написа:sniper74 написа:колега сметни само дали има смисъл, първо даваш 600 левчета за части, второ майстора или ти да ги сложиш, трето боята не винаги отговаря така че ще ти трябва и бояджия който безплатно не работи и като теглиш чертата ще се окаже че е по лесно ако ти се кара Е34 от 94 просто да продадеш твойта и да си вземеш 94 не мислиш ли
Едно уточнение,фейслифта на Е34 е от 1992г.,когато започват да се вграждат М60 моторите.
Контра уточнение: фейс(face) означава лице, външен вид... така че facelift се отнася само за външно подобряване (промяна), а не за двигатели, седалки и т.н.
Много добре знам какво означава фейслифт.Големия бъбрек, тесните огледала и всички други елементи на фейса,започват да се вграждат през 1992г., първоначално при 530 и 540 с М60 мотори,съответно от втората половина на 1994г. и в ниските версии като 520,518 и.т.н.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: фейслифт е34????
Има "ниски" версии като 518 и 520
които още от 93-та имат големи бъбреци и малки огледала
впоследствие се вграждат М-ковите прагове,воланите от Е39 и други неща като двоен Еърбег 






- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: фейслифт е34????
Няма смисъл да издребняваме повече.Наистина тесните огледала започват да ги монтират някъде след септември 1993г. като бъбрека си остава тесния до юли или август 1994г.Всичко това се отнася за 518,520 и печките.Относно "ниските" и "високи" версии, не съм си ги измислил аз, така са обозначени в техническата литература за Е34. 

Последна промяна tahsinov на 31 Окт 2009, 19:43, променена общо 2 пъти
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: фейслифт е34????
tahsinov написа:Няма смисъл да издребняваме повече.Наистина тесните огледала започват да ги монтират някъде след септември 1993г. като бъбрека си остава тесния до юли или август 1994г.Всичко това се отнася за 518,520 и печките.Относно "ниските" и "високи" версии, не съм си ги измислил аз, така са обозначени в техническата литература за Е34.
Грешка тесните огледала излизат септември 1992 г. , оттогава и почва монтирането на ВАНОС


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: фейслифт е34????
georgipass написа:tahsinov написа:Няма смисъл да издребняваме повече.Наистина тесните огледала започват да ги монтират някъде след септември 1993г. като бъбрека си остава тесния до юли или август 1994г.Всичко това се отнася за 518,520 и печките.Относно "ниските" и "високи" версии, не съм си ги измислил аз, така са обозначени в техническата литература за Е34.
Грешка тесните огледала излизат септември 1992 г. , оттогава и почва монтирането на ВАНОСМоята е произведена 14.10.1992 и е с тесните огледала и ВАНОС
няма общо тесните огледала с ваноса, защото м40 няма такъв както и тдс-а


- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: фейслифт е34????
tahsinov написа:Няма смисъл да издребняваме повече.Наистина тесните огледала започват да ги монтират някъде след септември 1993г. като бъбрека си остава тесния до юли или август 1994г.Всичко това се отнася за 518,520 и печките.Относно "ниските" и "високи" версии, не съм си ги измислил аз, така са обозначени в техническата литература за Е34.
интересно е че моята кола е 93-та а е с големи зурли-виждал съм и други 34-ки като моята




- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: фейслифт е34????
BENZINO VN написа:tahsinov написа:Няма смисъл да издребняваме повече.Наистина тесните огледала започват да ги монтират някъде след септември 1993г. като бъбрека си остава тесния до юли или август 1994г.Всичко това се отнася за 518,520 и печките.Относно "ниските" и "високи" версии, не съм си ги измислил аз, така са обозначени в техническата литература за Е34.
интересно е че моята кола е 93-та а е с големи зурли-виждал съм и други 34-ки като моятаявно се застъпват голям с малък бъбрек
Аз съм виждал Е34 1988г. с голям бъбрек и тесни огледала, но това не означава, че заводски е така.Просто има фенове на фейса и си сменят бъбрека впоследствие,или пък другата причина е удар,след което вместо стария капак и бъбрек,предпочитат да сложат от новите.Ако искаш можеш да погледнеш в някой голям сайт за продажба на коли,например autoscaut24 или други,задай критерий произведени само 1993г. и ще видиш колко са с големия бъбрек.По изключение можеш да видиш 1-2бр. и то точно поради тези причини които посочих по-горе.Тези изключения не се отнасят само за 1993г. а за всички от 1988 до 1993г., винаги има по 2-3бр. с голям бъбрек,причините са ясни.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани