e34 525и ниска компресия
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
Re: e34 525и ниска компресия
_65536_kb_sec_ написа:Болтовете е много хубаво да са нови, а леглата им почистени от масло, за да не се пускат теми като на mitko_n1 че се търси блок. Главата се шлайфа съвсем мъничко, колкото да е сигурно че е права на конец и се слага.
Разбите се цепят също и от стягане с прекалено голям въртящ момент

Re: e34 525и ниска компресия
главата първо се мери, проверява за херметичност и чак тогава ако е необходимо се изправя. болтовете задължително се сменят с нови и се стяга с предписаният момент/ъгъл.
не виждам, каква е идеята ако главата е в допустимите отклонения да се сваля материал от нея?
не виждам, каква е идеята ако главата е в допустимите отклонения да се сваля материал от нея?
Re: e34 525и ниска компресия
Днес ходих при Кольо и съм много доволен. Веднага погледна колата и ми обясни всичко. Оказа се че компресията всъщност е по скоро 9 а не 6, теста го направи пред мен за да няма скрито покрито! Каза че най вероятно са тръгнали клапаните за изходящите газове! Имайте в предвид, че в Благоеврад освен че ми казаха че компресията е 6 и ми искаха и 150 лв за да установят причината само!? Направи ми комп диагностика за съжаление със стария комп защото новия не зацепи че колата е 92 и единстеното което видяхме е че няма грешки! Погледна ми ходовата част даже и халогена ми оправи и ми каза да си я карам колата докато не изгори клапана! Така че всичко е наред за сега а извода е не ходете в Благоевград на сервиз, Кольо е много коректен и свещи и масло ще сменя при него - препоръчвам го с две ръце!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525и ниска компресия
daletbet написа:Днес ходих при Кольо и съм много доволен. Веднага погледна колата и ми обясни всичко. Оказа се че компресията всъщност е по скоро 9 а не 6, теста го направи пред мен за да няма скрито покрито! Каза че най вероятно са тръгнали клапаните за изходящите газове! Имайте в предвид, че в Благоеврад освен че ми казаха че компресията е 6 и ми искаха и 150 лв за да установят причината само!? Направи ми комп диагностика за съжаление със стария комп защото новия не зацепи че колата е 92 и единстеното което видяхме е че няма грешки! Погледна ми ходовата част даже и халогена ми оправи и ми каза да си я карам колата докато не изгори клапана! Така че всичко е наред за сега а извода е не ходете в Благоевград на сервиз, Кольо е много коректен и свещи и масло ще сменя при него - препоръчвам го с две ръце!
Всички ходим при Кольо (Архитекта)





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: e34 525и ниска компресия
Никой ли не може да ме ориентира като цена за гарнитурата и болтовете? Също така-какви се търсят-само оригинални от Дару/М Кар или?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: e34 525и ниска компресия
Бас хващам ,че е клапан и то изпускателен
Главата като се сваля се сменя гарнитурата й задължително , както и всички болтове чисто нови абсолютно задължително
Така и така ще се разглобява двигателя , нека главата се обслужи изцяло с нови водачи и припасване на легла и клапани.В момента в дару кар има разпродажба на цялата им складова наличност резервни части - кои с малка ,кои със сериозна отстъпка.Там мисля ,че виждах клапани за М50 послеедни бройки за по 18-20 лв
Който е изгорял ,направо на боклука и нов оригинален.
Всички лагери по колянов вал и биели нови , да се замерят шийките на вала за износвания и ако трябва и той да се шлайфа ,но за него има само един читав майстор в Софийското поле
Ако до там се стигне ми прати л.с. да ти дам координати ,защото на много места шлайфат ,но никой не е в час и после никога нямаш читав мотор
За ремонта и аз мога да те пратя при човек ,който е ремонтирал колата ми и до ден днешен само на него имам пълно доверие единствено да я оставя без да ми мигне окото а след ремонта да я запаля и замина много далеч
Георги Пенчев

Главата като се сваля се сменя гарнитурата й задължително , както и всички болтове чисто нови абсолютно задължително


Всички лагери по колянов вал и биели нови , да се замерят шийките на вала за износвания и ако трябва и той да се шлайфа ,но за него има само един читав майстор в Софийското поле


За ремонта и аз мога да те пратя при човек ,който е ремонтирал колата ми и до ден днешен само на него имам пълно доверие единствено да я оставя без да ми мигне окото а след ремонта да я запаля и замина много далеч

Георги Пенчев
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: e34 525и ниска компресия
пенчевия,то малко са тия къде ще си напрайкат целият двигател 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: e34 525и ниска компресия
S_h_e_f_a написа:Я раздуй малко повече за тази разпродажба
http://darucar.bg/data/promotions/descriptions/14.pdf
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани