Моето баерише се удави :(
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Моето баерише се удави :(
Ми тя историята си е малко в стил "страхотни истории", но тъй като там вече има подобна, а и все пак аз ще питам какво би могло да е станало, репих да пиша тук.
Та значи прибирам се днес (то вече е снощи...) към 21:30 и минавам през Перник. А там "Големия потоп" - от далече видях две по две ленти спряли коли и хората седйат по капаците и таваните им - такъв порой просто няма. Аз се сетих за една странична уличка - успоредна на "Пернишката магистрала" и тръгнах по нея. С кеф отбелязвах как масово са сдали багажа колите и само баерише мачка с вода до срадата на вратите и в следващия момент един хубавец пред мен спря.... и след него спрях и аз и почна да прекъсва.... Дадох яко газ, но не помогна и моята кола "умря"
После теглихме, давахме и ток, какво ли не пробвахме, но не пали.
В крайна сметка я теглихме до София, като през цялото време беше на трета и "уж запалена", но в момента в който спре да ме тегли предната кола директно гасне. Като пробвам да я паля си превърта, но само толкова. Та - някаква идея какво може да е?
(Утре като поизсъхне пак ще я пробвам, но ме съмнява да запали)
Та значи прибирам се днес (то вече е снощи...) към 21:30 и минавам през Перник. А там "Големия потоп" - от далече видях две по две ленти спряли коли и хората седйат по капаците и таваните им - такъв порой просто няма. Аз се сетих за една странична уличка - успоредна на "Пернишката магистрала" и тръгнах по нея. С кеф отбелязвах как масово са сдали багажа колите и само баерише мачка с вода до срадата на вратите и в следващия момент един хубавец пред мен спря.... и след него спрях и аз и почна да прекъсва.... Дадох яко газ, но не помогна и моята кола "умря"
После теглихме, давахме и ток, какво ли не пробвахме, но не пали.
В крайна сметка я теглихме до София, като през цялото време беше на трета и "уж запалена", но в момента в който спре да ме тегли предната кола директно гасне. Като пробвам да я паля си превърта, но само толкова. Та - някаква идея какво може да е?
(Утре като поизсъхне пак ще я пробвам, но ме съмнява да запали)
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
- VANOS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
4/2000
Дано да не е това - викат му "воден удар"... водата не подлежи на сгъстяване, за разлика от въздуха... сещай се какво става в мотора, когато "глътне" вода...
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
За да бъда кратък - никога не правете това, което е направил той! Колата почне ли да прекъсва в такова време трябва да се угаси и да се изсуши за няколко дни. Всеки опит за газ и палене може да доведе до мнооого лоши последствия. Е добре - как очаквате колата да върви - да не е подводница? Мотора гълта вода и нищо чудно да се пропука я блок, я глава. Нищо чудно да изгори електрониката и т.н. Просто това е много вода! Няма как мотора да плува във вода и да върви. Знам, че не е хубаво да се спира на пътя, но... Води я на майстор и бъди по-внимателен. Дано просто да нещо елементарно, макар, че съм доста скептично настоен. Успех!
BMW only!
е, за сега съм минал между капките, Киро и Явор я свестиха, ма с много бач и нови свещи ...
Беше глътнала наистина вода през филтъра, но за щастие недостатъчно за да направи хидрошок. Тия дни се наслушах на много теории как трябва да се действа при такива условия и вече знам.;
За не знаещите леки напътвствия. При дълбока вода (е не твърде дълбока все пак) се кара само на първа или максимум на втора, бавно и равномерно, без резки подавания на газ и докадето върви... ако изгасне, до там, не трябва повече да се пали. А един колега дори сподели как веднъж откачил маркуча на въздушния филтър и го изкарал през капака на горе и си "преплувал"...
Беше глътнала наистина вода през филтъра, но за щастие недостатъчно за да направи хидрошок. Тия дни се наслушах на много теории как трябва да се действа при такива условия и вече знам.;
За не знаещите леки напътвствия. При дълбока вода (е не твърде дълбока все пак) се кара само на първа или максимум на втора, бавно и равномерно, без резки подавания на газ и докадето върви... ако изгасне, до там, не трябва повече да се пали. А един колега дори сподели как веднъж откачил маркуча на въздушния филтър и го изкарал през капака на горе и си "преплувал"...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани