E34 проблем (нестабилна работа на двигателя)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

E34 проблем (нестабилна работа на двигателя)

Мнение от ZoB » 16 Сеп 2009, 16:03

колеги някои да е имал проблем с мотора да няма вакум или там как се казва че сега бях на сервиз защото колата като загрее ми притреперва като е на место казаха че дебитомера е здрав но няма вакум в двигателя та скъпо ли излиза ремонта щото казаха че бая неща може да са :confused:
***ZoBi Se***

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 проблем

Мнение от kirililiev » 16 Сеп 2009, 16:33

ZoB написа:колеги някои да е имал проблем с мотора да няма вакум или там как се казва че сега бях на сервиз защото колата като загрее ми притреперва като е на место казаха че дебитомера е здрав но няма вакум в двигателя та скъпо ли излиза ремонта щото казаха че бая неща може да са :confused:


да не искаш да кажеш няма компресия?къв е тоз вакум :shock: :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 16 Сеп 2009, 16:59

ми не маи на тия бмв-та двигателите били с вакум т.е. като работи и махнеш капачката за маслото и трябвало двигателя да се дави
***ZoBi Se***

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: :)

Мнение от georgipass » 16 Сеп 2009, 17:09

ZoB написа:ми не маи на тия бмв-та двигателите били с вакум т.е. като работи и махнеш капачката за маслото и трябвало двигателя да се дави


:shock: Слушам и не вярвам на ушите си, въобще не мога да разбера въпроса ти колега, ДВГ-то създава вакуум при движение на буталото от ГМТ към ДМТ при отворен пълнителен/пълнителни клапани ... но да не би да ти смуче въздух отнякъде ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 16 Сеп 2009, 17:10

М52 направо гасне, но М50 само променя оборотите и си бачка.

моя хич и не разбира, че съм му отворил капачката... :dunno:

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 16 Сеп 2009, 17:47

еми да смуче въздух от някаде така ми казаха
***ZoBi Se***

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Сеп 2009, 23:31

еми добър ден бре, сега ли разбирате че имате вакууми
най малкото се замислете, че имате един маркуч за маслените изпарения от главата така че е повече от нормално като се отвори капачката да мени обороти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Re:

Мнение от Christoff » 30 Сеп 2009, 15:15

_65536_kb_sec_ написа:еми добър ден бре, сега ли разбирате че имате вакууми
най малкото се замислете, че имате един маркуч за маслените изпарения от главата така че е повече от нормално като се отвори капачката да мени обороти


ZoB, хубаво си огледай маркучите, за които колегата говори.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Re: E34 проблем

Мнение от santo_bansko » 30 Сеп 2009, 15:37

ZoB написа:колеги някои да е имал проблем с мотора да няма вакум или там как се казва че сега бях на сервиз защото колата като загрее ми притреперва като е на место казаха че дебитомера е здрав но няма вакум в двигателя та скъпо ли излиза ремонта щото казаха че бая неща може да са :confused:


Даи ми малко данни за колатати година мотор скорости и т.н. и ще ти извадя една схема по която можеш да се ориентираш и да проследиш вакомните маркучи ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: E34 проблем

Мнение от sniper74 » 30 Сеп 2009, 16:05

колега вакум маркучетата са тънки и не много скъпи но съветът ми е да смениш сервиза, видяли са че не разбираш и ще се опитат да те извартят. според мен са могли да отстранят проблема още първият път като си им карал колата. смени сервиза. пък аз съм чувал че като се махне капачката наистина трябва да паднат оборотите.
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: E34 проблем

Мнение от Penchev » 01 Окт 2009, 16:10

Колега , ще те излъжа всички тези маркучи оригинални ,нови колко струваха ,но знам ,че не бяха скъпи а ги смених всички наред и всичко е супер.


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: E34 проблем

Мнение от cod-cdbp » 01 Окт 2009, 20:56

Penchev написа:Колега , ще те излъжа всички тези маркучи оригинални ,нови колко струваха ,но знам ,че не бяха скъпи а ги смених всички наред и всичко е супер.


Георги Пенчев


и аз и също съм страшно доволен
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook