Почистване на интерклулера на ТДС
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Почистване на интерклулера на ТДС
Здр колеги,имам следния въпрос-може ли да се свали само кулера без да се сваля и водния радиатор за да го почистя и ако може как става свалянето му!
благодаря предварително!
благодаря предварително!
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
И аз така си мисля 4е би трябвало да може да се свали все пак се продава като отделна част значи би трябвало да може!!!Но ако има някой който е опитвал ще съм му благодарен да каже!
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
До колкото си спомням като свалях всичките радиатори мисля че не може дори и като е свалена бронята.
То като свалиш бронята и зад нея е перката на климата,радиатора на климата,охладителната тръба на маслото и т.н.
Радиатора на кулера от друга страна има водачи на него и там пък влиза водния-върху него.
А най-големия проблем мисля че беше гредата на предната маска,защото радиатора на кулера е точно над нея а тя е точкована.
Сваляй ги всичките не е толкова сложно.Просто не бързай и гледай кое от къде!
Успех.
То като свалиш бронята и зад нея е перката на климата,радиатора на климата,охладителната тръба на маслото и т.н.
Радиатора на кулера от друга страна има водачи на него и там пък влиза водния-върху него.
А най-големия проблем мисля че беше гредата на предната маска,защото радиатора на кулера е точно над нея а тя е точкована.
Сваляй ги всичките не е толкова сложно.Просто не бързай и гледай кое от къде!
Успех.

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Моя го свалях точно така. Ама не си е вариант. Едно че е адски мн играчка, 2ро 4е от едната страна му счупих ушите за закачането.
По спомени беше нещо от сорта: Махаш бронята, трябва да повдигнеш някъде колата за да може хубаво да легнеш под нея, откачаш пластмасата която е около перката /дифузьор май и се викаше/, разкачаш му марку4ите на кулера, някой трябва да ти повдигне радиатора леко нагоре и от там вече е мн ловка игра изваждането му. А и от време на време ще ти пречи перката. И колкото по лайняно се сваля 2х се слага пак на мястото си.
Така че ако питаш мен - никога повече. Мн по добрия вариант е със радиатора.
По спомени беше нещо от сорта: Махаш бронята, трябва да повдигнеш някъде колата за да може хубаво да легнеш под нея, откачаш пластмасата която е около перката /дифузьор май и се викаше/, разкачаш му марку4ите на кулера, някой трябва да ти повдигне радиатора леко нагоре и от там вече е мн ловка игра изваждането му. А и от време на време ще ти пречи перката. И колкото по лайняно се сваля 2х се слага пак на мястото си.
Така че ако питаш мен - никога повече. Мн по добрия вариант е със радиатора.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Вие всички сте "луди". Не се извинявам. Кулера се сваля много лесно и без усилия. Необходим е подемник, сваля се кората, развърта се болтчето, което го крепи към радиатора, освобождава се радиатора и се повдига нагоре (малко) и кулера излиза без проблеми посока към двигателя и надолу. Разбира се преди това се откачват 2-та маркуча. Не се мие на пароструйка, за да не се изкривят ламелите може да се мие вътре с някакъв неактивен маслообиращ препарат и с топла водица става чисто бял. Забравете за крикове и др подобни, само на подемник.....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
предел е прав за вдигането - никакви крикове щото се пак се ляга под нея. в моя случай беше качена само предницата на канал и достатъчно си се беше вирнала за да се работи що годе спокойно
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
predel написа:Вие всички сте "луди". Не се извинявам. Кулера се сваля много лесно и без усилия. Необходим е подемник, сваля се кората, развърта се болтчето, което го крепи към радиатора, освобождава се радиатора и се повдига нагоре (малко) и кулера излиза без проблеми посока към двигателя и надолу. Разбира се преди това се откачват 2-та маркуча. Не се мие на пароструйка, за да не се изкривят ламелите може да се мие вътре с някакъв неактивен маслообиращ препарат и с топла водица става чисто бял. Забравете за крикове и др подобни, само на подемник.....
Прав си колега.Аз разглабях всичко щото мих всичко.
А на колегата му казвам че нестава щото го виждам как е запретнал ръкави пред блока на тротоара:)
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
МОЖЕ!!! АЗ така си свалих куулера - работа за 10 мин. от двама човека
Трабва ви канал, ключе 8 (МАЙ беше), откача се водния радиатор и от двете страни и се повдига около 10-15 сантиметра, откачат се въздуховодите, от едната страна куулера се държи с една видия, а от другата е просто пъхнат - развиваш видията, дърпаш на нея страна и той сам си излиза.
Вземаш със себе си куулера, тръбата за АГР, гумената снадка към колекторите и колекторите и отиваш на автомивка. Миеш с обезмаслител, плакнеш добре, сменяш масло и филтри и караш така 10 - 15К, после всичко отначало.
Куулера се вади без да се вадят всички други истории!!!
Трабва ви канал, ключе 8 (МАЙ беше), откача се водния радиатор и от двете страни и се повдига около 10-15 сантиметра, откачат се въздуховодите, от едната страна куулера се държи с една видия, а от другата е просто пъхнат - развиваш видията, дърпаш на нея страна и той сам си излиза.
Вземаш със себе си куулера, тръбата за АГР, гумената снадка към колекторите и колекторите и отиваш на автомивка. Миеш с обезмаслител, плакнеш добре, сменяш масло и филтри и караш така 10 - 15К, после всичко отначало.
Куулера се вади без да се вадят всички други истории!!!
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
много благодаря на колегите който ми помогнаха с мнение! Найстина кулера се сваля елементарно и за около 10-15 минути без да се отка4жат брони и да се махат всичките радиатори!Качих я на канал свалих го, изчистих го с обезмаслител и го монтирах отново и всичко това за не пове4е от час и половина.Разлика във вървежа е огромен!Благодаря на колегите!!! 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ако е имало много маслени отлагания в кулера си погледни състоянието на турбината.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани