Въпрос за ел.перка на м50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.07.2007

Въпрос за ел.перка на м50

Мнение от danko » 14 Авг 2009, 21:17

здравейте.
Първо да кажа че днес слагах ел.перка и сичко сглобих..трагвам и тя фклучи по едно време обаче нещте да исклучи ? неможе да охлади до температърата на датчика които е от 87-92 градуса а държи постоянно на средата и си е фклучена. Датчика сам го сложил на горния маркуч, А перката е от климатик на мерцедес на големина е същата като на бмв и предполагам че нее в нея причината. Та вазможно ли е да е от Водната помпа да не може да варти добре водата поради причината че е за смяна тече или че сам сложил перката много близо до радиатора ?
И какво реле да сложа колко Ампера че тва 30А изгоря.
Благодя.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Авг 2009, 21:28

Малеееее... :confused: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 15 Авг 2009, 6:03

Малеееее... и аз - 3 пъти чета, един път пиша, нищо не разбрах...
Какъв датчик на горен маркуч?
Водната помпа не трябва да тече... колата прегрява ли?
Термостата доколкото помня отваря на 88градуса (или поне Валер-а), а не зная с този твой датчик на колко зацепва - ама ако е на 87 ще ти върти... нека по-запознатите да кажат какъв датчик трябва... ;)
Най ми е интересно как е изгоряло това реле 30А, тая перка да не тегли колата при излитане :roll: да не е от Аctros :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Авг 2009, 7:52

Toва с датчика на горния маркуч няма как да го разбереш, понеже е супер крива модификация... предната седмица го видях на още едно М50 :shock: режат маркуча, който влиза в радиатора (горния) и слагат плочка подобна на тази за газта, на която е навит датчик за t*...
За да ти изгори това реле 30А, значи нещо изобщо не е в ред-имаш проблем или в самата верига до перката или в самия мотор на перката. Виж какво пише на нея. Каква мощност й дават. Тези 30А при 12В са ти 360W... съмнява ме моторчето да е повече.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook