потенциометърът на педала на газта

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Авг 2009, 1:16

той става но въпроса не е там,веднъж щом стане нещо си казваш дошло му е времето,втори път като стане си казваш случва се,но трети път ако стане слагам си пръста на главата и мисля аджаба защо така се получава,но немога да го измисля....и трите изкараха точно месец ама точно слагаш го и на 30тия ден го няма
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 12 Авг 2009, 1:31

Имам го,ако мога да ти помогна по някъв начин,кажи:)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Авг 2009, 1:35

ако има нещо ще свиркам
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Авг 2009, 14:11

днес установих и друго като карам по паваж на тва му идва акъла и тръгва и после като мина през дупка спира
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 12 Авг 2009, 18:47

Провери окабеляването на това чудо. Щом от дупки и вибрации се променя работата, следва да има някъде хлабава връзка. Може да има протрит кабел някъде и да окъсява и затова да горят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Авг 2009, 19:27

вчера точно с това се занимавах цял ден се занимавах и неможах да намера нищо замервах кабелите да не са прекъснати и си дават връзка,може ли писеца на помпата да е натлачен с боклуци и да не дава връзка с плочката и ако е така как мога да го почистя
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 12 Авг 2009, 21:08

проблема ти е в управлението на ГНП,не в акселератора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Авг 2009, 22:20

Здравейте,
може ли писеца на помпата да е натлачен с боклуци и да не дава връзка с плочката и ако е така как мога да го почистя

нали казваш че с темпомата няма проблем, значи може да изключиш помпата. Не съм разглеждал потенциометъра, но има ли вероятност да се постави не-правилно (имам предвит с друг ъгъл или нещо подобно) и след известна употреба да се разваля?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Авг 2009, 23:11

може но аз го взимам със лосчето към него и така няма начин да объркаш поставянето му,а колкото до помпата и аз така си мисля защото като пусна темпомата всичко си е тип топ,но понякога нещата стават макар и да няма логика в това затова и сега мисля да махам тая помпа и да си слагам мех да си реша проблема веднъж за винаги но все още не ми се разделя с темпомата..
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 13 Авг 2009, 17:18

"desertrider написа:
Здравейте пичове,напоследък доста се рових из форумите,четох за доста проблеми но никаде неоткрих като моя или близък до него.
Та ако може някой да ми помогне малко ще сам му много благодарен.
Проблема е следният,отдавна карам BMW524td но напоследък взе да губи мощност вече едвам вдига 130,педала е до ламарина че и след нея но Бавареца неще и да чува за ускоряване,като види баира и почвам да смъквам предавки.По равното няма проблем варви си но пак доста мудно набира.Скоро престана да бачка оборотомера и разходомера,а пък откакто сам я взел електронния километраж и oil servisa-а правят проблеми по-точно неизписва цели цифри а части от тях.Всички филтри са сменени,нафтата е хубава нямям провлем с нея,компресията е добра 4-та дюза скоро я смених а другите са наред.
Нямам проблем със паленето,топла студена пали от раз.
Моля някой ако може да помогне.


Братле, ти си с е34 524тд. Провери датчика на коляновия вал и електронния модул за таблото (не компютъра, в е34 има отделен, модул, който управлява сигналите от датчиците към него, свързан е и с компа), както и батериите на таблото. Няма от какво друго да е, ако си описал проблема правилно. Успех."

та аз имам ли такъв датчик и дали може цялата работа от него да идва..нз вече нз какво да правя
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Авг 2009, 17:51

я си презапой всичките спойки във датчика на педала наново и да видиме дали ще има ефект :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Авг 2009, 0:09

не е от него проблема е другаде търся си схема на връзване на този потенциометър
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook