Съединител

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

Съединител

Мнение от koko » 20 Май 2005, 19:33

Е34, 520, М20Б20, 129 кс.
Верно, че по принцип колата си е по-тромава, но напоследък имам усещането, че доста бавно се изнася от кръстовища, по-бавно набира скорост и т.н. Реагира на подаване на газ - оборотите са нормални. Съмнявам се във съединителя.
Та въпроса е: Има ли някакъв начин сам да се уверя, че съединителя е за смяна ?
Благодаря предварително!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Май 2005, 9:21

навремето руските коли ги проверяваха така: опират предните гуми на висок бордюр, включват на 4-та и с малко газ пускат съединителя. Ако не угасне значи е за смяна. Не знам до колко е правдоподобен този начин на проверка, но не пречи да опиташ.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

За съединителя..

Мнение от koko » 21 Май 2005, 10:11

..Звучи правдоподобно...Още повече, че в сервиз са ми казвали, че двигателя на БМВ е като тоя на Москвич само че с 6 цилиндъра ..:))
А това "упражнеие" ще го опитам наистина....Иначе съединителя отделя около средата на хода си .

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Май 2005, 10:46

Абе наистина много си приличат моторите на външен вид :mhihi: Само дето москвича върви и с 86 бензин :winky:
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

За съединителя..

Мнение от koko » 21 Май 2005, 12:57

Преди малко направих упражнението - на 4-та и на 5-та скорост.
Двигателят изгасна след 2/3 от хода на съединителя.
Усетих и някакъв "удар" около диференциала...нещо като разхлабено каре .


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Май 2005, 19:32

може да е заминал дифа :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 21 Май 2005, 19:40

навремето руските коли ги проверяваха така: опират предните гуми на висок бордюр, включват на 4-та и с малко газ пускат съединителя. Ако не угасне значи е за смяна. Не знам до колко е правдоподобен този начин на проверка, но не пречи да опиташ.


интересен начин за проверяване на съед....докато бях с М40-ката и оригиналния съед(предполагам) ,колата примерно тръгваше на 3 без газ просто трябва да държиш на полу съед,но съединителя беше доста зле защото ако го пусна след 3000оборота се палеше.....новия (който го взех с М42-ката) ако пускам дори и на първа гасне ,но не боксува.....защо така се получава при мен не знам????
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Май 2005, 20:03

На първа и със заминал съединител ще ти гасне :) А и дори със заминал съединител ще тръгне, ако достатъчно дълго време я държиш на "полусъединител" и подаваш достатъчно газ. Аз вчера, например, бях на 4-та и с 800-900 оборота с леко натискане на съединителя колата си набра нормално (движех се с около 20-30 км/ч)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 22 Май 2005, 0:43

TheBoss написа:...

:mhihi: :mhihi:Мммм дааа,добрият стар метод :winky: Аз пък го знам на трета ;) ,ама пак става де :ok: :yes:
One passion,one car,one life...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 22 Май 2005, 8:56

На първа и със заминал съединител ще ти гасне А и дори със заминал съединител ще тръгне, ако достатъчно дълго време я държиш на "полусъединител" и подаваш достатъчно газ. Аз вчера, например, бях на 4-та и с 800-900 оборота с леко натискане на съединителя колата си набра нормално (движех се с около 20-30 км/ч)


не си прав пред си тръгвах и на първа без грам газ!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook