Настройка на Газов Инжекцион... параметри?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
По-добре колега се ориентирай към това за което ти споменаха колегите.
Щом колата се оправя над 50-60 градуса (респективно топлината в коша е по-голяма). Може да пипнеш самата инсталация непосредствено преди мотора, докато работи "като заз" и след това след като работи нормално при висока температура.
Самата газова не дава толкова възможност да настройваш, така че надали е толкова от настройката!
Щом колата се оправя над 50-60 градуса (респективно топлината в коша е по-голяма). Може да пипнеш самата инсталация непосредствено преди мотора, докато работи "като заз" и след това след като работи нормално при висока температура.
Самата газова не дава толкова възможност да настройваш, така че надали е толкова от настройката!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Aз не зная вече какво да се прави по тази инсталация - и в софия ходих, където разменяха нещо отклонението на маркуча за вода към редуктора (не бил достатъчно топла преди това), но проблема си остана. Направило ми е впечатление, че ако е палена преди около 10-12часа явно редуктора не е изстинал и проблема е по-малък, но ако 2-3 дни не е палена е направо страшно. Ще я закача точно когато мине на газ да видя какви са температурите.
Интересно ми е, че зимата известен период след настройка намаляваше проблема, а после ставаше все по-зле до следващата настройка... явно нещо и самия комп си променя настройките.
Ще снимам и редуктора къде са го пляснали далеч от двигателя...
Интересно ми е, че зимата известен период след настройка намаляваше проблема, а после ставаше все по-зле до следващата настройка... явно нещо и самия комп си променя настройките.
Ще снимам и редуктора къде са го пляснали далеч от двигателя...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Отметката за ауто тунинга не е чекната, значи не се настройва сам.
Провери си самата инсталация, пипни когато не работи добре, студено ли е. След това пипни когато загрее. Ако в първия случай е студено, тук ти е проблема.
Провери си самата инсталация, пипни когато не работи добре, студено ли е. След това пипни когато загрее. Ако в първия случай е студено, тук ти е проблема.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Запалих колата и като мина на газ прекъсваше, но бе поносимо - позагря, ама нещо кабела се е*аваше и докато установя че се е прекъснал и го оправя изгасих колата и тя отново изстина до ~35градуса на редуктора. След това го закачих, дадох на контакт, запали и поработи на бензин около минута и премина на газ - проблемът го нямаше - работеше като часовник и се режеше нормално, но ми направи впечатление, че на картата натрупа някакви точки...(има снимка), а и температурата на газта си стоеше на 32 градуса (и това се вижда на снимките - не зная дали този датчик е ОК) и реално маркуча до дюзите не загряваше изобщо - така бе и когато прекъсваше и когато не прекъсваше въпреки че редуктора яко се нагорещи.




Ще проследя при какви по-конкретно условия прави мизерията, иначе сега колата е перфектна веднъж загряла - "часовник" , само дано и разхода остане тъй...
Ако пак прави мизерии ще си я калибровам на често и ще си поиграя с тези градуси според сезона
.
Благодаря на Петър за съветите! и на Явор за "inverted" идеята за ламбдата!и на другите, помагали по въпроса...





Ще проследя при какви по-конкретно условия прави мизерията, иначе сега колата е перфектна веднъж загряла - "часовник" , само дано и разхода остане тъй...
Ако пак прави мизерии ще си я калибровам на често и ще си поиграя с тези градуси според сезона

Благодаря на Петър за съветите! и на Явор за "inverted" идеята за ламбдата!и на другите, помагали по въпроса...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Колега сигурен ли си, че няма настройка за обогатяване на сместа при по-ниски градуси?
На първите две снимки сместа ти е много богата!
На Settings виждам разни бутони Expert и тн. отвори ги и снимкай
Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!
На първите две снимки сместа ти е много богата!
На Settings виждам разни бутони Expert и тн. отвори ги и снимкай

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Не съм сигурен, тъй като от 3 дни се занимавам с програмата и не съм още много наясно, но засега не съм видял такова само за ниските градуси. То тук не е ли така положението защото не е загряла колата и заради така наречения "автоматичен смукач"
?
На Експерт засега не смея и да пипам нищо - ето от описанието на програмата за какво става дума...


На Експерт засега не смея и да пипам нищо - ето от описанието на програмата за какво става дума...

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани