Настройка на Газов Инжекцион... параметри?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Авг 2009, 13:24

По-добре колега се ориентирай към това за което ти споменаха колегите.
Щом колата се оправя над 50-60 градуса (респективно топлината в коша е по-голяма). Може да пипнеш самата инсталация непосредствено преди мотора, докато работи "като заз" и след това след като работи нормално при висока температура.
Самата газова не дава толкова възможност да настройваш, така че надали е толкова от настройката!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 05 Авг 2009, 13:56

Aз не зная вече какво да се прави по тази инсталация - и в софия ходих, където разменяха нещо отклонението на маркуча за вода към редуктора (не бил достатъчно топла преди това), но проблема си остана. Направило ми е впечатление, че ако е палена преди около 10-12часа явно редуктора не е изстинал и проблема е по-малък, но ако 2-3 дни не е палена е направо страшно. Ще я закача точно когато мине на газ да видя какви са температурите.
Интересно ми е, че зимата известен период след настройка намаляваше проблема, а после ставаше все по-зле до следващата настройка... явно нещо и самия комп си променя настройките.
Ще снимам и редуктора къде са го пляснали далеч от двигателя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Авг 2009, 16:35

Отметката за ауто тунинга не е чекната, значи не се настройва сам.
Провери си самата инсталация, пипни когато не работи добре, студено ли е. След това пипни когато загрее. Ако в първия случай е студено, тук ти е проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 05 Авг 2009, 22:23

Запалих колата и като мина на газ прекъсваше, но бе поносимо - позагря, ама нещо кабела се е*аваше и докато установя че се е прекъснал и го оправя изгасих колата и тя отново изстина до ~35градуса на редуктора. След това го закачих, дадох на контакт, запали и поработи на бензин около минута и премина на газ - проблемът го нямаше - работеше като часовник и се режеше нормално, но ми направи впечатление, че на картата натрупа някакви точки...(има снимка), а и температурата на газта си стоеше на 32 градуса (и това се вижда на снимките - не зная дали този датчик е ОК) и реално маркуча до дюзите не загряваше изобщо - така бе и когато прекъсваше и когато не прекъсваше въпреки че редуктора яко се нагорещи.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Ще проследя при какви по-конкретно условия прави мизерията, иначе сега колата е перфектна веднъж загряла - "часовник" , само дано и разхода остане тъй...
Ако пак прави мизерии ще си я калибровам на често и ще си поиграя с тези градуси според сезона :).
Благодаря на Петър за съветите! и на Явор за "inverted" идеята за ламбдата!и на другите, помагали по въпроса...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Авг 2009, 22:50

Колега сигурен ли си, че няма настройка за обогатяване на сместа при по-ниски градуси?
На първите две снимки сместа ти е много богата!

На Settings виждам разни бутони Expert и тн. отвори ги и снимкай :) Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 06 Авг 2009, 10:41

Не съм сигурен, тъй като от 3 дни се занимавам с програмата и не съм още много наясно, но засега не съм видял такова само за ниските градуси. То тук не е ли така положението защото не е загряла колата и заради така наречения "автоматичен смукач" :)?
На Експерт засега не смея и да пипам нищо - ето от описанието на програмата за какво става дума...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Авг 2009, 21:16

Да това търси, обогатяване на сместа.
Виж тези preinj. за какво са, а с руския съм скаран много :))

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook