Проблем газ+бензин М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Проблем газ+бензин М50Б20

Мнение от Atreyu » 01 Авг 2009, 20:50

Здравейте колеги,

След безброй сменени консумативи, свещи, всичко.... Поредният проблем:

Паля колата на студено (бензин), чакам да загрее поне до 70' (извън синята скала) и включвам на газ. Карам и няма грешка, обаче до 10 минути колата започва да се дави и гасне. След това няма палене, нито на бензин, нито на газ... Свалям тръбата от въздушния колектор към баш колектора и след много мъки успява да запали. След цялата тази процедура колата върви перфектно и на газ, и на бензин.

Имам ламбда контрол Ловато, дебитомер-а е изключен защото е счупен. Всичко по газовата уредба е сменено и настроено. До преди да сменя свещите подобен проблем нямаше, освен гърмежите...

Някаква идея ?

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 01 Авг 2009, 22:32

Да не би платната на изпарителя да са заминали и да дави колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Авг 2009, 9:55

Не може да от свещите... за да става така значи колата се "дави" ... или не е настроена правилно или имаш проблем в изпарителя. Пробвай да завиеш малко "тройника".

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от Atreyu » 04 Авг 2009, 7:39

Хммм мисля че сте прави. Затворих малко крана на изпрарителя, последните два дни не ми е правила проблеми, но странното е че днес като идвах на работа спрях да погледна какво се случва вътре и останах доста изненадан. Изпарителя беше целият в скреж - студен, въпреки че колата беше на 90 градуса... След като изгасих двигателя от него се чуваха съвсем леки пукания... Дали съм за нов ? Този е на половин година, BRC, и е пазен - винаги в температура е вкарвана колата на газ, палена е на бензин....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Авг 2009, 8:05

Не си за нов. Просто имаш малък дебит на вода... от къде ти е хваната водата? Свали маркучите и прегледай отворите. Не ти стига водата и за това замръзва... и на мен ми е замръзвал преди година и нещо... но при 160 на магистралата...след което всичко се поровери и вече е 6. Онзи ден като се връщах от Слънчев бряг карах доста километри със 180 и нямаше дертове :)

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от Atreyu » 04 Авг 2009, 8:17

dj_ennsy_1 написа:Не си за нов. Просто имаш малък дебит на вода... от къде ти е хваната водата? Свали маркучите и прегледай отворите. Не ти стига водата и за това замръзва... и на мен ми е замръзвал преди година и нещо... но при 160 на магистралата...след което всичко се поровери и вече е 6. Онзи ден като се връщах от Слънчев бряг карах доста километри със 180 и нямаше дертове :)


Водата идва чрез два дебели маркуча директно от радиатора, другото което ми прави впечатление е че горе на радиатора през Entlueftung (капачката за обезвъздушаване) цвисти леко и хвърля малко вода, дали това е свързано с проблема ?

Благодаря за инфото ;)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 04 Авг 2009, 10:44

Ами не би трябвало от никъде да хвърля вода затегни добре капачката.И направи една снимка да видим как точно ти е вързан изпарителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 04 Авг 2009, 15:11

Изпарителя се връзва на малкия кръг, към маркучите за парното.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 04 Авг 2009, 16:11

обезвъздуши добре колата и ще се управи.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от Atreyu » 04 Авг 2009, 16:35

penio написа:Изпарителя се връзва на малкия кръг, към маркучите за парното.


Точно така, след като прегледах кое къде отива, тамън до това заключение стигнах :)

@kirililiev - мисля че си напълно прав, какво е нужно за да се обезвъздуши охладителната система ? (опитах се да развъртя платмасовата капачка за целта, но без успех...)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 04 Авг 2009, 17:09

развий едната снадка на маркуча който е изход от изпарителя,после духай през капачката на радиатора докато протече от там вода без въздух,предварително напълни радиатора догоре ;) после запали колата на отворена капачка и изчакал да отвори термостата,развий малката тапичка и намести нивото малко над средата,после затвори всички капачки,мини 5,6 километра.спри,вдигни оборотите до 4000 и развий леко малкото капаче на радиатора,изчакай докато почти спрът да излизат балончета,завий и карай.на другия ден при напълно изтинала кола долей течност в радиатора до кадето трябва.
операцията се прави на включено парно.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от Atreyu » 04 Авг 2009, 17:18

Много благодаря!

Утре ще докладвам резултатите :)

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от Atreyu » 05 Авг 2009, 7:53

Евала! всичко се оправи, след инструкциите на @kirililiev - много благодаря, колега !!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook