Машинката за ел огледала бмв 525ix!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.05.2009

Машинката за ел огледала бмв 525ix!!!

Мнение от saviolito » 31 Юли 2009, 2:21

Здравейте имам 2 проблема... 1.не знам точно как се нарича но ми е изгоряла машинката за нагласяне на ел. огледалата!!!
и 2-я проблем е следния... стъклото на шоф. място не влиза в уплътнението от външната страна и се криви яко...проблема е че се скъса въпросното уплътнение!та... някой може ли да ми намери уплътнението(не става въпрос за цялото уплатнение на вратата а само за външното в което влиза самото стъкло)моля помогнете на вас разчитам а ми помогнете както до сега сте го правили!ако някой може да ми набави да ми каже евентуално някаква цена и телефон за връзка!!!благодаря преварително!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Юли 2009, 7:39

Тва с уплътненията е страшно дразнещ проблем :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 31 Юли 2009, 7:59

До скъсване на уплътнението се е стигнало защото дълго време не е обръшано внимание на това, че стъклото е захапвало гумата при затваряне...
Инак и при мен го захапваше и на ел. моторчето му ставаше доста трудно. Проблема се състоеше при мен в нарушена регулировка на целия механизъм за повдигане на стъклото. Понякога към това допълнително се добавя счупен пластмасов водач в шините (той струва нов 3,20 в Дарукар и се сменя лесно, по 2 броя на врата са, part number 51 32 1 938 884). Та при мен само с регулиране на механизма стъклото отново застана в правилна позиция и спря да захапва гуменото уплътнение.
Под номер 9 е пластмасовия водач, който често се чупи, а с червеното кръгче е ограден края на рамото, на което е болта за регулиране цялото наклоняване на стъклото при повдигане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 31 Юли 2009, 8:41

Postman написа:До скъсване на уплътнението се е стигнало защото дълго време не е обръшано внимание на това, че стъклото е захапвало гумата при затваряне...
Инак и при мен го захапваше и на ел. моторчето му ставаше доста трудно. Проблема се състоеше при мен в нарушена регулировка на целия механизъм за повдигане на стъклото. Понякога към това допълнително се добавя счупен пластмасов водач в шините (той струва нов 3,20 в Дарукар и се сменя лесно, по 2 броя на врата са, part number 51 32 1 938 884). Та при мен само с регулиране на механизма стъклото отново застана в правилна позиция и спря да захапва гуменото уплътнение.
Под номер 9 е пластмасовия водач, който често се чупи, а с червеното кръгче е ограден края на рамото, на което е болта за регулиране цялото наклоняване на стъклото при повдигане.
Изображение


+1

Имаш проблем във вратата. На мен така ми се покриви 1 сутрин и се ядосах и бам джама до горе. Нещо изпука във врата и прозореца застана на ебем ти страна. Направо щеше да влезне при мен :) Махнах кората (нямаше такива псувни в събота сътринта) и от зор бях изкривил едното рамо на механизма. Проблема идваше от грешно монтираните колони на гърба на огледалата, които водеха до запиране на стъклото и от там до захапване на уплътнението. Оправих го и след като сравних с на др. колеги си поставих колонките правилно. Явно при теб нещо механизма е мръднал. Търси някой ако има ударена врата да ти даде уплатнението.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook