виско въпрос срочен

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

виско въпрос срочен

Мнение от ddddk » 18 Юли 2009, 15:02

Здравейте колеги,

Накратко, че съм на зор:

Новото ми виско не работи. В понеделник ще го сменя и всичко ще е ОК, но днес и утре ми се налага да направя един пробег от 100 км в жегите... и ми хрумна една тъпа идея... :

Пазя си старото виско... Да взема да го почистя и да го зацепя постоянно и да си направя пробега от 100 км.

В понеделник връщам новото, вземам ново и го слагам и както се вика и вълкът сит и агнето цяло...

Та, въпросите са два:

1. Тази моя не много умна идея дали може да стане?

2. Как да си зацепя постоянно старото виско?

И така, ако има някой, който не е на плаж в момента и знае отговорите на тези два въпроса, ще му бъда благодарен.

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.07.2007

Мнение от danko » 18 Юли 2009, 15:38

Нема Страшно зацепвай и карай аз карах над 500 км със зацепено висно и немах никаф проблем.Пак то в тая жега и да работи както трябва пак е постоянно зацепено. Вземаш една права отверка мърдаш пластината дето е на виското навънка и тва е.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 18 Юли 2009, 15:44

Само за всеки случай не я вкарвай във високи обороти, че да не изпищи водната помпа.
Успех!
Изображение
E34, E38

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Юли 2009, 16:31

И аз съм съгласен с колегите ,давай смело и в понеделник го заменяй на момента :!: Аз от мойто съм много доволен , вече 4 години работи перфектно ,когато трябва кара двигателя да умира в името на успешното охлаждане :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 18 Юли 2009, 18:12

колеги, огънах я. Навън. Много ли я огънах незнам. Ще се разбере.

Тръгвам, пробег 50 км, спирам, утре вечерта обратно. Че, ако не отида бабата ще каже, че само си намирам оправдание да и пропусна юбилея :mhihi: ... тъща, какво да я правя... :mhihi:

Апропо, радиаторчето на виското ми разказа играта: 3 часа чистене на 94 бр. ребра! :shock: :banghead: :shock:

В заключение, благодаря за отзивите.

Край на темата.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 18 Юли 2009, 18:31

ddddk написа:Апропо, радиаторчето на виското ми разказа играта: 3 часа чистене на 94 бр. ребра! :shock: :banghead: :shock:


Ако ти или някой друг реши да мине пак през това, съвет, купете си меглио/едно жълто с пръскало в била го има/, напръскайте обилно оставете така за около час и след това със силна струя вода :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Юли 2009, 18:31

Здравейте колеги,

По принцип темата приключи, върнах се, но искам да питам нещо, защото ми е адски интересно...
Така, какво направих:

Както написахте, взех една отверка и огънах пластината на старото виско навън. В резултат пластината стана малко ланкат, затова си помислих, че може да съм я огънал много, но вече факт нямаше какво друго да направя, сложих го и тръгнах.

Още като запалих, виското си виеше порядъчно, но след около 5-6 км започна да се включва и изключва като че ли е ново :shock: .

След още 20 км напълно спря. Включих парното и стигнах заветната дестинация при 12:00 - 12:01.

Днес сутринта, нали ме чакаше същия път на обратно, извадих виското и реших да огъна пластината още. Щом не включва значи и е малко. Така си мислех. Взех отверката и огънах още и О! една малка ос падна. Оста беше беше между един отвор в тялото на виското и един анзис в пластината. Като падна тази ос, вече нищо не свързваше пластината с оста на виското и то почна да се върти като... как да кажа като "няма никой"... въобще не може да увлече перката...

Огледах много добре малката ос и съм убеден, че не е счупена - краищата и бяха глатки и имаха фаски по ръбовете.

После я изтървах :banghead: и тя падна в канала между калника и уплътнението на моторния отсек и от там в някаква фуга и замина безвъзвратно :banghead:

Въпроса ми е следния:

Къде сбърках, че му таковах таковата на старото виско?

Чел съм, има колеги, дето си карат с постоянно зацепено виско. Аз какво осрах, че не можах?

По принцип вече е минало, но ми е адски много интересно, защо не можах да направя една на пръв поглед елементарна манипулация?

Поздрави,
Д
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook