виско въпрос срочен
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
виско въпрос срочен
Здравейте колеги,
Накратко, че съм на зор:
Новото ми виско не работи. В понеделник ще го сменя и всичко ще е ОК, но днес и утре ми се налага да направя един пробег от 100 км в жегите... и ми хрумна една тъпа идея... :
Пазя си старото виско... Да взема да го почистя и да го зацепя постоянно и да си направя пробега от 100 км.
В понеделник връщам новото, вземам ново и го слагам и както се вика и вълкът сит и агнето цяло...
Та, въпросите са два:
1. Тази моя не много умна идея дали може да стане?
2. Как да си зацепя постоянно старото виско?
И така, ако има някой, който не е на плаж в момента и знае отговорите на тези два въпроса, ще му бъда благодарен.
Поздрави,
Д
Накратко, че съм на зор:
Новото ми виско не работи. В понеделник ще го сменя и всичко ще е ОК, но днес и утре ми се налага да направя един пробег от 100 км в жегите... и ми хрумна една тъпа идея... :
Пазя си старото виско... Да взема да го почистя и да го зацепя постоянно и да си направя пробега от 100 км.
В понеделник връщам новото, вземам ново и го слагам и както се вика и вълкът сит и агнето цяло...
Та, въпросите са два:
1. Тази моя не много умна идея дали може да стане?
2. Как да си зацепя постоянно старото виско?
И така, ако има някой, който не е на плаж в момента и знае отговорите на тези два въпроса, ще му бъда благодарен.
Поздрави,
Д

Нема Страшно зацепвай и карай аз карах над 500 км със зацепено висно и немах никаф проблем.Пак то в тая жега и да работи както трябва пак е постоянно зацепено. Вземаш една права отверка мърдаш пластината дето е на виското навънка и тва е.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Само за всеки случай не я вкарвай във високи обороти, че да не изпищи водната помпа.
Успех!
Успех!

E34, E38
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз съм съгласен с колегите ,давай смело и в понеделник го заменяй на момента
Аз от мойто съм много доволен , вече 4 години работи перфектно ,когато трябва кара двигателя да умира в името на успешното охлаждане
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
колеги, огънах я. Навън. Много ли я огънах незнам. Ще се разбере.
Тръгвам, пробег 50 км, спирам, утре вечерта обратно. Че, ако не отида бабата ще каже, че само си намирам оправдание да и пропусна юбилея
... тъща, какво да я правя...
Апропо, радиаторчето на виското ми разказа играта: 3 часа чистене на 94 бр. ребра!
В заключение, благодаря за отзивите.
Край на темата.
Поздрави,
Д
Тръгвам, пробег 50 км, спирам, утре вечерта обратно. Че, ако не отида бабата ще каже, че само си намирам оправдание да и пропусна юбилея


Апропо, радиаторчето на виското ми разказа играта: 3 часа чистене на 94 бр. ребра!



В заключение, благодаря за отзивите.
Край на темата.
Поздрави,
Д

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
ddddk написа:Апропо, радиаторчето на виското ми разказа играта: 3 часа чистене на 94 бр. ребра!![]()
![]()
![]()
Ако ти или някой друг реши да мине пак през това, съвет, купете си меглио/едно жълто с пръскало в била го има/, напръскайте обилно оставете така за около час и след това със силна струя вода

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
По принцип темата приключи, върнах се, но искам да питам нещо, защото ми е адски интересно...
Така, какво направих:
Както написахте, взех една отверка и огънах пластината на старото виско навън. В резултат пластината стана малко ланкат, затова си помислих, че може да съм я огънал много, но вече факт нямаше какво друго да направя, сложих го и тръгнах.
Още като запалих, виското си виеше порядъчно, но след около 5-6 км започна да се включва и изключва като че ли е ново
.
След още 20 км напълно спря. Включих парното и стигнах заветната дестинация при 12:00 - 12:01.
Днес сутринта, нали ме чакаше същия път на обратно, извадих виското и реших да огъна пластината още. Щом не включва значи и е малко. Така си мислех. Взех отверката и огънах още и О! една малка ос падна. Оста беше беше между един отвор в тялото на виското и един анзис в пластината. Като падна тази ос, вече нищо не свързваше пластината с оста на виското и то почна да се върти като... как да кажа като "няма никой"... въобще не може да увлече перката...
Огледах много добре малката ос и съм убеден, че не е счупена - краищата и бяха глатки и имаха фаски по ръбовете.
После я изтървах
и тя падна в канала между калника и уплътнението на моторния отсек и от там в някаква фуга и замина безвъзвратно
Въпроса ми е следния:
Къде сбърках, че му таковах таковата на старото виско?
Чел съм, има колеги, дето си карат с постоянно зацепено виско. Аз какво осрах, че не можах?
По принцип вече е минало, но ми е адски много интересно, защо не можах да направя една на пръв поглед елементарна манипулация?
Поздрави,
Д
По принцип темата приключи, върнах се, но искам да питам нещо, защото ми е адски интересно...
Така, какво направих:
Както написахте, взех една отверка и огънах пластината на старото виско навън. В резултат пластината стана малко ланкат, затова си помислих, че може да съм я огънал много, но вече факт нямаше какво друго да направя, сложих го и тръгнах.
Още като запалих, виското си виеше порядъчно, но след около 5-6 км започна да се включва и изключва като че ли е ново

След още 20 км напълно спря. Включих парното и стигнах заветната дестинация при 12:00 - 12:01.
Днес сутринта, нали ме чакаше същия път на обратно, извадих виското и реших да огъна пластината още. Щом не включва значи и е малко. Така си мислех. Взех отверката и огънах още и О! една малка ос падна. Оста беше беше между един отвор в тялото на виското и един анзис в пластината. Като падна тази ос, вече нищо не свързваше пластината с оста на виското и то почна да се върти като... как да кажа като "няма никой"... въобще не може да увлече перката...
Огледах много добре малката ос и съм убеден, че не е счупена - краищата и бяха глатки и имаха фаски по ръбовете.
После я изтървах


Въпроса ми е следния:
Къде сбърках, че му таковах таковата на старото виско?
Чел съм, има колеги, дето си карат с постоянно зацепено виско. Аз какво осрах, че не можах?
По принцип вече е минало, но ми е адски много интересно, защо не можах да направя една на пръв поглед елементарна манипулация?
Поздрави,
Д

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани