На какви км смяна на агренажен ремък е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

На какви км смяна на агренажен ремък е34

Мнение от cherrypopper » 07 Юли 2009, 11:23

Мотор м20б20 1990 520i . На колко км се сменят ремък и ролка ?
Изображение Elegance is the key to success ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 07 Юли 2009, 12:39

50к... но последно дару съветваха на 40к... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 07 Юли 2009, 21:10

50 000 км

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 07 Юли 2009, 22:09

Лесно ли се сменя(как става смяната - ремък и ролка) или задължително трява да се смени в сервиз? :roll:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 07 Юли 2009, 22:52

pantzer3 написа:Лесно ли се сменя(как става смяната - ремък и ролка) или задължително трява да се смени в сервиз? :roll:
за мен е лесно,но щом питаш наи вероятно няма да се справиш,не е много работа,то всьщност точно тоя мотор е един от наи лесните за агренаж

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Юли 2009, 22:57

:winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 08 Юли 2009, 9:35

presko79 написа:
pantzer3 написа:Лесно ли се сменя(как става смяната - ремък и ролка) или задължително трява да се смени в сервиз? :roll:
за мен е лесно,но щом питаш наи вероятно няма да се справиш,не е много работа,то всьщност точно тоя мотор е един от наи лесните за агренаж

Колега - по принцип не съм схванат в ръцете и затова предполагам че ще мога сам да ги сменя(и ремъка и ролката), освен ако няма някакви специфични неща или инструменти, за които трябва експертен сервиз! Ако може дай повече подробности как точно става смяната, кои неща и как се разглобяват и в какъв ред! Мерси предварително!
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 12 Юли 2009, 20:59

pantzer3 написа:
presko79 написа:
pantzer3 написа:Лесно ли се сменя(как става смяната - ремък и ролка) или задължително трява да се смени в сервиз? :roll:
за мен е лесно,но щом питаш наи вероятно няма да се справиш,не е много работа,то всьщност точно тоя мотор е един от наи лесните за агренаж

Колега - по принцип не съм схванат в ръцете и затова предполагам че ще мога сам да ги сменя(и ремъка и ролката), освен ако няма някакви специфични неща или инструменти, за които трябва експертен сервиз! Ако може дай повече подробности как точно става смяната, кои неща и как се разглобяват и в какъв ред! Мерси предварително!

:?: :roll:
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 13 Юли 2009, 8:53

Колега най-важното е да уцелиш белезите на коляновия вал с този на разпределителния!Няма зна4ение ролката как ще я сложиш също така и ремъка!Но наи важното са белезите зпазиш ли белезите другото е елементарно.Лошото става ако ти избяга един от валовете(дори и с един зъб си е лошо).Дано сам ти помогнал!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Юли 2009, 19:47

Владо написа:50к... но последно дару съветваха на 40к... :roll:


Най-добре на 10К с маслото. :confused: Не знам аз винаги съм сменял на 80К и ремъка е бил в добро състояние за тези километри.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 13 Юли 2009, 19:56

То може и на 120 000, но риска от скъсване на ремъка или блокиране на ролка е огромен.
Производителите на качествени ангренажни консумативи препоръчват смяна на макс 60 000 ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Юли 2009, 12:31

zvetiko написа:
Владо написа:50к... но последно дару съветваха на 40к... :roll:


Най-добре на 10К с маслото. :confused: Не знам аз винаги съм сменял на 80К и ремъка е бил в добро състояние за тези километри.


преди 3-4 години рекорда в дару беше 126к мисля :D
но всеки сам си преценява дали да поставя рекорди, или да сменя според предписанията ;) ... които са посочените по-горе...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook