Датчици на колянов и разпределителен вал на М50В20
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Продължение:
Колата пак не пали добре сутрин,вадя буксата на датчика на коляновият вал и пак я вкарвам и пали нормално,върви добре.Отивам на диагностика-всичко е наред.На другият ден пак не пали и след процедурата с буксите отново всичко е наред.Накрая оставям колата вечерта при Кольо,той чисти грешките и на другият ден я пали на тестер-излиза веднага датчик на колянов вал.Днес го смених,вървежа се промени осезаемо ще видя утре как ще запали и какво ще стане с разхода.
Изводи от цялата дандания.
-премерих стойностите на новият датчик-бяха същите като моите,следователно с ом метър не може да се направи диагностика,може да има сигнал ,но да не е с нужните параметри,това може да се види само с осцилоскоп,с ом метър може да се хване някакво прекъсване или късо между проводниците
-проводниците на датчиците на коляновият и разпределителният вал са с лоша изолация,която се напуква и проводниците може да дават на късо-това може да се хване с ом метър,хубаво е при съмнения за тези датчици да се махне гуменият маншон и се види състоянието на изолацията,проводниците ,които водят до ECU са с перфектна изолация,там няма какво да гледате.
-признаци на лошо работещ датчик на колянов вал-пали трудно студена,върви сравнително добре топла,ускорява лошо,леко тресе на празни обороти докато е студена.
-датчика е нещо доста сложно като конструкция ,изпълнена със специални материали-сърцевина от графит,върху нея медна облицовка,някаква специална керамика

Колата пак не пали добре сутрин,вадя буксата на датчика на коляновият вал и пак я вкарвам и пали нормално,върви добре.Отивам на диагностика-всичко е наред.На другият ден пак не пали и след процедурата с буксите отново всичко е наред.Накрая оставям колата вечерта при Кольо,той чисти грешките и на другият ден я пали на тестер-излиза веднага датчик на колянов вал.Днес го смених,вървежа се промени осезаемо ще видя утре как ще запали и какво ще стане с разхода.
Изводи от цялата дандания.
-премерих стойностите на новият датчик-бяха същите като моите,следователно с ом метър не може да се направи диагностика,може да има сигнал ,но да не е с нужните параметри,това може да се види само с осцилоскоп,с ом метър може да се хване някакво прекъсване или късо между проводниците
-проводниците на датчиците на коляновият и разпределителният вал са с лоша изолация,която се напуква и проводниците може да дават на късо-това може да се хване с ом метър,хубаво е при съмнения за тези датчици да се махне гуменият маншон и се види състоянието на изолацията,проводниците ,които водят до ECU са с перфектна изолация,там няма какво да гледате.
-признаци на лошо работещ датчик на колянов вал-пали трудно студена,върви сравнително добре топла,ускорява лошо,леко тресе на празни обороти докато е студена.
-датчика е нещо доста сложно като конструкция ,изпълнена със специални материали-сърцевина от графит,върху нея медна облицовка,някаква специална керамика
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Благодарности за хубавата тема
Ще обсъдим с Постман-а къде във важните да я вкараме
п.с. Помнете едно - бензина си е бензин
540-ската е безсмртна
Георги Пенчев

Ще обсъдим с Постман-а къде във важните да я вкараме

п.с. Помнете едно - бензина си е бензин


Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:Благодарности за хубавата тема![]()
Ще обсъдим с Постман-а къде във важните да я вкараме![]()
п.с. Помнете едно - бензина си е бензин540-ската е безсмртна
![]()
Георги Пенчев
Ако диагностиката с омметър беше положителна,щеше да е хубаво да стане важна.За съжаление извода е "Не правете това у дома".


И още нещо важно-докато се ровех из темите,видях ,че доста колеги са пропищяли от датчици на колянов и разпределителен вал.Мислиш си ,че колата е наред ,но датчика лека-полека си губи качествата,колата почти неусетно почва да върви все по-зле и по-зле и то само при потегляне и в един момент като го смениш ,стартирането на колата се променя коренно и ти си казваш абе какво стана и какво съм карал до сега.

кефиш, как завършваш, направо като десертация звучи
Нещо подобно на дисертацията на един от "Двойникът" с Тошко Колев на тема: "За агресивността на двуседмичните агнета при съвместното им отглеждане.

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани