Датчици на колянов и разпределителен вал на М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Юли 2009, 20:35

Продължение:

Колата пак не пали добре сутрин,вадя буксата на датчика на коляновият вал и пак я вкарвам и пали нормално,върви добре.Отивам на диагностика-всичко е наред.На другият ден пак не пали и след процедурата с буксите отново всичко е наред.Накрая оставям колата вечерта при Кольо,той чисти грешките и на другият ден я пали на тестер-излиза веднага датчик на колянов вал.Днес го смених,вървежа се промени осезаемо ще видя утре как ще запали и какво ще стане с разхода.

Изводи от цялата дандания.

-премерих стойностите на новият датчик-бяха същите като моите,следователно с ом метър не може да се направи диагностика,може да има сигнал ,но да не е с нужните параметри,това може да се види само с осцилоскоп,с ом метър може да се хване някакво прекъсване или късо между проводниците

-проводниците на датчиците на коляновият и разпределителният вал са с лоша изолация,която се напуква и проводниците може да дават на късо-това може да се хване с ом метър,хубаво е при съмнения за тези датчици да се махне гуменият маншон и се види състоянието на изолацията,проводниците ,които водят до ECU са с перфектна изолация,там няма какво да гледате.

-признаци на лошо работещ датчик на колянов вал-пали трудно студена,върви сравнително добре топла,ускорява лошо,леко тресе на празни обороти докато е студена.

-датчика е нещо доста сложно като конструкция ,изпълнена със специални материали-сърцевина от графит,върху нея медна облицовка,някаква специална керамика

Изображение

Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Юли 2009, 0:09

Благодарности за хубавата тема :clap:

Ще обсъдим с Постман-а къде във важните да я вкараме :)

п.с. Помнете едно - бензина си е бензин ;) 540-ската е безсмртна :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 13 Юли 2009, 1:40

zvetiko написа:.....датчика е нещо доста сложно като конструкция ,изпълнена със специални материали-сърцевина от графит,върху нея медна облицовка,някаква специална керамика....


кефиш, как завършваш, направо като десертация звучи :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Юли 2009, 8:53

Penchev написа:Благодарности за хубавата тема :clap:

Ще обсъдим с Постман-а къде във важните да я вкараме :)

п.с. Помнете едно - бензина си е бензин ;) 540-ската е безсмртна :mhihi:


Георги Пенчев


Ако диагностиката с омметър беше положителна,щеше да е хубаво да стане важна.За съжаление извода е "Не правете това у дома". :mhihi:Гоше,ама как ги уцели ,че са тия датчици още в първата тема. ;)

И още нещо важно-докато се ровех из темите,видях ,че доста колеги са пропищяли от датчици на колянов и разпределителен вал.Мислиш си ,че колата е наред ,но датчика лека-полека си губи качествата,колата почти неусетно почва да върви все по-зле и по-зле и то само при потегляне и в един момент като го смениш ,стартирането на колата се променя коренно и ти си казваш абе какво стана и какво съм карал до сега. ;)

кефиш, как завършваш, направо като десертация звучи

Нещо подобно на дисертацията на един от "Двойникът" с Тошко Колев на тема: "За агресивността на двуседмичните агнета при съвместното им отглеждане. :mhihi:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook