въпросче относно маркуч
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
въпросче относно маркуч
Здравейте колеги.Понеже маркуча на турбото до интеркулера ми е прецакан точно на коляното са ми направили снатка (желязно коляно от тръба) обаче е заварена под прав ъгъл.Дали оказва някакво съпротивление на въздуха когато турбото започне да надува?
Последна промяна kudo на 05 Юли 2009, 17:46, променена общо 1 път
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
До колкото те разбирам имаш коляно направено от 2 парчета тръба заварени под прав ъгъл - това при всички случаи ще повиши съпротивлението. Според мен по-добре си потърси нормално коляно или маркуч.

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
BMW5820iA написа:До колкото те разбирам имаш коляно направено от 2 парчета тръба заварени под прав ъгъл - това при всички случаи ще повиши съпротивлението. Според мен по-добре си потърси нормално коляно или маркуч.
И аз съм на това мнение.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
колеги смених маркуча и разликата е осезаема.Преди след 4200-4300об. силата и почти изчезваше а сега на 4500 подавам и си дръпва стабилно до лютеницата
Наистина е пречело това коляно!!!

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани