Уплътнения на филтъра за маслото...
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Уплътнения на филтъра за маслото...
Преди малко си смених (сам) маслото, но в кутията при филтъра намерих следните неща
тези гумените са старите, но медните не намерих къде да ги сложа - шайба си има самия болт и не е медна, а направо е като заварена за главата му. Трябва ли сега да отварям нещо да им търся място... да не е единия за болта на филтъра, а другия за този на картера? (не се сетих да го пробвам)

тези гумените са старите, но медните не намерих къде да ги сложа - шайба си има самия болт и не е медна, а направо е като заварена за главата му. Трябва ли сега да отварям нещо да им търся място... да не е единия за болта на филтъра, а другия за този на картера? (не се сетих да го пробвам)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
едното е дифтунгата за картера 100%
другото е шайбата за болта на филтъра според мен
а О=пръстена малкия е за началото на стеблото на филтъра.
другото е шайбата за болта на филтъра според мен
а О=пръстена малкия е за началото на стеблото на филтъра.

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
_65536_kb_sec_ написа:едното е дифтунгата за картера 100%
другото е шайбата за болта на филтъра според мен
а О=пръстена малкия е за началото на стеблото на филтъра.
Точно


- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Ako протече ще има задачи с повишена трудност за изпълнение при картера... другото е лесно при филтъра... Мерси за консултацията
!

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
нали знаеш разликата между теч, прокапване и омасляване... най-много до третото да стигнеш... развъртането следващия път е въпроса...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Владо написа:нали знаеш разликата между теч, прокапване и омасляване... най-много до третото да стигнеш... развъртането следващия път е въпроса...
в смисъл?... тези дифтунги не са ли просто за по-добро уплътнение?
_65536_kb_sec_ написа:непрепоръчителния вариант е да събереш в един лиген маслото и да смениш дифтунгата
защо "непрепоръчителен"? - не е ли просто "омазване"... това да го разбирам като "не го пипай", нали...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Стоян ти казва, че е вариант, но принципно не е желателно поради възможността от напрашаване и като цяло-зацапване на маслото. Вече ако действително имаш проблем с течове и прокапвания, по-добре я смени.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
е че дифтунгата на тапата на картера може да се смени без да се изтака маслото....с малко повече сръчност скорост и загуба на 5 грама масло 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани