Изключвател

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Изключвател

Мнение от милен тодоров » 19 Юни 2009, 9:52

момчета имам следния проглем когато загре в работна температура изключвателя се включва на 5500 или 6000 оборота а когато е студена няма проглем включва си нормално къде да търся проглема колата е 520 и 129 кс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Юни 2009, 10:03

прекъсвача демек си сработва на 6500 оборота....не разбирам какъв е проблема
Последна промяна kraininski на 19 Юни 2009, 15:13, променена общо 1 път
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 19 Юни 2009, 11:29

ами проглема е че при нормална работа сработва на 6800оборота а сега на 5500 6000 оборота

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 19 Юни 2009, 14:27

Смени си палеца на делкото.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 19 Юни 2009, 14:48

палеца е чисто нов дистрибуторната капачка също

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Юни 2009, 15:19

не карай на прекъсвач....не си мисли че това са най-любимите обороти на мотора ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 19 Юни 2009, 15:25

е какви са тези приказки ако не искам да карам на прекъсвач нямаше да си взема бмв нали това е идеята в краина сметка :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 19 Юни 2009, 15:56

това ли било идеята....ми аз не искам тогава бмв повече
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 19 Юни 2009, 16:32

колега мерси за изчерпателния отговор но в моя случеи не ми върши работа ако можеш да ми помогнеш по въпроса пиши ако не недеи питам защото незнам ако знаех нямаше да питам неискам да се заяждам с никои просто имам проглем и питам .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 19 Юни 2009, 18:25

неискам да се заяждам ама защо проГлем а не проБлем :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 19 Юни 2009, 19:33

и какъв е смисъла да зориш тая 20-ска до прекъсвач,разбирам да беше нещо 3.5,4.0 м5 ми то 20-ска 129к.с.поне да беше 150 да го еВа и за 400 об.проблем ли е
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 20 Юни 2009, 0:07

Имаш проблем с някой датчик и когато мотора загре компа преминава в авариен режим ;) Отиди на диагностика,трябва да го хване.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 20 Юни 2009, 9:38

Мерси колега ще отида да видя на диагностиката какво ще излезе.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook