въпрос за клапи на парното
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: въпрос за клапи на парното
Защо да трябва ? Топло ли ти духа ?bmw524 написа:колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
Re: въпрос за клапи на парното
ами да.просто сега в топлото най-много се усеща.като загрее двигатела през отворите на парното се усеща как нахлува топъл въздух.като пусна климатика смесва топлия със студения въздух и все едно нямам климатик.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Така и предполагах...
Пробвай следното -
Палиш колата , завиваш врътките на студено и с дръжката на отверка започваш да почукваш лекичко по въпросните клапи .В случая са клеясали и им трябва помощ . Ако имаш късмет ще минеш само с тази процедура.
Преди една седмица подейства на един познат на 520-та.
Ако пак се отворят клапите ,процедурата е същата .
То за това зимата се пуска климатика а лятото парното от време на време .
Пробвай следното -
Палиш колата , завиваш врътките на студено и с дръжката на отверка започваш да почукваш лекичко по въпросните клапи .В случая са клеясали и им трябва помощ . Ако имаш късмет ще минеш само с тази процедура.
Преди една седмица подейства на един познат на 520-та.
Ако пак се отворят клапите ,процедурата е същата .
То за това зимата се пуска климатика а лятото парното от време на време .
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
бе знаеш ли,че може и да си прав,защото от време на време са сработвали.klintan66 написа:Така и предполагах...
Пробвай следното -
Палиш колата , завиваш врътките на студено и с дръжката на отверка започваш да почукваш лекичко по въпросните клапи .В случая са клеясали и им трябва помощ . Ако имаш късмет ще минеш само с тази процедура.
Преди една седмица подейства на един познат на 520-та.
Ако пак се отворят клапите ,процедурата е същата .
То за това зимата се пуска климатика а лятото парното от време на време .
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Абе колеги имам една Е34-ка с климатик но ремака е откачен и като натисна копчето за климатика и нищо не става.Как работи въобще на какъв принцип е?В смисъл как да разбера дали работи въобще.Предполагам като е откачен ремъка на компресора и се едно няма климатик,смисъл че като се натисне копчето със снежинката за климата и никва промяна и въобще какво действа като се натисне това копче?
Извинявам се че пиша в на колегата темата,а и то си е по темата

Извинявам се че пиша в на колегата темата,а и то си е по темата

Атаката е най-добрата защита...!!!
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Като натиснеш копчето за климатика ,се включва електромагнит в шайбата на компресора . Иначе шайбата се върти свободно . Електромагнита я зацепва с компресора.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани