728 Е38 + и - дискусия

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

728 Е38 + и - дискусия

Мнение от saint85 » 14 Юни 2009, 22:52

Здравейте пак колеги знам, че темата не е за тук - но пуснах преди време в раздел други и не получих почти никакви отговори вярвам,че в този реаздел има много компетентни хора и ще получа нужната информация -ако темата не потръгне ще я изтрия

Така по темата бих искал да знам какво мислите за 728
1. М52 - двоен ванос (след 99г.) или единичен( преди 99г)
2. Скоростна кутия цена качество м/у ръчка,автомат или типтроник
3. М52/Б28 - детски болести или какво да очаквам
4. Разход на гориво
5. 728 - 97-99г има ли нивомат или не
6. Проблеми по електрониката 97-99г. - за климатроника е ясно става вапрос дава ли бъгове борд. комп. датчици ЕКУ и тн. - слаби места
7. Реална цена на такъв автомобил пр. ( 7-12 хил. лв)

Ще бъда безкрайно благодарен ако дискутираме този въпрос защото вярвам повечето от колегите така тайничко във себе си искат 7- ма серия и ще бъде интересно ;)

Така малко факти и данни
Engine - M52/b28 2.8l VANOS (Double VANOS)
Power: 142 kW / 193 PS
Fuel Type: Petrol Emissions Sticker: 4 (Green)
Fuel consumption combined: ca 10.0 l/100km
Fuel consumption (urban): ca 13.7 l/100km
Fuel consumption (extra-urban): ca 7.9 l/100km
CO2-Emissions combined: ca 241 g/km


0-100 km/h 9.60 s (auto) 8.6 (manual)
Top speed 225 km/h (140 mph)
Maximum power 195.7 PS (193.0 bhp) (143.9 kW)@ 5500 rpm
Maximum torque 280.0 Nm (207 ft·lb) (28.6 kgm)@ 3500 rpm
Fuel capacity 85 litres
Kerb weight 1805 kg

Пример от мобиле
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Последна промяна saint85 на 17 Юни 2009, 8:59, променена общо 2 пъти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: **** ми янко
Мечтае да кара: CL65 AMG

Мнение от LizarD » 14 Юни 2009, 23:09

Таква кола само дизел ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Юни 2009, 23:17

Колега нали знаеш, че там са още по-скъпи нещата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 14 Юни 2009, 23:26

Колеги знам = ще е малко филм с частите ама смятам че ще се справя ако не се троши като сегашнатами кола пък и окачване обслужване и тн. дребни работи и с този мотор не вярвам да излиза кой знае колко скъпо - съжалявам че трябва да о кажа ама сега се едно издържам 7 -ца имам приятели дето за 1 година малко над 500лв. са дали за поддръжка а аз секи месец наливам по 500лв :roll:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Юни 2009, 9:24

По такъв автомобил на такава ниска цена и голям пробег респективно ще имаш месечно по доста над 500 лв :!: Убеден съм в това и в съвета на Пешо към теб ... Значи и в двата варианта съответно автомобил на реални 100 000 км и автомобил на над 350 000 км ще трябва да се наливат горе-долу еднакви пари ,защото в първия случай автомобила ще е повече от прекрасен и съм убеден ,че никой няма да иска да го изоставя , да кара до последно а в другия случай пък това излязло от строя ,онова излязло от строя ...

Значи с една Е34-ка си изкара въздуха (най-добронамерено го казвам :) )пък представяш ли си с Е38 на 400 К км и отгоре за ниска цена какво ще ти се случи :?: :help:
Имам няколко броя на BMW Car ,доста реномирано Английско луксозно списание посветено на нашата любима марка и там за Е34 ///М5 9 души собственици на всичките възможни версии - комби/седан , 3,6/3,8 литра , 5/6 степенни предавателни кутии собствениците (видни люде от M5Board.com) казват ,че за да поддържат автомобилите така прекрассни при не големи годишни пробези наливат между 3 и 5 К Паунда годишно :!: За мен това си е абсолютна аналогия след като много от частите за спортните машини са само оригинални БМВ ,така както ще е при Е38 ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 15 Юни 2009, 9:34

Според мен колегата е любител на безсънните нощи... тамъъън оправи тази и почна да спи спокойно и вече мисли за нов филм на ужасите...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Юни 2009, 9:47

ddddk написа:Според мен колегата е любител на безсънните нощи... тамъъън оправи тази и почна да спи спокойно и вече мисли за нов филм на ужасите...


тва що ли ми е познато ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 15 Юни 2009, 11:03

Благодаря колеги за отговорите аз просто исках малко повече инфо за самия модел 728 - но явно темата не потръгна в тази насока
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Юни 2009, 11:09

За самия автомобил с този двигател да ти кажа ,че е за предпочитане от хора ,които не търсят някаква кой знае каква динамика а предпочитат да се возят малко от малко по-икономично , все пак М52 не е и скъп за поддръжка :) Аз честно казано бих предпочел такъв автомобил пред 3 литров дизел , Росен ,който се грижи за колата ми ,като специалист на който са му минали доста такива автомобили си казва ,че на него му харесва много дизеловата седмица ,но не са й евтини частите късаещи дизеловия двигател (инжектори и пр. части).
М52 е освободен от тези проблеми Ако и да е на много километри за разлика от дизеловия вариант с турбини,помпи и т.н. и т.н.


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 15 Юни 2009, 11:16

Благодаря Пенчев това ми беше питането :)
Изображение

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Юни 2009, 22:57

А не ти ли се кара пак Е38ца само дето е дизелова и е освободена от скъпите ремонти на комън рейл-а, с достатъчно торк в ниските и далеч по-икономична от 28цата.
Става на въпрос за Е38 тдс автоматик има чип (на стойност 1000 лева) правен от истински специалист, а не онея промоционални глупости по 250 лева.
Много мога да ти говоря за състоянието на колата, но ще ти спомена някои дребни неща за да придобиеш представа някаква представа, а именно : 9 гуми качени на лети джанти 16ки на стойност над 2500 лв само гумите, акумулатор оригинален, закупен от БМВ пак на една сериозна цифра е.
Външно няма забележки, никакви, пастирана скоро, измита стои, кара се по 30-40 километра на седмица, колкото да не се застоява, през останалото време е в гараж, с една дума, много запазена кола и страшно гледана, не са пестени пари по поддръжка.
Ето я обявата, ако не ти допада, успех с намирането! Е38 е един много хубав автомобил...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=117596 Правени са всички профилактики свързани с тдс-а, виско, водна помпа, термостат, разширителен съд капачка, не е прегряван, промивка на радиатора, абе няма за какво да се хванеш, само нафта сипваш и караш, извънграда е истинско удоволствие и вървеж, и возия.
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Юни 2009, 23:28

Колега, сигурен ли си в това което си намислил? :roll:
Сам виждаш, че понякога се закъсва до толкова че си на косъм да я продадеш (34-ката), а с този кораб става 2-йно по-солено отвсякъде.
Спомняш ли си за темата за взаимопощ за да успееш да я вдигнеш на крака :confused: :roll:

Помисли много добре, наистина!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 17 Юни 2009, 8:58

Да колеги аз не съм казал, че със сигорност ще си вьема Е38-ца просто обмислям вариантие. Идеята ми дойде защото от нова година падат акцизите пък и чакам едни пари да ми се налеят някаде началото на есента ;) Най-много ме притеснява да не се счупи нещо по електрониката иначе имам приятел със 740 и е39 и частите са горе-долу на едни пари като изключим мотора де.


П.С. Не че се отказвам от Е34 - просто тази кола няма повече да я правя - имам някой лев ама сега и тех като трябва да ги дам да я оправят и то няма спирка.......Като се посъвзема малко финансово и тогава ще мисля по-сериозно пак Е34 или Е38
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook