Проблем с тока - НЕ Е АКУМУЛАТОР

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 22 Май 2009, 9:47

От всичко изприказвано до момента, да не се окаже че има проблем със стартера :roll:
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 22 Май 2009, 10:16

pantzer3 написа:От всичко изприказвано до момента, да не се окаже че има проблем със стартера :roll:


Възможно е колега,когато са разбити фтулките стартера дърпа адски много ток.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 22 Май 2009, 12:44

аре бе хора егати колко празнословие а най елементарното и логично нещо няма кой да направи....това било онова било....значи аз казвам че мотора е за основен ремонт и си требва китване и боядисване и ще запали....абе свали тоя акомулатор сложи друг на негово място върти и тогава дай да говориме....баси
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 4.08.2008

Мнение от RAM-FR » 22 Май 2009, 13:07

Почистих клемите с шкурка, напръсках ги с контактен спрей НЕЩЕ. Взех друг акумулатор, изчистих го и него закачих го ПАК НЕЩЕ - Не е акумулатора проблемен. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 22 Май 2009, 15:54

Сега, дилетант съм си по темата принципно, но да споделя, че на стария хлопел, като беше на тенекиджия и му заваряваха корубата отпред-отдолу, разбира се не бяха откачили акумулатора и делкото беше заминало, следователно никакъв шанс да запали - следваше дърпане до майстора и смяна на последното, а акумулаторът и досега си действа. Не знам какъв точно е двигателят на колегата, но не би ли трябвало проблемът да се търси в еквивалента на запалителната система - дистрибуторна капачка, бобини, датчик на Антре, други подобни...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 23 Май 2009, 1:17

Миналата седмица брах подобен проблем с една японска машинка - ама тя ту пали ту не пали - и точно: цък и гаснеха лампите - клеми на акумулатора - нови, ама кой да се сети да погледне разхлабения дебел кабел за силовия ток на стартера - затягане с ключето и сега е пушка... по-точно печка, ама пак така...
Понякога се оказва много елементарно... ама пак аман от майстори - пипат и недоизпипват...
Може и да не помогне, ама пък един поглед не вреди...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 23 Май 2009, 14:27

Я първо си виж има ли маса м/у двигателя и купето....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 4.08.2008

Мнение от RAM-FR » 07 Юни 2009, 20:44

Смених стартера и всичко се оправи ....

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook