Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Гледам, че е старичка вече темата, но поне няма да пускам нова по същия въпрос...
А по-точно: Няколко нови виско-съединителя не сработват нормално. Писна ми - какви ли не слагах. Всички са зацепени постоянно и не отляпят дори за миг. Разхода и шума са ясни, но не намирам логично решение. Пробвах и с друга перка - пак не... Започвам да си мисля, че оста на водната помпа може да е леко крива и от там да идва някакъв дисбаланс, който да усуква виското и да е постоянно зацепено.... Просто мистерия.
Някои от страдалите успял ли е да разреши проблема?
А по-точно: Няколко нови виско-съединителя не сработват нормално. Писна ми - какви ли не слагах. Всички са зацепени постоянно и не отляпят дори за миг. Разхода и шума са ясни, но не намирам логично решение. Пробвах и с друга перка - пак не... Започвам да си мисля, че оста на водната помпа може да е леко крива и от там да идва някакъв дисбаланс, който да усуква виското и да е постоянно зацепено.... Просто мистерия.

Някои от страдалите успял ли е да разреши проблема?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
то основния въпрос тук, дето така и не се изясни, е, какво е наложило смяната на виското... хайде, при пусналия темата е майстор-климатикаджия, а при теб
тсб бих го запитал какво включва тогава виското в задръстванията... когато е и основната дейност на тази част... тогава горе-долу си на място, но ако не сработи виското, бързо прегаряш...

тсб бих го запитал какво включва тогава виското в задръстванията... когато е и основната дейност на тази част... тогава горе-долу си на място, но ако не сработи виското, бързо прегаряш...
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Владо написа:то основния въпрос тук, дето така и не се изясни, е, какво е наложило смяната на виското... хайде, при пусналия темата е майстор-климатикаджия, а при теб![]()
тсб бих го запитал какво включва тогава виското в задръстванията... когато е и основната дейност на тази част... тогава горе-долу си на място, но ако не сработи виското, бързо прегаряш...
Виското на практика е зацепено винаги.Просто на различна степен според температурата.Дали работи нормално?Според мен се разбира като на студена кола без да е палена можеш да го завъртиш на ръка,а кото е карана и е загряла до работна температура и спреш трябва почти да не можеш.Иначе мен точно този шум ме кефи най-много в тези коли


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
edno виско дали работи се разбира юли, август в задръстване... ако не загрееш, значи ти работи виското... всичко друго е майтап...
успех на всички...
пп: то из нета всичко има, та не трябва много да му се вярва... ама ето малко четиво за интересуващите се, дето е горе-долу:
натисни тук
и пак успех на всички...
успех на всички...
пп: то из нета всичко има, та не трябва много да му се вярва... ама ето малко четиво за интересуващите се, дето е горе-долу:
натисни тук
и пак успех на всички...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Хехе, драмата е, че при мен се включва перката на климатика вместо виското, тоест - авариен режим. Лятото по баирите започва да грее с включен климатик и сериозно натисната газ.
Това са подробности - може и просто профилактично да искам да си го сменя. Големия въпрос е, защо няколко виско-съединителя работят постоянно - дори когато колата е абсолютно студена...
Това са подробности - може и просто профилактично да искам да си го сменя. Големия въпрос е, защо няколко виско-съединителя работят постоянно - дори когато колата е абсолютно студена...
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани