Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Апр 2009, 17:21

аз залагам на запушен от котлен камък радиатор, или боклуци между радиаторите.....
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 26 Май 2009, 18:23

Гледам, че е старичка вече темата, но поне няма да пускам нова по същия въпрос...
А по-точно: Няколко нови виско-съединителя не сработват нормално. Писна ми - какви ли не слагах. Всички са зацепени постоянно и не отляпят дори за миг. Разхода и шума са ясни, но не намирам логично решение. Пробвах и с друга перка - пак не... Започвам да си мисля, че оста на водната помпа може да е леко крива и от там да идва някакъв дисбаланс, който да усуква виското и да е постоянно зацепено.... Просто мистерия. :shock:

Някои от страдалите успял ли е да разреши проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Май 2009, 20:24

то основния въпрос тук, дето така и не се изясни, е, какво е наложило смяната на виското... хайде, при пусналия темата е майстор-климатикаджия, а при теб :roll:
тсб бих го запитал какво включва тогава виското в задръстванията... когато е и основната дейност на тази част... тогава горе-долу си на място, но ако не сработи виското, бързо прегаряш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 26 Май 2009, 21:54

Владо написа:то основния въпрос тук, дето така и не се изясни, е, какво е наложило смяната на виското... хайде, при пусналия темата е майстор-климатикаджия, а при теб :roll:
тсб бих го запитал какво включва тогава виското в задръстванията... когато е и основната дейност на тази част... тогава горе-долу си на място, но ако не сработи виското, бързо прегаряш...

Виското на практика е зацепено винаги.Просто на различна степен според температурата.Дали работи нормално?Според мен се разбира като на студена кола без да е палена можеш да го завъртиш на ръка,а кото е карана и е загряла до работна температура и спреш трябва почти да не можеш.Иначе мен точно този шум ме кефи най-много в тези коли :D При всички полужения е по-добре да върти отколкото да не. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Май 2009, 22:56

edno виско дали работи се разбира юли, август в задръстване... ако не загрееш, значи ти работи виското... всичко друго е майтап...
успех на всички...

пп: то из нета всичко има, та не трябва много да му се вярва... ама ето малко четиво за интересуващите се, дето е горе-долу:
натисни тук

и пак успех на всички...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 26 Май 2009, 23:48

Хехе, драмата е, че при мен се включва перката на климатика вместо виското, тоест - авариен режим. Лятото по баирите започва да грее с включен климатик и сериозно натисната газ.

Това са подробности - може и просто профилактично да искам да си го сменя. Големия въпрос е, защо няколко виско-съединителя работят постоянно - дори когато колата е абсолютно студена...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook