Моля за помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Май 2009, 23:16

iv40to написа:Благодаря за куража
имам мултицет утре меря и вечерта ще пиша макар чр измерването ще е тродно при загряла кола защото като отвъртя капачката антифриза ще изври но ще го направя
нищо нема да направиш така :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 22 Май 2009, 23:32

Пенчев, доколкото разбрах колата е със стария двигател М20Б20... Помниш ли когато ти се обаждах веднъж за сина... проблема беше същия, А СЕГА към колегата, когато обезвъздушаваш направи следното (рецепта на Пенчеви :)):
Вземи една бутилка от КокаКола - голяма, пластмасова и и отрежи дъното. След това я "забоди" в разширителния съд и я налей с "вода" догоре... запали двигателя и започни да обезвъздушаваш от болтчето при термостата... след като спре да "излиза" възду, а почне да тече чиста струя вода - затягаш и трябва да нямащ повече ядове...
П.П. През цялата "операция" се стремиш да не остава бутилката празна, което навежда на мисълта да сте двама и да си помагате и да сте близо до маркуча ;)

Дано да съм бил полезен...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 23 Май 2009, 1:42

Penchev написа:Ако не си сменял главата и доливаш чат-пат да знаеш ,че най-вероятно там може да се окаже проблема


Георги Пенчев


Moйта попийва водица, особено зимата... какво точно значи чат-пат - на 3-4К километра пада с 8-10см максимум в разширителното... към глава ли ще трябва да се ориентирам - има ли смисъл да се прави, щом като не ме притеснява да си сипвам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Май 2009, 5:02

да ви напомня че ще е хубаво да си откачите конектора на клапите за да се отворят напълно и да не създават излишни ядове, защото когато колата е климатроник тя ги управлява с импулси.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 23 Май 2009, 12:22

ddddk написа:Забрави датчика, температурния.
Д



Здравей колега! Освен датчика който може да ти прави проблем смятам, че охладителната система трябва да се обезвъздуши отново. Според мен това са двете причини. Успех! :yes:

:bgflag:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 23 Май 2009, 18:40

Днес замерих температурата с и резултата е следния: при показание на стрелката на таблото на първото деление след синята зона тмпратурата на антифриза в казнчето беше 70 градуса но не можах да измеря пак в казнчето при температура над средата защото антифриза направо извира но замерих температурата точно до датчика (кафявия) на термостата и беше точно 90 градуса при условие че стрелката беше достигнала почти до делението след средата. подмине ли средата мъркучите леко се втвърдяват но могат да се стиснат ако е под средата са абсолютно меки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 24 Май 2009, 11:50

Прав си Жорка,в Конрад има готови термометри и са евтини и имат сонда за мерене на течности

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 24 Май 2009, 14:15

вкраина сметка и да ти дава тоия проблем веднага ти го решавам наи стои4ески зимаш една ел перка от климатик монтираш я отпреде като спомагателна или на едно коп4е сия праиш савсем колтурно и като по4не ти дава жега пусни и нея и си капитан на параход на мен и с турбото неми грее толко само когато те4е некаде или има въздух в системата
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.07.2006

Мнение от iv40to » 25 Май 2009, 18:39

Здравейте отново днес направих замерване на температурата на антифриза в преливното казнче и тя беше 86 градуса а стрелката на температурата стоеше по средата на делението което което е след средата (стана малко неясно но общо взето стрелката беше на 12:30). Смених и двата температурни датчика които мерят температурата при термостата(синия и кафявия) и отворих таблото да търся нещо да не е в нвго проблема но след това положението си беше все същото. МОЛЯ ако някой от вас е с М20Б20 и иска да ми помогне ако може да сложим неговото табло да видим какъв ще е резултата а аз ще нося бирата. Забравих да кажа че понякога ми пада стрелката на скоростомера но като ъдаря по таблото се оправя така че май там ще е проблема. Благодаря на всички които се сетиха за това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 25 Май 2009, 19:16

има тема за ремонт на таблото, казва се "амнезия на таблото" или нещо такова. Твоето табло е от старите и няма да смениш всичко каквото пише там, но каквото има ще смениш. Аз така направих и съм доволен.

Успех,

Д
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook