Моля за помощ
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нищо нема да направиш такаiv40to написа:Благодаря за куража
имам мултицет утре меря и вечерта ще пиша макар чр измерването ще е тродно при загряла кола защото като отвъртя капачката антифриза ще изври но ще го направя


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Пенчев, доколкото разбрах колата е със стария двигател М20Б20... Помниш ли когато ти се обаждах веднъж за сина... проблема беше същия, А СЕГА към колегата, когато обезвъздушаваш направи следното (рецепта на Пенчеви
):
Вземи една бутилка от КокаКола - голяма, пластмасова и и отрежи дъното. След това я "забоди" в разширителния съд и я налей с "вода" догоре... запали двигателя и започни да обезвъздушаваш от болтчето при термостата... след като спре да "излиза" възду, а почне да тече чиста струя вода - затягаш и трябва да нямащ повече ядове...
П.П. През цялата "операция" се стремиш да не остава бутилката празна, което навежда на мисълта да сте двама и да си помагате и да сте близо до маркуча
Дано да съм бил полезен...

Вземи една бутилка от КокаКола - голяма, пластмасова и и отрежи дъното. След това я "забоди" в разширителния съд и я налей с "вода" догоре... запали двигателя и започни да обезвъздушаваш от болтчето при термостата... след като спре да "излиза" възду, а почне да тече чиста струя вода - затягаш и трябва да нямащ повече ядове...
П.П. През цялата "операция" се стремиш да не остава бутилката празна, което навежда на мисълта да сте двама и да си помагате и да сте близо до маркуча

Дано да съм бил полезен...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Penchev написа:Ако не си сменял главата и доливаш чат-пат да знаеш ,че най-вероятно там може да се окаже проблема
Георги Пенчев
Moйта попийва водица, особено зимата... какво точно значи чат-пат - на 3-4К километра пада с 8-10см максимум в разширителното... към глава ли ще трябва да се ориентирам - има ли смисъл да се прави, щом като не ме притеснява да си сипвам...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
да ви напомня че ще е хубаво да си откачите конектора на клапите за да се отворят напълно и да не създават излишни ядове, защото когато колата е климатроник тя ги управлява с импулси.

- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
ddddk написа:Забрави датчика, температурния.
Д
Здравей колега! Освен датчика който може да ти прави проблем смятам, че охладителната система трябва да се обезвъздуши отново. Според мен това са двете причини. Успех!


Днес замерих температурата с и резултата е следния: при показание на стрелката на таблото на първото деление след синята зона тмпратурата на антифриза в казнчето беше 70 градуса но не можах да измеря пак в казнчето при температура над средата защото антифриза направо извира но замерих температурата точно до датчика (кафявия) на термостата и беше точно 90 градуса при условие че стрелката беше достигнала почти до делението след средата. подмине ли средата мъркучите леко се втвърдяват но могат да се стиснат ако е под средата са абсолютно меки.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
вкраина сметка и да ти дава тоия проблем веднага ти го решавам наи стои4ески зимаш една ел перка от климатик монтираш я отпреде като спомагателна или на едно коп4е сия праиш савсем колтурно и като по4не ти дава жега пусни и нея и си капитан на параход на мен и с турбото неми грее толко само когато те4е некаде или има въздух в системата



Здравейте отново днес направих замерване на температурата на антифриза в преливното казнче и тя беше 86 градуса а стрелката на температурата стоеше по средата на делението което което е след средата (стана малко неясно но общо взето стрелката беше на 12:30). Смених и двата температурни датчика които мерят температурата при термостата(синия и кафявия) и отворих таблото да търся нещо да не е в нвго проблема но след това положението си беше все същото. МОЛЯ ако някой от вас е с М20Б20 и иска да ми помогне ако може да сложим неговото табло да видим какъв ще е резултата а аз ще нося бирата. Забравих да кажа че понякога ми пада стрелката на скоростомера но като ъдаря по таблото се оправя така че май там ще е проблема. Благодаря на всички които се сетиха за това.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
има тема за ремонт на таблото, казва се "амнезия на таблото" или нещо такова. Твоето табло е от старите и няма да смениш всичко каквото пише там, но каквото има ще смениш. Аз така направих и съм доволен.
Успех,
Д
Успех,
Д

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани