Търся някой от Варна

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Търся някой от Варна

Мнение от Sasho.85 » 22 Май 2009, 23:20

Значи проблемът ми е, когато колата загрее до първата чертичка след синьото и гасне. Вдигнах минималните обороти до 1500, но и това не помага. Съмняват ме няколко неща.
Трябва ми някой от Варна с мотор М20В20, който ще се навие за една бира(двулитровка:mhihi: ) да сложим моето моторче за празен ход на неговото или обратното за да проверя дали не е от него. Мерих му съпротивлението и беше в нормите.
За да съм сигурен, че не смучи въздух от никъде увих гофрираният маркуч с няколко милиона пласта тиксо и фолио :shock:.
Датчика на коляновия вал също съм го мерил с мултицет-идеални показания.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Май 2009, 4:42

дебитомера каква му е хавата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 23 Май 2009, 9:27

Дебитомера е здрав, защото го разкачих и пробвах така да карам и имаше коренна разлика. Под 4000-4500 оборота, колата не вървеше и прекъсваше. Закачих го отново и се оправи. Но проблема с гасненето на топъл двигател остана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Re: Търся някой от Варна

Мнение от №0123456789 » 23 Май 2009, 12:08

Sasho.85 написа:Значи проблемът ми е, когато колата загрее до първата чертичка след синьото и гасне.


Привет колега!
Обърни внимание на бензиновата помпа и бензиновия филтър. Дано откриеш проблема. :yes:

:bgflag:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 23 Май 2009, 12:19

виж температурните датчици трябва да са на термостата, единият е за таблото другия е за мотроник-а, щом като е студена а като загрее почва да се дави може сместа да става прекалено богата, мирише ли на бензин като почне да гасне ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 23 Май 2009, 15:07

AcOrP, дано си прав. Температурният датчик, който дава сигнал към мотроника съм го мерил. Съпротивлението му отговаря на температура около 80 градуса, а колата е студена. Това си мисля, че по-скоро влияе на паленето, защото дава бедна смес. В понеделник ще го сменя за всеки случай.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 23 Май 2009, 19:25

А ламбда сонда имаш ли? При проблеми с нея само играят ниските обороти и едва ли чак да гасне, ама знам ли.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook