520 - не върви
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
520 - не върви
Пускам това от името на познат който не е регнат тук.
Значи колата е 520 '93 150 коня. Напоследък колата нещо не върви както трябва - и на газ и на бензин а обикновено се кара и на двете много добре.
Значи в високите обороти колата никаква я няма - след 4500 някъде. Сякаш не и достига гориво - кляка рязко а и нормалното и ускорение е под всякаква критика. Вчера специално я извадихме на магистралата и резултата беше - 170км макс скорост на бензин и 160 на газ. На скорост 130 километра на пета предавка с педала в метала едвам ускорява.
Друго което ми направи впечатление е че дали ще натиснеш педала на газта на 1/2, дали до края - ускорението си е 1 и също.
Аз си мисля за ламбда сонда ама не разбирам толкова мн...
Значи колата е 520 '93 150 коня. Напоследък колата нещо не върви както трябва - и на газ и на бензин а обикновено се кара и на двете много добре.
Значи в високите обороти колата никаква я няма - след 4500 някъде. Сякаш не и достига гориво - кляка рязко а и нормалното и ускорение е под всякаква критика. Вчера специално я извадихме на магистралата и резултата беше - 170км макс скорост на бензин и 160 на газ. На скорост 130 километра на пета предавка с педала в метала едвам ускорява.
Друго което ми направи впечатление е че дали ще натиснеш педала на газта на 1/2, дали до края - ускорението си е 1 и също.
Аз си мисля за ламбда сонда ама не разбирам толкова мн...
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Мисля че не е ламбда сонда, ако тя се скапе ще върви даже повече и разхода ще се вдигне!
По-вероятно е от газовата уредба да идват проблемите!
Ако е от Пловдив твоя човек може да отиде при Наско, сервиза му е до този на Ситроен, срещу новата зграда на ПУ на пазарджишко шосе!
Той е един от най-добрите в града и за съвети пари не взема, и е винаги готов да помогне!
Успех!
По-вероятно е от газовата уредба да идват проблемите!
Ако е от Пловдив твоя човек може да отиде при Наско, сервиза му е до този на Ситроен, срещу новата зграда на ПУ на пазарджишко шосе!
Той е един от най-добрите в града и за съвети пари не взема, и е винаги готов да помогне!
Успех!
аз съм сменял ламбда сонда и със сигурност мога да кажа,че колата хич,ама хич не вървеше.....точно все едно ще свърши бензина след малко.......а от сервиза ми казаха 4е не на всички се проявява това че не работи сондата.....просто може само разхода да ти се вдигне и никакви други дефекти да няма, но може и такива работи да прави....270лв. я плащах за Е34.....отиди на една диагностика и веднага ще ти кажат дали е от нея
ДСБ
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
пробваи да си смениш ваздушния филтар и да си по4истиш малко изпаритела от боклуците и иди на реглаж
ама да ти кажа 4есно щом на тоия мотор си мо сложил гас ти немаш сарце един от наи икономи4нитее но както и да е
ама да ти кажа 4есно щом на тоия мотор си мо сложил гас ти немаш сарце един от наи икономи4нитее но както и да е



- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Metallium написа:Ми ако беше прочел първия ред на писанието ми нямаше да се обръщаш към мене защото не съм пряко засегнат а просто искам да помогна на мой познат...
немаш проблеми




Скарф, май беше най-близо.
Днес пропиляхме около 5 часа за тая 520ка ама как да е...1во бяхме на газаджия - газовата перфектна без забележки...
...после да погледнат ламбда сондата - също без забележки...
...след това на "гърнеджия"
- уж всичко ОК и сваля катализатора - ставаше...и след това гледа в тръбата към задното и средното гърне и после мясаше на ей така
- оня извади от тръбата 1/2 кофа пясък (съвсем сериозно), парчета от тенекия и всякакви боклуци, пластмаси и подобни...
след старателно почистване колата е като нова, върви си както подобава на 150 коня...обаче ума не ми го побира как такива неща могат да се озоват в средното гърне и тръбата?-според мене някой ги е натикал там умишлено ама пък момчето каза че никога откакто си е купил колата не е правил нищо по гърнетата и т.н.
Днес пропиляхме около 5 часа за тая 520ка ама как да е...1во бяхме на газаджия - газовата перфектна без забележки...
...после да погледнат ламбда сондата - също без забележки...
...след това на "гърнеджия"





след старателно почистване колата е като нова, върви си както подобава на 150 коня...обаче ума не ми го побира как такива неща могат да се озоват в средното гърне и тръбата?-според мене някой ги е натикал там умишлено ама пък момчето каза че никога откакто си е купил колата не е правил нищо по гърнетата и т.н.
Даааа.И аз така си мислех.Metallium написа:Скарф, май беше най-близо.
Днес пропиляхме около 5 часа за тая 520ка ама как да е...1во бяхме на газаджия - газовата перфектна без забележки...
...после да погледнат ламбда сондата - също без забележки...
...след това на "гърнеджия"![]()
- уж всичко ОК и сваля катализатора - ставаше...и след това гледа в тръбата към задното и средното гърне и после мясаше на ей така
![]()
![]()
- оня извади от тръбата 1/2 кофа пясък (съвсем сериозно), парчета от тенекия и всякакви боклуци, пластмаси и подобни...
след старателно почистване колата е като нова, върви си както подобава на 150 коня...обаче ума не ми го побира как такива неща могат да се озоват в средното гърне и тръбата?-според мене някой ги е натикал там умишлено ама пък момчето каза че никога откакто си е купил колата не е правил нищо по гърнетата и т.н.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани