проблем с М50Б20-прекъсва м/у 2000-3000 оборота

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 02 Апр 2009, 14:31

Колега ако диагностиката ти е вярна и няма грешки

Виж си бубините,лулите и свещите тях не ги хваща диагностика ;)

Друго невиждам какво може да е - ако се дави колата всмисъл като подадеш рязко газ глъхне тогава вече и дебитомер може да е може и да смуче въздох от някаде ама ако само ти прекъсва м/у 2-3 хил. от тоците е някаде почти съм 100% убеден
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.03.2009

Мнение от bobigas » 09 Апр 2009, 21:41

Колеги и аз съм диагностицирал тази кола като следях всички показания на датчиците в реално време като никои датчик не дава някакви нереални данни.Между 2000 и 3000 оборота като е на място има едно като боботене което не прилича изобщо на токов проблем .Показанията на ламбда сондата в тези обороти са във норма ,а бубините една по една са гледани на осцилоскоп.абе с две думи странна работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Апр 2009, 21:53

датчик на колянов вал???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 09 Апр 2009, 22:47

Според мен е дюза,тях проверил ли си ги?
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 23.01.2009
Местоположение: Самоков - АКСАКОВО
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Мечтае да кара: 3.0csl

Мнение от NaskoAVM » 22 Апр 2009, 14:35

Tzeskin ако искаш имам един м20б20 да ви го дам да си решите проблемите :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.03.2009

Мнение от bobigas » 03 Май 2009, 8:47

Колеги не е от датчика ,при проблем с датчика компа не чете оборотие в които прекъсва(в режим живи данни оборотите скачат например ако прекъсва на 2000 точно когато ги достигне започва да отчита 2000-5000 )на диагностиката се вижда имало е такива случаи при други BMW та .Тук всичко си е ок

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook