проблемче с малкия борд
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
проблемче с малкия борд
Здравейте колеги нов съм и от седмица съм горд собственик на 520 и сам много доволен имам обаче едно проблемче с борда занулява ми се часовника при всяко гасене и вадене на ключа доста почетох но не успях да намеря друг с същия проблем има ли някаква батерия вътре или е спостояно захранване? благодаря ви предварително
p.s. с малкия борд съм ако това има значение
p.s. с малкия борд съм ако това има значение
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
лошото е че съм от стара загора и не знам как ще стане нямаш ли представа на кой пин или цвят кабел пак аз ще му пусна едно мосче от постояния + на радиото
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
на пин номер 9 на буксата му трябва да ти идва постоянно захранване
ако не става свиркай да поровя още малко.
ако не става свиркай да поровя още малко.

- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
joro_marinov написа:мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е
Mоже и да съм нещо в грешка, ама такова бучене как може да се получи от часовника?!
На мен след гасенето на колата ми бучат клапите на климатроника и даже ако е на "0" малко цъка нещо, ама не съм се заслушал точно откъде...
Отде си взел + -а?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
dokie написа:joro_marinov написа:мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е
Mоже и да съм нещо в грешка, ама такова бучене как може да се получи от часовника?!
На мен след гасенето на колата ми бучат клапите на климатроника и даже ако е на "0" малко цъка нещо, ама не съм се заслушал точно откъде...
Отде си взел + -а?
Гледай сега не се шашкай. Това бучене го има и при мен. Имаш 1 вентилаторче зад управлението на климатроника което взема въздух от купето и го прекарва през датчици. То продължава да работи след като угасиш колата. Второ има клапи които се затварят след като загасиш колата. Те цъкат. Ако всичко ти работи по климатроника и не духа топло като си нагласил на студено (или обратно) не барай нищо, а карай и се кефи.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
+ взех от постояния на радиото там от кадето пази станциите запаметени
сега пак сам го изключил и след като загася колата няма никакав звук просто исгася а преди да запаля вентилаторчето явно се чува но само то без друг звук след това - май нетрябва да е така, много интересно какво общо имат борда и климатроника ако някой знае нека ни просветли моля
сега пак сам го изключил и след като загася колата няма никакав звук просто исгася а преди да запаля вентилаторчето явно се чува но само то без друг звук след това - май нетрябва да е така, много интересно какво общо имат борда и климатроника ако някой знае нека ни просветли моля
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
хора тоя малак борд ми взе акъла след постояния + си пази часа но бучи 5 мин. след изгасянето на колата разни клапи релета и кви ли не други ей сега забелязах 4е в двийение ми прибуава от време на време нещо под жабката нормално ли е това
ps.най лудото е 4е след плюсчето на компа гонга взе да пищи като изгася на запалени светлини като зумер

ps.най лудото е 4е след плюсчето на компа гонга взе да пищи като изгася на запалени светлини като зумер
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
joro_marinov написа:ps.най лудото е 4е след плюсчето на компа гонга взе да пищи като изгася на запалени светлини като зумер
така и трябва да бъде
при мене ме пита на таблото ligch an?

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Абе човек ти не разбра ли, че има вентилаторче което започва да работи в момента в който подадеш на контакт и спира 5 мин след като загасиш и разни клапи си се движат след като загасиш. Те се затварят автоматично да не ти се пълни с боклуци купето и това е ФАБРИЧНО ЗАМИСЛЕНО! До сега ако си карал Гоуф, Алди или някаква друга евтина и дървена кола е ясно че там ги няма тези неща.
Стига си писал 1 и също. Нашите коли са умни и след като загасиш колата и фаровете са ти пуснати звъни/пищи/писука и каквото там се сетиш. Има още разни екстри, като това да ти се вдигнат стъклата като заключиш (ако са ел), да ти се затвори шибедаха (ако е ел) и още много скрити джокери. Хайде сега да те видя как ще откриеш екстрата да си нагласиш интервала на първата степен на чистачките. Той е променлив, но трябва да разровиш форума да видиш как точно става работата. А и докато не съм забравил имаш и паркинг светлини
Поздрави
Иво Андреев
Стига си писал 1 и също. Нашите коли са умни и след като загасиш колата и фаровете са ти пуснати звъни/пищи/писука и каквото там се сетиш. Има още разни екстри, като това да ти се вдигнат стъклата като заключиш (ако са ел), да ти се затвори шибедаха (ако е ел) и още много скрити джокери. Хайде сега да те видя как ще откриеш екстрата да си нагласиш интервала на първата степен на чистачките. Той е променлив, но трябва да разровиш форума да видиш как точно става работата. А и докато не съм забравил имаш и паркинг светлини

Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани