100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Ванка ,днес огледах дюзата . Около кабелчето категорично не тече . А след горните снимки си правя извод ,че е мужду двете външни тела на дюзата . И то по скоро е леко влажно . По блока около дюзата е сухо.
Май не съм я стегнал достатъчно след стендаklintan66 написа:Ванка ,днес огледах дюзата . Около кабелчето категорично не тече . А след горните снимки си правя извод ,че е мужду двете външни тела на дюзата . И то по скоро е леко влажно . По блока около дюзата е сухо.


- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сегаНо из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга
Чат-пат козата си иска пръч.
Изучи се народа с тия ТДС-си



На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
mikluho написа:Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сегаНо из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга
Чат-пат козата си иска пръч.
Изучи се народа с тия ТДС-си![]()
![]()
Айде сега... ако ншкога се излъжа да си взема ТДС, то ще е от на някой от колегите тук...


- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
РЕМОНТ НА УМНА "ТЕЧАЩА" ДЮЗА.
Минала седмица ми текна нафта от уманта дюза, в началото помислих ,че е от маркучите на излишната нафта и бях прав, от там също течеше....смених ги проблема продължи (от изпарениета като пусна парното цялото купе се омирисваше на нафта защото филтъра взема въздух от пространството около двигателя- смрад!!!)
Понеже баща ми разбира от диздели (има 40 години опит,а и като видях цените на нова дюза по магазините ми прилоша)) решихме да се пробваме да я оправим сами...хванахме се разкачихме всичко... стигнахме до дюзата и я видяхме от къде прокапва (между бакелита на кабела който влиза в дюзата и металното тяло на самата дюза). Рещих ,че тоя бакелит е някаква букса и реших да я дръпна - да я изкарам от дюзата да видя защо тече...добре ,че баща ми ме спря ( тоя бакелит воубще не се вади както разбрах в поседствие от БМВ- форума). Вечерта влязох в този форум и открих тази тема където Иван е оправял умни дюзи с пуялник и епоксидна смола-показах го на баща ми той се съгласи ,че така може и да стане ама каза също ,че ние никога няма да успеем да го направим толкова прецизно и ще я "омажем" работата....той също каза че епоксидната смола е много добро решение (той я ползва за едни тръби които се бяха спукали и ни бяха наводнили преди месец ,след като ги залепи със смолата КРАЙ !!! )И така аз реших да измисля някакво компромисно решение...Купих:
1 - ефтин дезодорант
2 - Ацитон
3 - Лепило ПОКСИПОЛ (то е на основата на епоксидната смола и е много здраво)
4 - Лепило КАПЧИЦА
И така...Отворих колата пак...махнах смукателния колектор (да имам пространство за работа махнах всички маркучи и тръпопровод високо налягане ,които влизат в нея. БЕЗ ДА РАЗВИВАМ САМАТА ДЮЗА ОТ БЛОКА- ИСКАХ ДА Я ИЗВАДЯ АМА НЕМОЖАХ ,НЯМАХ ТАКЪВ ГОЛЯМ ТРЪБЕН КЛЮЧ)).
Изпръсках дюзата с дезодоранта (за да я почистя)
След това я полях с ацитона.
Избърсах я с вълнен парцал много добре (направо лъсна) и пристъпих към лепилата.
------------------------
Първо отворих КАПЧИЦАТА то е доста рядко с него полях цепнатината между металният корпус на дузата и бакелита - лепилото се ПРОПИ и ПРОСМУКА в цепнатината много добре....изчаках малко докато "дръпне" леко сложих още....пак изчаках малко мак сложих и така няколко пъти докато вече се виждаше извън цепката.
След това Отидох да ям....
След около 45 Минути лепилото беше се втвърдило...отворих ПОКСИПОЛА и го разбърках ...
Намазах с него цепнатината и целия бакелит - получи се плътно обвит бакелит от лепилото.
-------------------------------------------
Оставих колата 12 часа да стой без да я паля...
Днес я запалих и отидох из града да си върша работата....след цял ден обикаляне се върнах у нас отворих капака и видях ,че не е текло. Т.е процедурата работи....
-------------------------------------------
В заключение ще кажа ,че се надявам да ме изкара няколко хиляди километра така...а може и да не текне повече един бог знае...но факта е факт - теча спря.....и сега не мирише на нафта в купето. А и по добре 10лв за лепила отколкото 600лв , или там колкото е , за нова дюза.
И още нещо ако някой има същият проблем и е от Бургас мога и неговата дюза да оправя по същият начин срещу 20 кила нафта - труда и лепилото от мен
))
Понеже баща ми разбира от диздели (има 40 години опит,а и като видях цените на нова дюза по магазините ми прилоша)) решихме да се пробваме да я оправим сами...хванахме се разкачихме всичко... стигнахме до дюзата и я видяхме от къде прокапва (между бакелита на кабела който влиза в дюзата и металното тяло на самата дюза). Рещих ,че тоя бакелит е някаква букса и реших да я дръпна - да я изкарам от дюзата да видя защо тече...добре ,че баща ми ме спря ( тоя бакелит воубще не се вади както разбрах в поседствие от БМВ- форума). Вечерта влязох в този форум и открих тази тема където Иван е оправял умни дюзи с пуялник и епоксидна смола-показах го на баща ми той се съгласи ,че така може и да стане ама каза също ,че ние никога няма да успеем да го направим толкова прецизно и ще я "омажем" работата....той също каза че епоксидната смола е много добро решение (той я ползва за едни тръби които се бяха спукали и ни бяха наводнили преди месец ,след като ги залепи със смолата КРАЙ !!! )И така аз реших да измисля някакво компромисно решение...Купих:
1 - ефтин дезодорант
2 - Ацитон
3 - Лепило ПОКСИПОЛ (то е на основата на епоксидната смола и е много здраво)
4 - Лепило КАПЧИЦА
И така...Отворих колата пак...махнах смукателния колектор (да имам пространство за работа махнах всички маркучи и тръпопровод високо налягане ,които влизат в нея. БЕЗ ДА РАЗВИВАМ САМАТА ДЮЗА ОТ БЛОКА- ИСКАХ ДА Я ИЗВАДЯ АМА НЕМОЖАХ ,НЯМАХ ТАКЪВ ГОЛЯМ ТРЪБЕН КЛЮЧ)).
Изпръсках дюзата с дезодоранта (за да я почистя)
След това я полях с ацитона.
Избърсах я с вълнен парцал много добре (направо лъсна) и пристъпих към лепилата.
------------------------
Първо отворих КАПЧИЦАТА то е доста рядко с него полях цепнатината между металният корпус на дузата и бакелита - лепилото се ПРОПИ и ПРОСМУКА в цепнатината много добре....изчаках малко докато "дръпне" леко сложих още....пак изчаках малко мак сложих и така няколко пъти докато вече се виждаше извън цепката.
След това Отидох да ям....
След около 45 Минути лепилото беше се втвърдило...отворих ПОКСИПОЛА и го разбърках ...
Намазах с него цепнатината и целия бакелит - получи се плътно обвит бакелит от лепилото.
-------------------------------------------
Оставих колата 12 часа да стой без да я паля...
Днес я запалих и отидох из града да си върша работата....след цял ден обикаляне се върнах у нас отворих капака и видях ,че не е текло. Т.е процедурата работи....
-------------------------------------------
В заключение ще кажа ,че се надявам да ме изкара няколко хиляди километра така...а може и да не текне повече един бог знае...но факта е факт - теча спря.....и сега не мирише на нафта в купето. А и по добре 10лв за лепила отколкото 600лв , или там колкото е , за нова дюза.
И още нещо ако някой има същият проблем и е от Бургас мога и неговата дюза да оправя по същият начин срещу 20 кила нафта - труда и лепилото от мен

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Zubcho написа:klintan66 написа:Ванка , какво да кажа ,брат ? Не смея да се похваля за да не я урочасам .С ремонтираната от теб дюза колата е като изтребител . Старт , ускорение , висока скорост , равен ход на мотора . Както ти казах след като я сложих ,след 3-4 дни, като я огледах ми се стори, че е леко влажна . Но от тогава не съм отварял капака . Утре ще я погледна . А тази която е в теб съм я обещал вече на един приятел.На борда ми показва разход 8 градско и 7,7 извънградско . Каране в културно темпо .От мен слагам още половин литър .
Много съм доволен , нямаш грешка .
ivan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Още малко и батко се вдига, минава през Била купува 5 кг. паржоли и тръгвам посока Петрич. Там на място ще купувам пиене и още ядене според случея. Искам Иван да ми пипне мотора, да ми почисти помпата и да ми я центрова и после да го наям и напия лично! Каня се от много време и все не стигат парите (бях безработен, вече не) Още на първа заплата се изстрелвам, посока Петрич, да правим мотора. Това е за мен човека за моя ТДС.
Естествено Иван трябва да каже дали е удобно да му досаждам един уикенд с проблемите си.
Иване много ме кефиш и трябва да има повече хора като теб.
Малиииииииии, ти как го подкара Ванката да не вземеш и друго да си поискаш , че не мое ви опрайм после на кой дюзата на кой разпръсквача (ек тука ми трее михихих иконката ама...) !

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани