Mашинка за фаровете!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Mашинка за фаровете!!!

Мнение от Pesho_1 » 06 Апр 2009, 8:32

Здравейте колеги,
ПИтането ми е относно ел машинката за регулиране на фаровете от ляво.Та проблема е следния като включа фаровете от ляво се чува как машинката бръмчи постоянно, при регулиране ъгъла на самите фарове левите не помрудват.На какво се дължи това за нова машинка ли съм или тази може да се оправи.

Благодаря предварително!!!
Последна промяна Pesho_1 на 06 Апр 2009, 14:39, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 06 Апр 2009, 11:34

еми машинката си работи (за това и бръмчи) обаче по някаква причина фара не помръдва и тя работи на място :confused:
и мене ме инересува дали може да се оправи, а не да се взима нова, защото не мене пък дясната ми я прави тази мизерия :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 06 Апр 2009, 14:44

Имам същия проблем и левия ми фар бие на 5 метра, което ужасно ме дразни...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Апр 2009, 14:52

машинките се ремонтират
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 14:55

Има два варианта-машинката е излязла от ''ябълковидната'' сглобка с фара,другия е машинката да се е отчупила от към стойката си на фара.И в двата случая не трябва да се купува нищо щом машинката работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 06 Апр 2009, 16:06

стоянее, като си го взема комбинизона ще ти го водя да си поговорите на 6 очи :mhihi:
а иначе проблема при мене е по-скоро в самата машинка, защото като го сваляхме фаровете, след 2-я удар, всичко си беше ток и жица, ама ем моторчето върти ем осичката му не се върти и фара не мърда :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Апр 2009, 16:52

Абсолютно същия проблем при мен. И за да не работи постоянно съм откачил едната машинка. Трябва пак да човъркам и да видя дали няма да се оправи.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от anidimi » 16 Апр 2009, 11:54

Имам същия проблем и установих, че поради затруднено движение на фара машинката не може да го измести и понеже не е предвидена за такива натоварвания се изтриват зъбите на зъбното колело и червячния винт. Червячния механизъм започва да превърта и така двигателчето върти но не отмества шпилката която отмества фара. Движение няма, а има позициомер който дава сигнал че фара не е достигнал желаната позиция и така въртенето продължава до безкрай. Аз съм виждал два вида машинки. По новия е някаква швейцарска и е по малка и по слаба, по стария вид са на Хелла и са по здрави, но все пак ако фара е притиснат от нещо и не се движи свободно забравете тези пластмасови чудесийки да го вдигнат. Ако някой ми обясни как или даде линк на упътване как се качват снимки, ще кача снимки и на двата вида машинки в разглобено състояние. Надявам се да съм бил полезен.


Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Дружба Сити
Кара: Е34/Е30 на кило
Мечтае да кара: Х5 4.4 is

Мнение от Ascendancy » 16 Апр 2009, 17:07

И аз го имам същия проблем колеги, само че при мен е от дясната част, когато мърдам, само левия фар се измества, а десния седи, пробвах с ръчно отпред, ама нещо не се оправих, евентуално ще викна някое аверче, и ще сменим машинката, за да се види дали е от нея, и ще пиша, ако има ефект, и въобще развитието. Поздрави


Ален.
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Апр 2009, 16:27

anidimi написа:Имам същия проблем и установих, че поради затруднено движение на фара машинката не може да го измести и понеже не е предвидена за такива натоварвания се изтриват зъбите на зъбното колело и червячния винт. Червячния механизъм започва да превърта и така двигателчето върти но не отмества шпилката която отмества фара. Движение няма, а има позициомер който дава сигнал че фара не е достигнал желаната позиция и така въртенето продължава до безкрай. Аз съм виждал два вида машинки. По новия е някаква швейцарска и е по малка и по слаба, по стария вид са на Хелла и са по здрави, но все пак ако фара е притиснат от нещо и не се движи свободно забравете тези пластмасови чудесийки да го вдигнат. Ако някой ми обясни как или даде линк на упътване как се качват снимки, ще кача снимки и на двата вида машинки в разглобено състояние. Надявам се да съм бил полезен.


Мерси колега. А ти разрешил ли си го този проблем ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от anidimi » 21 Апр 2009, 22:08

Моята беше от по слабите, взех си 2-ра употреба и попаднах на другия вид. Не съм я монтирал все още понеже беше студено ,а сега нямам време. Трябва да скъся малко металната шпилка, която свързва машинката с фара понеже шпилките на двата вида се различават по дължина. Така че ако взимате различна то вземете я с шпилката. Куплунзите на двете леко се различават (по форма) но това смятам че не е проблем.
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение
Последна промяна anidimi на 24 Апр 2009, 20:32, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 23 Апр 2009, 8:03

Колега до тука всичко е добре,но ще обесниш ли как става самото демонтиране на машинката от самия фар???Ще сам ти много благодарен колега!

п.с.Мойта е от втория вид!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 17.04.2009
Местоположение: софия-Люлин
Пол: Мъж
Кара: BMW M42 купе
Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет

Мнение от 24vintila » 23 Апр 2009, 19:19

Тези машинки са :no: :dunno: и моита лявата е с4упена и сто пъти съм я лепил и нищо :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от anidimi » 23 Апр 2009, 20:45

развива се шпилката която свързва машинката с фара. Това става отпред от една дупка в пластмасата на фара от където се регулира ръчно и височината му. след това се хваща машинката и се завърта на около 45 градуса (не помня в каква посока). Съпротивлява се здраво но внимавайте все пак тъй като всичко там е пластмаса при това над 14 годишна.
Изображение Елемента на снимката в/у който съм подпрял машинката е точно цокъла в който се закопчава тя, но изтръгнат заедно с нея в моргата

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от anidimi » 24 Апр 2009, 21:11

Днес най накрая успешно монтирах машинката и всичко работи идеално.
Бях объркал кабелите затова изтрих надписите от снимките на един от горните си постове. Извинявам се ако съм заблудил някой. :confused:
При смяна на машинка от по малкия вид с такава от по големия се налага да се скъси шпилката с 40 мм и да се навие резба 5мм дълга 40 мм. Прилагам и снимка на ел. свързването по цветове. Всичко вече е работещо
ИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook