Mашинка за фаровете!!!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Mашинка за фаровете!!!
Здравейте колеги,
ПИтането ми е относно ел машинката за регулиране на фаровете от ляво.Та проблема е следния като включа фаровете от ляво се чува как машинката бръмчи постоянно, при регулиране ъгъла на самите фарове левите не помрудват.На какво се дължи това за нова машинка ли съм или тази може да се оправи.
Благодаря предварително!!!
ПИтането ми е относно ел машинката за регулиране на фаровете от ляво.Та проблема е следния като включа фаровете от ляво се чува как машинката бръмчи постоянно, при регулиране ъгъла на самите фарове левите не помрудват.На какво се дължи това за нова машинка ли съм или тази може да се оправи.
Благодаря предварително!!!
Последна промяна Pesho_1 на 06 Апр 2009, 14:39, променена общо 1 път
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
еми машинката си работи (за това и бръмчи) обаче по някаква причина фара не помръдва и тя работи на място
и мене ме инересува дали може да се оправи, а не да се взима нова, защото не мене пък дясната ми я прави тази мизерия

и мене ме инересува дали може да се оправи, а не да се взима нова, защото не мене пък дясната ми я прави тази мизерия

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
стоянее, като си го взема комбинизона ще ти го водя да си поговорите на 6 очи
а иначе проблема при мене е по-скоро в самата машинка, защото като го сваляхме фаровете, след 2-я удар, всичко си беше ток и жица, ама ем моторчето върти ем осичката му не се върти и фара не мърда

а иначе проблема при мене е по-скоро в самата машинка, защото като го сваляхме фаровете, след 2-я удар, всичко си беше ток и жица, ама ем моторчето върти ем осичката му не се върти и фара не мърда

Имам същия проблем и установих, че поради затруднено движение на фара машинката не може да го измести и понеже не е предвидена за такива натоварвания се изтриват зъбите на зъбното колело и червячния винт. Червячния механизъм започва да превърта и така двигателчето върти но не отмества шпилката която отмества фара. Движение няма, а има позициомер който дава сигнал че фара не е достигнал желаната позиция и така въртенето продължава до безкрай. Аз съм виждал два вида машинки. По новия е някаква швейцарска и е по малка и по слаба, по стария вид са на Хелла и са по здрави, но все пак ако фара е притиснат от нещо и не се движи свободно забравете тези пластмасови чудесийки да го вдигнат. Ако някой ми обясни как или даде линк на упътване как се качват снимки, ще кача снимки и на двата вида машинки в разглобено състояние. Надявам се да съм бил полезен.
- Ascendancy
-
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Дружба Сити
- Кара: Е34/Е30 на кило
- Мечтае да кара: Х5 4.4 is
И аз го имам същия проблем колеги, само че при мен е от дясната част, когато мърдам, само левия фар се измества, а десния седи, пробвах с ръчно отпред, ама нещо не се оправих, евентуално ще викна някое аверче, и ще сменим машинката, за да се види дали е от нея, и ще пиша, ако има ефект, и въобще развитието. Поздрави
Ален.
Ален.
anidimi написа:Имам същия проблем и установих, че поради затруднено движение на фара машинката не може да го измести и понеже не е предвидена за такива натоварвания се изтриват зъбите на зъбното колело и червячния винт. Червячния механизъм започва да превърта и така двигателчето върти но не отмества шпилката която отмества фара. Движение няма, а има позициомер който дава сигнал че фара не е достигнал желаната позиция и така въртенето продължава до безкрай. Аз съм виждал два вида машинки. По новия е някаква швейцарска и е по малка и по слаба, по стария вид са на Хелла и са по здрави, но все пак ако фара е притиснат от нещо и не се движи свободно забравете тези пластмасови чудесийки да го вдигнат. Ако някой ми обясни как или даде линк на упътване как се качват снимки, ще кача снимки и на двата вида машинки в разглобено състояние. Надявам се да съм бил полезен.
Мерси колега. А ти разрешил ли си го този проблем ?
Моята беше от по слабите, взех си 2-ра употреба и попаднах на другия вид. Не съм я монтирал все още понеже беше студено ,а сега нямам време. Трябва да скъся малко металната шпилка, която свързва машинката с фара понеже шпилките на двата вида се различават по дължина. Така че ако взимате различна то вземете я с шпилката. Куплунзите на двете леко се различават (по форма) но това смятам че не е проблем.










Последна промяна anidimi на 24 Апр 2009, 20:32, променена общо 1 път
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Колега до тука всичко е добре,но ще обесниш ли как става самото демонтиране на машинката от самия фар???Ще сам ти много благодарен колега!
п.с.Мойта е от втория вид!
п.с.Мойта е от втория вид!
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
развива се шпилката която свързва машинката с фара. Това става отпред от една дупка в пластмасата на фара от където се регулира ръчно и височината му. след това се хваща машинката и се завърта на около 45 градуса (не помня в каква посока). Съпротивлява се здраво но внимавайте все пак тъй като всичко там е пластмаса при това над 14 годишна.
Елемента на снимката в/у който съм подпрял машинката е точно цокъла в който се закопчава тя, но изтръгнат заедно с нея в моргата

Днес най накрая успешно монтирах машинката и всичко работи идеално.
Бях объркал кабелите затова изтрих надписите от снимките на един от горните си постове. Извинявам се ако съм заблудил някой.
При смяна на машинка от по малкия вид с такава от по големия се налага да се скъси шпилката с 40 мм и да се навие резба 5мм дълга 40 мм. Прилагам и снимка на ел. свързването по цветове. Всичко вече е работещо



Бях объркал кабелите затова изтрих надписите от снимките на един от горните си постове. Извинявам се ако съм заблудил някой.

При смяна на машинка от по малкия вид с такава от по големия се налага да се скъси шпилката с 40 мм и да се навие резба 5мм дълга 40 мм. Прилагам и снимка на ел. свързването по цветове. Всичко вече е работещо



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани