Проблем с е34 м50б20 ванус

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 12.04.2007

Проблем с е34 м50б20 ванус

Мнение от Sv3TL10 » 16 Апр 2009, 20:00

Здравейте колеги, купих едно е34 мотора е м50б20 ванус. още като го купих имаше следния проблем, като му дадеш газ вместо веднага да се нацепи, първо оборотите падат, замисля се, заглъхва и след това се нацепва.. и до 2500 оборота беше пълна скръб.. имаше обикновено газово и са правени едни клапи на кутията на въздушния филтър и на единия колектор.. клапата на колектора паткаше на газ и на бензин във въпросните ниски... сложих газов инжекцион, изчистихме дюзите и сега на газ колата върви почти перфектно, единствено, пак леко се замисля в ниските при подаване на газ... но на бензин проблема си седи, патка яко, много е зле в ниските, но в по-високите тръгва... Дано да съм обяснил разбираемо понеже много не ги разбирам :) и да можете да ми помогнете :) има мнения, че всичко е заради дебитомера, но ми трябват и вашите мнения за да взема смело друг....

Благодаря Ви предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 16 Апр 2009, 20:30

Дебитомер и според мен... Провери си за всеки случай гнездата на свещите да няма масло, бобини, самите свещи и лулите.

п.п Казва се ВАНОС

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 16 Апр 2009, 22:08

Може и кабели да са! Виж и свещите как са.
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Апр 2009, 22:19

Той не е с кабели като твоите...
Провери бобини, свещи, лули... напукани/спукани маркучи за въздух...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 12.04.2007

Мнение от Sv3TL10 » 17 Апр 2009, 1:55

свещите ги смених още отначало заедно с масло, филтри и тн.. и проверихме там всичко около тях.. понеже най-първото предположение беше за тях ... след това и дюзите бяха свалени и почистени, по принцип и катализатора махнах (беше много зле) и лека полека варянтите намаляват.. :( а понеже до сега не съм се сблъсквал с проблем с дебитомера и главно ме интересува дали наистина е той.. дали като той е прецакан прави точно такива работи и тн...

а за ваноса знам ама що с У съм го писал ... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 17 Апр 2009, 2:44

Sv3TL10 написа:а за ваноса знам ама що с У съм го писал ... :dunno:


защото е стар форумски лаф вАНУС
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: София

.

Мнение от bbratcheda » 17 Апр 2009, 5:14

пробвай с чистене на грешките на компа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Апр 2009, 8:30

Светльо, от къде си? Хващай някой колега и сменете дебитомерите, колкото да разбереш дали е от него! Тогава вече знаеш какво търсиш. Няма смисъл да си играем на гледачки тука.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 17 Апр 2009, 9:37

Добре колега ти като откачиш буксата на дебитомера какво става по принцип колата требе леко да измени работа, свали гофррирания маркуч и виж дали не е прекъсната жичката вътре на дебито или да е крива и нагоряла и тн. както колегите казаха виж си и свещи,лули,бубини и всички паразитни маркучи за въздох дали са нацепени и ако не откриеш проблема явно си требе диагностика :roll:

Като подаваш газ чува ли се леко дрънчене откъм ваноса или някаде там :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 17 Апр 2009, 9:48

oxygen sensor!

Това трябва да се замери задължително!
... и катализатора да не е запушен..., ако не е махнат вече...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 12.04.2007

Мнение от Sv3TL10 » 17 Апр 2009, 11:11

dj_ennsy_1 написа:Светльо, от къде си? Хващай някой колега и сменете дебитомерите, колкото да разбереш дали е от него! Тогава вече знаеш какво търсиш. Няма смисъл да си играем на гледачки тука.
Успех!


Май наистина така трябва да направя, само да намеря, колега с такава, че мойте по близките всички са с бмв-та ама никой не е с такова..


saint85 - не трака от никъде, само патка през таз клапа както съм описал в първия пост..

Мерси на мненията на всички, ако някой се сеща нещо още да споделя :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook