Смъкване на картер

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Смъкване на картер

Мнение от slavianko » 12 Апр 2009, 23:15

Колеги тея дни ми престои да си смъкна картера на колата за да го разпробия и да му направя отвор за маслото от турбината. Та питанката ми е лесно ли се смъква или ще ям куркатаИзображениеИзображение Някакви тънкости ако има споделяйте че колата е в гаража и няма как да я нося до сервиз и трябва сам са го смъкна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 12 Апр 2009, 23:18

Забравих да спомена. Колата е Е34 М50 В25
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 12 Апр 2009, 23:22

защо не пуснеш маслените магистрали от кутията на масления филтър
там мисля че има предвидено място за връзване на радиатор за маслото.
Поне при мен съм го виждал този вариант.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Апр 2009, 23:25

Ами не е лесно... аз и затова си карам с олят картер... трябва да разкачиш скоростната кутия, да отвиеш тампоните на мотора, да го повдигнеш и тогава чак започваш да сваляш картера... играчка си е. :roll: Нямаше ли как да го измислят по-лесно бе да му се невиди...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 12 Апр 2009, 23:26

_65536_kb_sec_ написа:защо не пуснеш маслените магистрали от кутията на масления филтър
там мисля че има предвидено място за връзване на радиатор за маслото.
Поне при мен съм го виждал този вариант.
Не ме разбра колега. Аз маслото ще го взема от датчика там не е проблем. Имам в предвид че след турбото трябва да се отича в картера и там за целта се разпробива.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Апр 2009, 6:50

dj_ennsy_1 написа:Ами не е лесно... аз и затова си карам с олят картер... трябва да разкачиш скоростната кутия, да отвиеш тампоните на мотора, да го повдигнеш и тогава чак започваш да сваляш картера... играчка си е. :roll: Нямаше ли как да го измислят по-лесно бе да му се невиди...


За да не дадеш фира на първия камък за това е така ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 13 Апр 2009, 8:51

А бе ви луди ли сте да раскачаш кутия .... отвиваш 3-те болтчета дет минават през кутията и държат картера,в самата кутия има изрязани 2 каналчета или квото му се казва,като погледнеж през тях, се виждат 2 болта които също държат картера, точно зад маховика се пада но има място да влезне ключ и да се развият без проблем,отвиваш помпата на хидравликата от стойката, повдига се мотора, от там развиваш болтовете на картера, махаш сондата на помпата, и от там с малко чалъм, махаш картера, кутия не се раскача и някви такижа глупости
ако имаш канал и лебетка, за час-час и половина би трябвало да си свалиш картера

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook