Проблем с Термостата
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- scorpioncho13
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Детайли за колата: 328ise
Проблем с Термостата
Колеги моля помогнете имам един малак проблем с моита кочинка Като карам извън градско температурата седи на парвото деление, а като я карам в града ми загрява на средата но много бавно и то на място като работи.
Смених термостата,обезваздуших но проблема не се махна
Някой имал ли е същия проблем от какво може да е ?
Смених термостата,обезваздуших но проблема не се махна

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Преди да правите каквото и да е идете да ви хванат на тестер "живи" данни и вижте колко е температурата. Проблема може да е от много неща: неточен датчик, термостат, радиатор, приборно табло и мн.др.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Послушай tdk! Щом си сменил термостата а проблема остава, значи виското ти е зацепило постоянно, най-вероятно! Не може проблема да е от обезвъздушаване, както и в датчиците, щом като в градски (по-натоварен) режим отчитат правилно!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Колеги не съм съгласен с идеята за виското мойто е постоянно зацепено и верно малко по - бавно загрява ама стрелката си ми стои на 12 и на градско и на извън
1. Виж си термостата пак звучи ми точно на постоянно отворен термостат проблема
2. Виж датчика за темп. на радиатора
3. Ако имаш хубаво парно -мисля че си я обезваздошил добре ако духа хладно пак обезваздошавай
1. Виж си термостата пак звучи ми точно на постоянно отворен термостат проблема
2. Виж датчика за темп. на радиатора
3. Ако имаш хубаво парно -мисля че си я обезваздошил добре ако духа хладно пак обезваздошавай

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Съквартирантитииии какво пращате човека за зелен АЙВЕР, лошо обезвъздушаване и студена кола нямат нищо общо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
.
Дори и виското му да върти постоянно, ако термостата е изряден пак трябва да си загрява до работна температура.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани