Проблем с Термостата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E46
Детайли за колата: 328ise

Проблем с Термостата

Мнение от scorpioncho13 » 08 Апр 2009, 23:53

Колеги моля помогнете имам един малак проблем с моита кочинка Като карам извън градско температурата седи на парвото деление, а като я карам в града ми загрява на средата но много бавно и то на място като работи.
Смених термостата,обезваздуших но проблема не се махна :( Някой имал ли е същия проблем от какво може да е ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Апр 2009, 0:00

колко си сигурен че обезвъздушаваш????
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 09 Апр 2009, 0:11

Преди да правите каквото и да е идете да ви хванат на тестер "живи" данни и вижте колко е температурата. Проблема може да е от много неща: неточен датчик, термостат, радиатор, приборно табло и мн.др.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

--

Мнение от tdk » 09 Апр 2009, 7:24

виското провери

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Апр 2009, 7:41

Стояне, само да те питам, ти уж ги разбираш, как може от необезвъздушена кола да НЕ ти загрява? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Апр 2009, 8:25

Послушай tdk! Щом си сменил термостата а проблема остава, значи виското ти е зацепило постоянно, най-вероятно! Не може проблема да е от обезвъздушаване, както и в датчиците, щом като в градски (по-натоварен) режим отчитат правилно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 09 Апр 2009, 9:05

Колеги не съм съгласен с идеята за виското мойто е постоянно зацепено и верно малко по - бавно загрява ама стрелката си ми стои на 12 и на градско и на извън
1. Виж си термостата пак звучи ми точно на постоянно отворен термостат проблема
2. Виж датчика за темп. на радиатора
3. Ако имаш хубаво парно -мисля че си я обезваздошил добре ако духа хладно пак обезваздошавай ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Апр 2009, 9:28

Съквартирантитииии какво пращате човека за зелен АЙВЕР, лошо обезвъздушаване и студена кола нямат нищо общо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Апр 2009, 9:58

сложил си фалшив термостат. смени го пак с BEHR, WAHLER или ОЕМ и ще си решиш проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Апр 2009, 18:15

Дори и виското му да върти постоянно, ако термостата е изряден пак трябва да си загрява до работна температура.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook