Малко моторче

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Малко моторче

Мнение от Penchev » 03 Мар 2005, 14:08

Колеги,има ли някой от вас представа кога работи и за какво служи моторчето закрепено на задната страна на панела с врътките за парното ? За подсещане - малката решетчица между врътката за вентилатора и дясната страна на купето.
Благодаря предварително :wave:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 03 Мар 2005, 15:32

Всмуква въздух от купето и го тласка към един температурен датчик. Работи от подаване на контакт до ... 2 минути след изваждане на ключовете - поне при мен е така - с климатроник съм.
Niky Georgiev

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Мар 2005, 15:57

А аз се чудех какво бръмчи след като загася колата :mhihi:
Много благодаря :wave:

Герги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 03 Мар 2005, 16:39

От начало и аз се чудех, даже съм оставал в колата за да видя дали ще спре :lol:
Niky Georgiev

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 03 Мар 2005, 17:56

И аз се дзверих и го чаках кат идиот да спре.........не съм само аз индианец начи :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 03 Мар 2005, 17:58

Мен ми се е случвало да седя и да чакам вентилатора на радиатора да се изключи, вие кво знаете :) хаха
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

ъъъъ...

Мнение от bonbonev » 03 Мар 2005, 23:20

Аз може ли да се информирам? - На мен не ми върти вентилатора като изключа колата, ама без да е сложен ключа има нещо под таблото дето рандом си жужи от време на време :shock: - това нормално ли е??
И клапите (мисля) пукат и щракат от време на време....

П.С. и аз май се водя с климатроник...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: ъъъъ...

Мнение от dizelboy » 04 Мар 2005, 1:56

bonbonev написа:Аз може ли да се информирам? - На мен не ми върти вентилатора като изключа колата, ама без да е сложен ключа има нещо под таблото дето рандом си жужи от време на време :shock: - това нормално ли е??
И клапите (мисля) пукат и щракат от време на време....

П.С. и аз май се водя с климатроник...


дам напълно след като махнеш клю4а се затварят клапите и мотор4етата звънкат така 4е спокоино си4ко е наред
ИзображениеИзображение
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 04 Мар 2005, 2:15

Niky Georgiev написа:Всмуква въздух от купето и го тласка към един температурен датчик. Работи от подаване на контакт до ... 2 минути след изваждане на ключовете - поне при мен е така - с климатроник съм.

А в обратния вариант?
Когато отворя колата и седна в нея (но без да я паля) пак се чува този звук. Така ли трябва да е? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 04 Мар 2005, 2:33

ICE написа:
Niky Georgiev написа:Всмуква въздух от купето и го тласка към един температурен датчик. Работи от подаване на контакт до ... 2 минути след изваждане на ключовете - поне при мен е така - с климатроник съм.

А в обратния вариант?
Когато отворя колата и седна в нея (но без да я паля) пак се чува този звук. Така ли трябва да е? :dunno:

Честно казано не съм се заслушвал скоро, но съм останал с убеждение, че чак след контакт започва да се върти. Иначе при отваряне на колата ми светкат разните копчета (за стъклата и шибидаха), без да съм сложил ключа на таблото а те също така остават светещи и поне минута след заключване. Сещам се още нещо... горе-долу толкова време са активни и ел.стъклата и шибидаха след като си махнал ключа от таблото - нещо което доста коли произведени 2005 г. не могат да предложат.
Niky Georgiev

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2005, 18:51

Значи нито на мен нито на Сашо (Plague),като отворим вратата (шофьорската) не ни светкат копчетата за стъкла ? :roll: Интересни работи се случват по колите ни ...

ICE,как така като влезеш в колата без да въртиш контактния ключ ти върти моторчето ?

Георги Пенчев
Изображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 05 Мар 2005, 2:41

Penchev написа:Значи нито на мен нито на Сашо (Plague),като отворим вратата (шофьорската) не ни светкат копчетата за стъкла ? :roll: Интересни работи се случват по колите ни ...

ICE,как така като влезеш в колата без да въртиш контактния ключ ти върти моторчето ?

Георги Пенчев


Явно контакта на вратата чрез който работи осветлението на колата задейства това моторче.. то дърпа въздух.. тряя му да види колко е топло/студено в колата.. :mhihi:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 19 Мар 2005, 1:51

Penchev
Въпросната идиотщина със светещото осветление на копчетата при отваряне на вратите е допълнителна екстричка за Е34 (има я и за Е30). Не мога в момента да стопля как се казваше, но ако ме подсетиш тия дни ще поровичкам ....

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 19 Мар 2005, 22:51

ICE все пак е с Е39 е може при него да го има този момент с отварянето на клапите... при БМВ местата от където се смуче въздух за парното/климатроника се контролират с клапи който се въртят от ел.моторчета така че е напулно нормално да чувате как ви се затварят .. и при стартиране на автомобила да се отварят ... аз съм си правил отпит и в момента в който сложа ключа и завърта ня 1-ва позиция ги чувам как почват да отварят.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Мар 2005, 18:22

Първия път когато си изгасих колата чух ужасяващи звуци. Някакъв плъх се беше пъхнал някъде между таблото и двигателя и хрупаше ли хрупаше, кабели ли, маркучи ли или не знам какво. Подивях направо. По-късно разбрах, че има една камара клапани, вентилатори и всякаква там друга джунджурия дето се включва и изключва без да съм и казвал да го прави. А колко бях нервен когато открих, че два-три дена след като съм ги забърсал ония мънички цепнатинки в дясно до врътките за парното пак са събрали тонове прах (добре поне, че не страдам от поленова алергия). На всичкото от горе от там се чува и някакъв странен звук (е поне не е на закусваш гризач). Както и да е, свикнах с тия своеволия на колата. Вече не се дразня от факта, че като затворя вратите в купето продължава да свети, като изгася двигателя в купето светва (човек не може да се целува с гаджето си на спокойствие), като извадя ключа почва някакво цвърчене, като спра на светофар и чистачките спират да се движат, т.е. движат се ама когато те решат. Приех го философски: Абе те гномовете от Мюнхен когато са проектирали тази кола сигурно са си мислели, че така ще ми е по-приятно. С две думи: ако планината не дойде при Мохамед то той ще отиде при нея. Та оставете колата да бръмчи, ручи, хрупа, свети, гасне и т.н. Ако се движи (което е основното и предназначение) значи всичко е наред. :lalala: :lalala: :lalala:
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook