въпрос относно обикновена газова уредба за М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Мар 2009, 18:39

Ами така си е... част от колегите тук са финасово стабилни и казват просто и ясно - аз газ никога няма да сложа. Еми и аз ако имам финансовата възможност да се режа само на бензин, няма и да помисля за газ... колата си я ползвам за евридейка - всеки божи ден се кара по ~40-50 км... Карам на бензин докато излезе от синята зона и после прехвърлям на газ... когато ми се иска да я усетя си карам само на бензин (на последък е по-често), но като имам работа да върша и ме чака път, газчицата си казва думата - 9/10 газ се ядва :) Сега веднага някои ще скочат - "като нямаш пари, няма да караш BMW" - е няма ама има-ще карам каквото искам и каквото ме радва, а Е34 и шестака под капака определено ме подлудяват :twisted: Монтирането на газова ми струваше 90кинта - италианска е уредбата - Lovato, сам си я монтирах... до Слънчев бряг и обратно ме вози за 65-70лв, доволен съм. Ако имах възможност щях да й сложа инжекцион, но с тея мизерни заплати в провинцията едвам оправяме сметките за месеца, та какво остава да отделяме и за "глезотийки" - все пак има и по-важни неща от колата в тоя живот... тея палави сладурани и те похарчват ;)
Такаче колега, ти си знаеш най-добре как си печелиш парите и до къде ти стигат - ако имаш възможността-слагай инжекцион, ако не-слагай си газовата дето я имаш и си свиркай.
Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 22 Мар 2009, 20:30

dj_ennsy_1 написа:Ами така си е... част от колегите тук са финасово стабилни и казват просто и ясно - аз газ никога няма да сложа. Еми и аз ако имам финансовата възможност да се режа само на бензин, няма и да помисля за газ... колата си я ползвам за евридейка - всеки божи ден се кара по ~40-50 км... Карам на бензин докато излезе от синята зона и после прехвърлям на газ... когато ми се иска да я усетя си карам само на бензин (на последък е по-често), но като имам работа да върша и ме чака път, газчицата си казва думата - 9/10 газ се ядва :) Сега веднага някои ще скочат - "като нямаш пари, няма да караш BMW" - е няма ама има-ще карам каквото искам и каквото ме радва, а Е34 и шестака под капака определено ме подлудяват :twisted: Монтирането на газова ми струваше 90кинта - италианска е уредбата - Lovato, сам си я монтирах... до Слънчев бряг и обратно ме вози за 65-70лв, доволен съм. Ако имах възможност щях да й сложа инжекцион, но с тея мизерни заплати в провинцията едвам оправяме сметките за месеца, та какво остава да отделяме и за "глезотийки" - все пак има и по-важни неща от колата в тоя живот... тея палави сладурани и те похарчват ;)
Такаче колега, ти си знаеш най-добре как си печелиш парите и до къде ти стигат - ако имаш възможността-слагай инжекцион, ако не-слагай си газовата дето я имаш и си свиркай.
Поздрави!

добре казано колега моята газовица е БРЦ мисля че няма да имам проблеми стига всичко да ми е фред като кабели,свещи,филтри и т.н. абе ще опитам с обикновена в началото а пък после ако вземе много да гърми ще се наложи инжекцион ама като за начало ще е така с кихалки и тем подобни на колектор4етата:)))
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 29 Мар 2009, 10:58

много малко мнения за съжаление :confused:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Мар 2009, 11:07

super_mario написа:много малко мнения за съжаление :confused:
В търсачката ако се разровиш ще намериш много повече и вече ти казах ако газовата ти е настроена добре и тоците са ти наред проблеми няма да имаш какво повече те интересува а кихалките са повече от задължителни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 29 Мар 2009, 15:56

ами колега разрових се ама за съжаление нищо не намерих,а между другото и немога да се оправям много много с тая търсачка :(
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Мар 2009, 16:01

Кажи кое още не ти е ясно и те притеснява като цяло?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 29 Мар 2009, 17:35

super_mario написа:много малко мнения за съжаление :confused:


Колега, нека аз сега ти кажа нещо относно тези газовици.Преди три години си сложих газова-обикновенна БРЦ за 700 лв. на двигател М50 и понеже въртя на година по около 50-60 000 км, сега вече газовата е сигурно на около 150 000 км. За цялото време съм сменял само платна на изпарителя веднъж и два пъти тези гумените уплътнения на кихалките,защото се разяждат от маслото и два пъти филтъра на газовата -там се събира едно като графитна смес .Той се сменя на около 25-30 000 км.Иначе кихалките са около 15 лв. с цялата кихалка и горе-долу на около година и нещо се сменят. Преди 5 000 км имах проблем с пукане,но се оказаха две заминали бобини.Смених ги, след това и лулите и свещите като не си мисли,че всичко съм сменял наведнъж.Просто дойде момента за смяна на свещи и така поред направих цяла профилактика на цялата запалителна система и сега пак си карам и така мисля да си карам с тази обикновенна газовица и занапред.Проблем нямам нито с пукане нито с нищо. На мен ми харчи около 12/100 км ама е карам винаги над 130км/h Или казано слагам за 24 лв. ГАЗ сега е 0.78лв/литъра и минавам 240 до 250 км или на 1 км ми е 9-10 стотинки на ГАЗ, а на бензин ми е 17-18 стотинки. Сам си прави извода аз за тези 150 000 км колко пъти съм е избил тази газова...Фатка,че аз въртя по толкова км на година и не слагам газов инжекцион? За да сложиш газов инжекцион трябва да въртиш много км на година зас да може за година да си възвърнеш тези 1600 лв. капитал. А аз за тези пари знаеш ли ,че пак ще си сложа обикновенна газовица и за остатъка ще навъртя още 9 000 км.. А и трябва да има за фонда и аз съм човек,а и за гаджета.Моята кола е карам всеки ден по 70-80 км,а понякога се случва за ден да мина и по 150 км. Тъй че слагай си обикновенна газовица ,смяна на свещи на всеки 10 000 км и въздушен филтър на 5-6 000 км ,прегледай си лулите да не са ти нацепени и си провери бобините за токовете и натискай здраво ГАЗ и нито ще ти пукне нито нищо..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Мар 2009, 17:44

Е чак пък на всеки 10К да сменям свещи... :roll: не е нужно.. скакви свещи караш, колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 29 Мар 2009, 18:52

dj_ennsy_1 написа:Е чак пък на всеки 10К да сменям свещи... :roll: не е нужно.. скакви свещи караш, колега?


NGK . С миналите изкарах точно 50 000 км, ама това после ми костваше смяна на лулите,защото като не смениш на време свещите и тръгват лулите, а като не смениш лулите и започват да искрят бобините. Затова сменяй по-често свещи който ти са максимум 60 лв отколкото след това да сменяш всички лули за 250 лв. или пък бобина,чиято бройка е 110 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 01 Апр 2009, 8:08

:arrow:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 01 Апр 2009, 9:23

super_mario написа::arrow:

Колега, в този раздел темите НЕ ги "ъпваме" по този начин. Пишем в тях ако има развитие, ако няма развитие но пък искам още съдействие - пишем го с думи ;).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 03 Апр 2009, 13:43

добре колега ще зная за другият път
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook