спешно питане за ТДС
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
спешно питане за ТДС
като застана до левия калник и там до куплунга за диагностика има 2 датчика със стответните им букси....този който е в ляво има 2 маркуча единия е за ЕГР другия не е ясно както и не е ясно на къде отива маркуча от датчика по вдясно намираш се непосредтвено до куплунга за диагностика....лошото е че имам един единствен вариант а именно щуцер от долната страна на колекторите....та кой от тези двата маркуча седи там
предварително благодаря
предварително благодаря
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Прочетох го три пъти и ако правилно съм те разбрал - интересува те кой от маркучите на двата датчика води до долната страна на колектора. Ако това искаш да попиташ - маркуча на десния датчик (този по близо до буксата за диагностика) е на МАП-сензора и той отива до долната част на колектора.
П.С. Иван както винаги е прав...
за №1 на снимката става въпрос
от темата: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
П.С. Иван както винаги е прав...

за №1 на снимката става въпрос
от темата: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
благодаря за помощта
стигнах до истината още снощи на принципа грешка проба....бях ги разменил и колата хич я нямаше после ги оправих и сега е чудеса
да кажа и какво направих относно проблема за с притрисането за който бях пуснал тема наскоро:
свалоих колекторите кулера и радиатора...почистих всичко с бензин и водуструйка...примерно кулера беше адската гняс както и датчика в колекторите....мисля че трябва да е температурния....като цяло несъмнено колата подобри работата си.развърта се по добре в по-високите обороти...притрисането почти напълно изчезна....само като е студена се опитва лека да тресе но загрее ли малко всичко е ок.профилактиката определено си струваше единия ден работа
благодаря още веднъж на колегите по чиито съвети сними и обяснения направих всичко
стигнах до истината още снощи на принципа грешка проба....бях ги разменил и колата хич я нямаше после ги оправих и сега е чудеса
да кажа и какво направих относно проблема за с притрисането за който бях пуснал тема наскоро:
свалоих колекторите кулера и радиатора...почистих всичко с бензин и водуструйка...примерно кулера беше адската гняс както и датчика в колекторите....мисля че трябва да е температурния....като цяло несъмнено колата подобри работата си.развърта се по добре в по-високите обороти...притрисането почти напълно изчезна....само като е студена се опитва лека да тресе но загрее ли малко всичко е ок.профилактиката определено си струваше единия ден работа
благодаря още веднъж на колегите по чиито съвети сними и обяснения направих всичко

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани