спешно питане за ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

спешно питане за ТДС

Мнение от kraininski » 30 Мар 2009, 18:29

като застана до левия калник и там до куплунга за диагностика има 2 датчика със стответните им букси....този който е в ляво има 2 маркуча единия е за ЕГР другия не е ясно както и не е ясно на къде отива маркуча от датчика по вдясно намираш се непосредтвено до куплунга за диагностика....лошото е че имам един единствен вариант а именно щуцер от долната страна на колекторите....та кой от тези двата маркуча седи там

предварително благодаря
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 18:58

Колега,
единия ти вакумен марку отива в щуцера на колектора над клапаните,другия отива в тръбата от вакум помпата..........
това ляво и дясно -не се знае,знае ли се :roll: и ако ти се чете за да ти стане ясно.........има теми в важни :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 30 Мар 2009, 19:12

абе сичко изчетох ама се насметох :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 19:12

kraininski написа:абе сичко изчетох ама се насметох :)
малко си чел ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 30 Мар 2009, 22:24

Прочетох го три пъти и ако правилно съм те разбрал - интересува те кой от маркучите на двата датчика води до долната страна на колектора. Ако това искаш да попиташ - маркуча на десния датчик (този по близо до буксата за диагностика) е на МАП-сензора и той отива до долната част на колектора.

П.С. Иван както винаги е прав...
Изображение
за №1 на снимката става въпрос
от темата: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 31 Мар 2009, 9:38

благодаря за помощта
стигнах до истината още снощи на принципа грешка проба....бях ги разменил и колата хич я нямаше после ги оправих и сега е чудеса

да кажа и какво направих относно проблема за с притрисането за който бях пуснал тема наскоро:

свалоих колекторите кулера и радиатора...почистих всичко с бензин и водуструйка...примерно кулера беше адската гняс както и датчика в колекторите....мисля че трябва да е температурния....като цяло несъмнено колата подобри работата си.развърта се по добре в по-високите обороти...притрисането почти напълно изчезна....само като е студена се опитва лека да тресе но загрее ли малко всичко е ок.профилактиката определено си струваше единия ден работа

благодаря още веднъж на колегите по чиито съвети сними и обяснения направих всичко :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook